abonnement Unibet Coolblue
pi_177253983
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:21 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ging om Nienke :?
Jep, dus als Nienke al een varken genoemd wordt...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177254016
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:11 schreef Greys het volgende:
Net ff gekeken maar Lil Kleine heeft meer Instagramvolgers dan alle vier de huidige coaches bij elkaar.

En z'n bericht dat ie de nieuwe coach is heeft al bijna 300duizend likes.

Oké het is officieel, ik ben oud. :D
Nou ja, zitten ook veel meer jonge lui op social-media natuurlijk die het hip vinden om zulke crap te delen/liken.

Ik denk wel dat The Voice hun achterban een beetje onderschatten. Er kijken veel 30+ naar dit programma die je kwijt kunt raken door zo'n idioot als coach aan te stellen die vocaal ook gewoon beroerd is.
pi_177254102
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoelde met 'tell me why' de titel van het nummer :D Ik snap op zich idd wel why. :P Maar ik vind dat ze het gewoon beter kan dan ik dacht.
Ik zal vast hele slechte oren hebben, want ik hoor nagenoeg meer band dan echt Samantha. Zou het graag helemaal zonder geluiden en Wendy horen :D

Volgens mij is dit ook een voorbeeldje van "in de studio klonk het altijd geweldig". Dit klinkt ook heel erg goed (met goeie band en backing uiteraard). Is het nog in de studio of zijzaaltje...

Als ik het lied van Aniet dan weer hoor, dan zou ik zelf zo graag goed kunnen zingen _O- Gewoon voor het plezier, niet om beroemd te worden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177254211
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:21 schreef Noek het volgende:

[..]

Heeft die je kat aan de deurpost gespijkerd?
Laters! :W

Alsof ik het Gordon hoor zeggen. #endooooorrr
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177254232
Hoeveel tijd zou je nodig hebben om voor 1 seizoen coach te zijn. En als je ook echt met hoofd en hart de mensen in je team wilt helpen.
Dat Dries Roelvink mee wil doen, snap ik, maar verder... Alhoewel een seizoen nu 2 maanden duurt ofzo _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177255041
Ik vind Lil Kleine wel leuk. Het is een stroming wat onwijs populair is, dat kun je als talentzoekshow niet negeren. Ali B valt niet te vergelijken met Kleine, Ali is de Volumia van de rap. Goede move dus. Goed voor de kijkcijfers en misschien dat er ander talent zich wel opgeeft.

Zo vind ik Jim echt zoooo stom. :D Als hij begint te zingen wil ik keihard door hem heen gaan lalala-en. Godver, wat ontzettend saai. Mijn lalalala is echt een stuk opwinderder om naar te luisteren. /ikzweer

Nu Wendy nog ergens zien te lozen bij omroep MAX en we kunnen weer los hoor.

*drops mic
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 februari 2018 @ 15:02:11 #107
163650 Greys
pi_177256228
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:22 schreef Noek het volgende:
Ik vind Lil Kleine wel leuk. Het is een stroming wat onwijs populair is, dat kun je als talentzoekshow niet negeren. Ali B valt niet te vergelijken met Kleine, Ali is de Volumia van de rap. Goede move dus. Goed voor de kijkcijfers en misschien dat er ander talent zich wel opgeeft.
Oh dat geloof ik best, anders was ie niet zo populair. Het lijkt mij persoonlijk alleen een vervelend totaal onopgevoed pleurisjoch waarvan ik het gemompel in die microfoon ín z'n mond tijdens het praten nu al amper kon verstaan.

Ga zelf gewoon weer kijken volgend seizoen, al is het maar als ramptoerist (kandidaten, coaches, presentatie :9 ) En wie weet valt ie dan alles mee. En de eerstvolgende stewardess die hij weer in het gezicht spuugt moet hem gewoon hoeken. Hard graag. :Y)

Wendy mag van mij ook wel blijven voor de extra irritatiefactor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177256573
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 15:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik best, anders was ie niet zo populair. Het lijkt mij persoonlijk alleen een vervelend totaal onopgevoed pleurisjoch waarvan ik het gemompel in die microfoon ín z'n mond tijdens het praten nu al amper kon verstaan.

Ga zelf gewoon weer kijken volgend seizoen, al is het maar als ramptoerist (kandidaten, coaches, presentatie :9 ) En wie weet valt ie dan alles mee. En de eerstvolgende stewardess die hij weer in het gezicht spuugt moet hem gewoon hoeken. Hard graag. :Y)

Wendy mag van mij ook wel blijven voor de extra irritatiefactor.
Dat onverstaanbaar stuk komt omdat hij zijn microfoon erg fout vast houdt. Daar zaten Jamai en joling hem ook mee belachelijk te maken.

Daarnaast, wie of wat wil HIJ coachen? Ik hoeverre kan hij naast Ali-b, waylon en Anouk staan als coach? We gaan het meemaken.
pi_177256795
Ik snap dat ze het programma willen verjongen, met Lil Kleine. Ik snap alleen twee rappers als coach niet zo goed. Het heet The Voice, en niet X Factor of Rap Idols of hoe waren de namen van die programma's ook al weer?
pi_177256891
Marco en Nick en Simon zaten toch ook met Nederlandstalig in de jury.
Ilse en Douwe Bob nu bij de Kids versie.
Ali en Lil Kleine maken ook niet exact hetzelfde qua muziek.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 15:27 schreef Morri2 het volgende:
Ik snap dat ze het programma willen verjongen, met Lil Kleine. Ik snap alleen twee rappers als coach niet zo goed. Het heet The Voice, en niet X Factor of Rap Idols of hoe waren de namen van die programma's ook al weer?
Bij kids heb je ook Ilse en Douwe die country kunnen doen.
Vroeger had je Marco en Nick en Simon, ook nederlandstalig. 2 rappers kan dus prima, en het zijn volstrekt verschillende dingen qua rap.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177256956
Wat had ik graag Pascal Jacobs willen zien in de jury.
pi_177257222
Anouk en dinges zijn toch ook beide zangeressen. Ali B heeft toch ook niet alleen rappers in zijn team? Dit staat wmb los van 2 rappers.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 15:40 schreef Colafles63 het volgende:
Wat had ik graag Pascal Jacobs willen zien in de jury.
Ja, dan loopt die doelgroep wel weg ja.
Ik ben dol op Pascal en zijn stem maar er is een hele grote doelgroep die ze mislopen dus commercieel gezien is Lil echt veel beter.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2018 @ 16:54:08 #113
368283 ato
pi_177258130
De Samantha haters :P
Maar Jim was ook de beste. Samantha was ook erg goed en zorgde vor diversiteit
Ik ben blij met Jim als winnaar.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:36:02 #114
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177258717
Jim dit keer wel gewonnen
pi_177259035
Jezus wat was 't een domper... Humberto die in de reclame al even lekte dat het de winnaar een hij is....
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 17 februari 2018 @ 17:52:45 #116
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_177259072
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 17:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
Jezus wat was 't een domper... Humberto die in de reclame al even lekte dat het de winnaar een hij is....
Dat ging over lil kleine die in de auto stapte zodat HIJ in de studio zou zijn.
De winnaar kwam niet in de studio
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:10:11 #117
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_177259422
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 15:27 schreef Morri2 het volgende:
Ik snap dat ze het programma willen verjongen, met Lil Kleine. Ik snap alleen twee rappers als coach niet zo goed. Het heet The Voice, en niet X Factor of Rap Idols of hoe waren de namen van die programma's ook al weer?
ik wil X Factor weer terug i.p.v. the voice

met in de jury: Dinand Woesthoff, Angela Groothuizen, John Ewbank, Sharon Doorson
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_177259706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:10 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik wil X Factor weer terug i.p.v. the voice

met in de jury: Dinand Woesthoff, Angela Groothuizen, John Ewbank, Sharon Doorson
Met zo een steriele jury is er geen zak aan. Wordt er geen grap gemaakt, wordt er geen scherpe opmerking gemaakt. Allemaal politiek correct geneuzel.
Brrrr. Moet er niet aan denken.
En dan verplicht in een bepaald thema zingen zeker? Kan leuk zijn, is het meestal niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 18:26:27 #119
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_177259721
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 18:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Met zo een steriele jury is er geen zak aan. Wordt er geen krap gemaakt, wordt er geen scherpe opmerking gemaakt.
Brrrr. Moet er niet aan denken.
En dan verplicht in een bepaald thema zingen zeker? Kan leuk zijn, is het meestal niet.
Dinand en steriel, hmm lijkt mij nou net niet ;)

ja thema weken zijn juist wel leuk, zo kun je bepaalde kandidaten uit hun comfortzone halen
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_177259738
Jim komt zo bij Boulevard.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177269844
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Marco en Nick en Simon zaten toch ook met Nederlandstalig in de jury.
Ilse en Douwe Bob nu bij de Kids versie.
Ali en Lil Kleine maken ook niet exact hetzelfde qua muziek.

[..]

Bij kids heb je ook Ilse en Douwe die country kunnen doen.
Vroeger had je Marco en Nick en Simon, ook nederlandstalig. 2 rappers kan dus prima, en het zijn volstrekt verschillende dingen qua rap.
Maar dat zijn wel mensen die kunnen zingen? Rap is nou niet bepaald zang. Dit is de beschrijving van het programma The Voice, volgens de site zelf:
"The voice of Holland is de talentenjacht die iedere vrijdagavond vanaf 20.30 uur te zien is bij RTL 4. Bij deze show gaat het om echt talent. Alleen het beste van het beste is goed genoeg. De beste stem en de juiste mentaliteit, daar draait het om."
  ESF Reporter zondag 18 februari 2018 @ 08:31:35 #122
87554 Cee
Welluk?
pi_177270277
Wat Morri zegt. Ik snap dat ze willen verjongen en commercieel zal de komst van Lul Kleine vast goed doen voor RTL, wat intern ook het hoofddoel is van het programma. Maar extern schiet het in een show dat focust op de STEM en niet het plaatje, nu echt totaal z'n doel voorbij. Als iemand als Kleine op zoek moet gaan naar de beste stem en mentaliteit. _O-
pi_177270727
Iemand die rapt kan ook beoordelen of iemand goed kan zingen. Dus dat sluit het niet uit.
En hij werkt keihard, ook zat talent dat rondloopt dat niet bereid is om hard te werken om door te breken. Als het om het die mentaliteit gaat heeft hij die zelf ook.

En de beste stem wint ook niet elk jaar. Dus och. Alsof alles zo zwartwit is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177271069
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand die rapt kan ook beoordelen of iemand goed kan zingen. Dus dat sluit het niet uit.
En hij werkt keihard, ook zat talent dat rondloopt dat niet bereid is om hard te werken om door te breken. Als het om het die mentaliteit gaat heeft hij die zelf ook.

En de beste stem wint ook niet elk jaar. Dus och. Alsof alles zo zwartwit is.
Iemand die niet rapt en niet kan zingen kan ook beoordelen of iemand anders kan zingen.

Maar dat is het probleem niet. Het punt is dat hij als coach moet functioneren. Mijns inzien heeft hij te weinig ervaring om bijvoorbeeld een Jim of Samantha naar hogere niveaus te tillen.

Het kan dat iemand erg goed is in voetballen, maar absoluut slecht is in de rol van trainer. Dat is het punt waar veel mensen over vallen.
pi_177271513
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 09:54 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Iemand die niet rapt en niet kan zingen kan ook beoordelen of iemand anders kan zingen.

Maar dat is het probleem niet. Het punt is dat hij als coach moet functioneren. Mijns inzien heeft hij te weinig ervaring om bijvoorbeeld een Jim of Samantha naar hogere niveaus te tillen.

Het kan dat iemand erg goed is in voetballen, maar absoluut slecht is in de rol van trainer. Dat is het punt waar veel mensen over vallen.
Ali kan Jim ook niet tot een hoger niveau tillen.

En je voorbeeld over voetbal ontkracht de boel. Want tig goeie zangers kunnen niet coachen. Ook dus niet automatisch dat een Sanne of Waylon het kan.

Ik snap je punt wel hoor. Maar Ali zit er ook.
En ik wacht het af hoe Lil Kleine het gaat doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')