abonnement Unibet Coolblue
pi_177265158
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De enige speler die het oppikken waard is misschien die Jahanbaksh, maar daar hebben jullie je beste speler al staan op die positie.
Ook wedstrijden gezien of alleen teletekst gebruikt? Berghuis speelt echt als een draak
pi_177265185
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:13 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Ook wedstrijden gezien of alleen teletekst gebruikt? Berghuis speelt echt als een draak
Omdat heel Feyenoord armoedig speelt en hij geen bruikbare ballen hoeft te verwachten vanaf het middenveld, maar hij heeft toch een uitstekend rendement en met regelmaat prima acties. Al is hij ook geen echte topper uiteraard.
Oh.
pi_177265197
Veerman. :') Rot aub op zeg..
pi_177265203
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:13 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Ook wedstrijden gezien of alleen teletekst gebruikt? Berghuis speelt echt als een draak
Berghuis is de beste speler van Feyenoord dit jaar.
pi_177265238
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 21:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hopelijk gaat dat vrijgesproken worden. Zou terecht zijn ook. Higler :')
Bespottelijke scheids maar ja daar koop je weinig voor.
Volgende week winnen jullie overigens ook als lozano wel speelt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_177265328
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Berghuis is de beste speler van Feyenoord dit jaar.
De minst slechte
pi_177265349
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bespottelijke scheids maar ja daar koop je weinig voor.
Volgende week winnen jullie overigens ook als lozano wel speelt
Was gewoon rood hoor.
pi_177265555
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als Twente degradeert zou je misschien Maher voor een prikkie op kunnen pikken
Dan zou ik eerder die Jensen van hun oppikken.
#12 is not for sale!
pi_177265596
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:21 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De minst slechte
Zou bij elke NL club basisspeler zijn.
pi_177265613
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:13 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Ook wedstrijden gezien of alleen teletekst gebruikt? Berghuis speelt echt als een draak
Iedereen speelt als een draak.

Kijkend naar de goals en assists doet hij het prima.
pi_177265615
12 goals, 8 assists. Wat verwacht men nog meer Berghuis dan?
#12 is not for sale!
pi_177265637
Ohja hij speelt vaak ook nog spelverdeler, omdat de middenvelders compleet verzaken.
#12 is not for sale!
pi_177265650
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:33 schreef Haringkop het volgende:
12 goals, 8 assists. Wat verwacht men nog meer Berghuis dan?
Dat vraag ik me dus ook af.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 22:37:07 #64
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177265726
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:33 schreef Haringkop het volgende:
12 goals, 8 assists. Wat verwacht men nog meer Berghuis dan?
Dit. Gewoon een vd beste Eredivisiespelers dit seizoen. Al helemaal als je bedenkt dat Feyenoord het hele seizoen al slecht speelt.
  Moderator zaterdag 17 februari 2018 @ 23:10:27 #65
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177266389
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De enige speler die het oppikken waard is misschien die Jahanbaksh, maar daar hebben jullie je beste speler al staan op die positie.
Faik.
pi_177266543
Berghuis speelt juist heel armoedig met veel balverlies. Wie beweert dat hij dit seizoen goed speelt ziet volgens mij geen wedstrijd. Het meest storende vind ik dan nog dat hij bij het verspelen v een bal gelijk stil blijft staan ipv wilt heroveren

Hij is dit jaar belangrijk ja (assist en goals) maar speelt zo goed als elke wedstrijd matig

Dit is ook wat je veel op de tribunes hoort dus sta hier ook zeker niet alleen in
pi_177266631
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 23:19 schreef jsuijker het volgende:
Berghuis speelt juist heel armoedig met veel balverlies. Wie beweert dat hij dit seizoen goed speelt ziet volgens mij geen wedstrijd. Het meest storende vind ik dan nog dat hij bij het verspelen v een bal gelijk stil blijft staan ipv wilt heroveren

Hij is dit jaar belangrijk ja (assist en goals) maar speelt zo goed als elke wedstrijd matig

Dit is ook wat je veel op de tribunes hoort dus sta hier ook zeker niet alleen in
Heel het team speelt kut. Daarom is het juist zo knap dat hij toch die cijfers haalt.
pi_177267576
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 23:26 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heel het team speelt kut. Daarom is het juist zo knap dat hij toch die cijfers haalt.
Je blijft op zn cijfers terugkomen en daarover zei ik al dat hij belangrijk was.
Kijk bijvoorbeeld naar Jorgenson, hij is bepalend in je positiespel en werkt nu juist als spelverdeler (iemand zei dat over berghuis). Hij is daarin balvast en heeft een goede voorzetting. Doordat hij nu genoodzaakt is t spel te maken (kijk bijvoorbeeld zijn rol bij het doelpunt v vpersie) is hij te ver van de goal om zelf het eindstation te zijn. Hij heeft een goede verplaatsing en (net als bij de goal v vpersie) heeft hij een keypass in de aanval maar niet per se de daadwerkelijke assist.
Kortom cijfers zeggen niet alles
  zondag 18 februari 2018 @ 00:24:08 #69
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177267702
Ik kan het wel vinden in suikert zijn post. Zijn cijfers voelen wat opgeblazen en hij is echt niet vergelijkbaar met lozano qua klasse, want vaak loopt hij door zijn doorgerichtheid ook wel eens gaatjes dicht of poogd een schot wanneer hij eigenlijk veel eerder al had moeten/kunnen afleggen. Ook neigt berghuis altijd vaker naar binnen gaan in plaats van buitenom, dit maakt de ruimtes ook eventueel kleiner. Maargoed als het zo slecht draait als team, dan is het logisch dat dit gebeurt. Misschien zijn de individuele cijfers nog aardig van berghuis omdat hij meer voor eigen succes gaat dan vorig seizoen omdat hij er geen vertrouwen in heeft dat iemand iets beters doet met de bal als hem (wat opzich nog een logisch scenario zou kunnen zijn ook nog). Toch is berghuis niet het probleem van feyenoord denk ik, goede nuttige speler die berghuis, redelijk stabiel ook.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177269318
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af.
Snap ik ook niet helemaal. Dat zo'n speler, die veel risico neemt, relatief veel balverlies lijdt is normaal. Om dat te compenseren heb je weer andere spelers, en daar heeft Feyenoord nu bij uitstek het middenveld voor. Creativiteit heb je in het middenveld juist niet, dus dat moet eigenlijk volledig van de flanken komen. Als spelers als Berghuis dan ook nog tikkies breed gaan geven kom je helemaal nooit tot een goal. Als Feyenoord aan de linkerkant ook een Berghuis had lopen, hadden we nu denk ik geen vierde gestaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 18 februari 2018 @ 07:06:30 #71
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_177269740
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit. Gewoon een vd beste Eredivisiespelers dit seizoen. Al helemaal als je bedenkt dat Feyenoord het hele seizoen al slecht speelt.
Hou op zeg, laat zich nooit zien in de toppers
pi_177269940
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 03:52 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Snap ik ook niet helemaal. Dat zo'n speler, die veel risico neemt, relatief veel balverlies lijdt is normaal. Om dat te compenseren heb je weer andere spelers, en daar heeft Feyenoord nu bij uitstek het middenveld voor. Creativiteit heb je in het middenveld juist niet, dus dat moet eigenlijk volledig van de flanken komen. Als spelers als Berghuis dan ook nog tikkies breed gaan geven kom je helemaal nooit tot een goal. Als Feyenoord aan de linkerkant ook een Berghuis had lopen, hadden we nu denk ik geen vierde gestaan.
Helemaal mee eens.
Tussen de linies heeft in de winterstop nog (statische) vergelijking gemaakt tussen Lozano en Berghuis, en ze scoorde vrijwel gelijk (ook percentage balverlies). Het meeste opvallende verschil is dat Berghuis veel meer passes verstuurd dan Lozano. En dat komt gewoon omdat wij geen spelverdeler centraal hebben staan. Maar het is weer de typische Feyenoord kwaal om flegmatieke spelers als Berghuis te bekritiseren en harde werkers als El Ahmadi op hadden te dragen..
#12 is not for sale!
pi_177270069
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 07:06 schreef VarkensHart het volgende:

[..]

Hou op zeg, laat zich nooit zien in de toppers
Zorgde voor de assist tegen PSV in de beker bij de 1-0.
#12 is not for sale!
pi_177270585
De enige spits die ik nu kan bedenken is Vincent Janssen

Die is over de grond best goed vergeijkbaar met Jorgensen.

Ik denk dat hij voor de nederlandse competitie een aardige spits zou kunnen zijn voor Feyenoord in de toekomst.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 18 februari 2018 @ 09:16:58 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177270647
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
De enige spits die ik nu kan bedenken is Vincent Janssen

Die is over de grond best goed vergeijkbaar met Jorgensen.

Ik denk dat hij voor de nederlandse competitie een aardige spits zou kunnen zijn voor Feyenoord in de toekomst.
die verdient alleen een beetje teveel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')