abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177534758
registreer om deze reclame te verbergen
Ohh fijn Bobby! Hopelijk volgende week een goed aantal follikels te zien :Y.

Hoe gaat ‘t met de rest? Stilletjes hier :).

Poelewoep handle je de spanning nog ‘n beetje?
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
pi_177535204
Fijn Bobby! Nu hopen dat je lijf het oppikt ^O^
pi_177535419
Bobby hopelijk gaat nu dan eindelijk alles volgens het boekje!

Hoe gaat het met jou mrs? Bijna echo.

En met jou kirb?

Hier goed. Ben aan mijn nieuwe baan begonnen dus veel afleiding. Ik ben er tot nu toe eigenlijk sowieso wel weinig mee bezig. Alsof ik er toch niet in geloof.
Wat dan in de tweede wachtweek weer helemaal om kan slaan
pi_177535910
Het gaat wel goed eigenlijk. Heel erg moe en last van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een week!

OMG, ja Arja, die tweede wachtweek, echt, die moeten ze afschaffen :X Fijn dat je nieuwe werk bevalt en afleidt!
pi_177537948
B.ertha wat balen dat je ongesteld bent geworden ;(

Mrs Peel ik gebruik inderdaad utrogestan!

Kirb ik hou het nog wel vol, nog maar een paar daagjes wachten. Ik blijf het vergeten omdat ik zo druk ben met andere dingen. Ik ben vooral toe aan eindelijk weekend haha.

Fijn Bobby dat jij mag beginnen met spuiten en dat de follikel niet verder gegroeid is!
pi_177538042
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 20:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
Het gaat wel goed eigenlijk. Heel erg moe en last van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een week!

OMG, ja Arja, die tweede wachtweek, echt, die moeten ze afschaffen :X Fijn dat je nieuwe werk bevalt en afleidt!
Ja cht h!

Duimenduimenduimen.
pi_177538563
Fijn dat je nieuwe baan zoveel afleiding geeft Arja, dat komt nu wel goed uit :). De duimen draaien overuren hier voor je.

MrsPeel aftellen naar de echo! Heb je nog verdere kwaaltjes? Hopelijk is het snel 8 maart.

Poelewoep je komt kalm over! Al kan ik me echt niet voorstellen dat je het soms vergeet :D. Wanneer wil je een test gaan doen? Fingers crossed voor 2 mooie streepjes.

Hier alles ok hoor, ik ben dit al de “rustige week” gaan noemen :P. Al is dat nu ook niet helemaal meer zo met dat spuiten om te stimuleren. Maar goed, ik kijk erg uit naar de echo maandag. Hopelijk in ieder geval niet meer dan 2 follikels zodat de poging in ieder geval door kan gaan.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
pi_177572991
Kirb ik duim voor je maandag dat op zijn minst de poging doorgaat. Dat moet gewoon.

Poelewoep begint wel spannend te worden. Kun je het testen nog laten?

Het is maar goed dat ik gewoon geen testen heb, want anders had ik vandaag op dag 5 al een test gedaan :')
pi_177573866
Vanochtend getest en helaas geen tweede streep. Baal er nu toch wel van, had gehoopt dat zo'n zorgeloze ronde een goed teken zou zijn. Tot zover het "het komt allemaal goed als je het weet los te laten" :') Ik zal nog braaf tot maandag doorgaan met de medicatie maar verwacht er maar niets meer van.

Haha Arja dat heeft nog niet zoveel zin! Nog "maar" een weekje geduld ;)
pi_177574375
Ah poelewoep wat superstom!
Pff
pi_177574519
Aaahh nee Poelewoep ;(. Wat ontzettend rot :(.
pi_177575776
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:26 schreef Arja het volgende:
Kirb ik duim voor je maandag dat op zijn minst de poging doorgaat. Dat moet gewoon.

Poelewoep begint wel spannend te worden. Kun je het testen nog laten?

Het is maar goed dat ik gewoon geen testen heb, want anders had ik vandaag op dag 5 al een test gedaan :')
Heel erg herkenbaar... Ik ben ze gekocht 1 week voor ik mocht testen en inderdaad al 2 dagen later getest. Hang in there!

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 13:05 schreef poelewoep het volgende:
Vanochtend getest en helaas geen tweede streep. Baal er nu toch wel van, had gehoopt dat zo'n zorgeloze ronde een goed teken zou zijn. Tot zover het "het komt allemaal goed als je het weet los te laten" :') Ik zal nog braaf tot maandag doorgaan met de medicatie maar verwacht er maar niets meer van.

Haha Arja dat heeft nog niet zoveel zin! Nog "maar" een weekje geduld ;)
Wat klote! Je kunt natuurlijk wat te vroeg getest hebben, maar ik snap je pessimisme :*
  zondag 4 maart 2018 @ 15:19:32 #188
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_177601590
Ik ben intussen al een week aan de ovulatietesten. Begonnen op dag 10, nu dag 16. Ik had elke dag exact hetzelfde dunne streepje.
Gisteravond begonnen echter de symptomen (hoofdpijn, afscheiding, gevoelige tepels) dus vanochtend een extra test gedaan (mijn testmoment was 's avonds) en jawel, dikke knalstreep. Dus eigenlijk bevestigen de testen precies wat mijn lichaam aangeeft. Wel makkelijk :) heb ze feitelijk dus niet echt nodig... Benieuwd wat het zkh ervan gaat zeggen bij de volgende ronde.
Warempel, een drempel.
pi_177612321
Wat fijn RR dat je je lichaam begint te herkennen, ik heb dat ook steeds meer!

Behalve als ik aan de hormonen zit want die symptomen zijn vaak zo verwarrend -O-
  maandag 5 maart 2018 @ 07:23:46 #190
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177614687
Rr fijn dat de testen kloppen met de symptomen.

Poelewoep :* doe je vandaag nog een test?

Bobby fijn!

Bertha :*

Arja hoe is het?

Kirb succes met de echo vandaag
pi_177615982
Ah shit Poelewoep! Ik ben ook wel benieuwd of je nog een keer hebt getest.
:*
All you need is tea & warm socks
pi_177618738
RR wat goed! Fijn dat je het zo kan herkennen.

Ik had vanmorgen een echo. Tot nu toe zitten er in ieder geval 2 eitjes, 1 van 10mm en 1 van bijna 12mm. Woensdag weer terug om te kijken, hopelijk groeien ze beiden mooi door.

Poelewoep heb je nog een testje gedaan?
pi_177628344
Vanochtend nog een test gedaan maar deze bleef negatief. Dus nu de menstruatie afwachten en dan hebben we nog 1 cryo over. Het einde van poging 1 is nu in zicht en dat vind ik eigenlijk best wel confronterend -O-
  maandag 5 maart 2018 @ 21:14:40 #194
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177629094
*O* voor de 2 eitjes van Kirb. Hoop dat ze mooi doorgroeien

Wat klote poelewoep :*
pi_177630352
Kirb, goed bezig! Nu zo door ^O^

Poelewoep :* Wat ongelofelijk jammer dat het niet is gelukt! Nu even een pauze?

Arja, hoe gaat het wachten?
pi_177630392
Poelewoep ik kan me heel goed voorstellen dat dat confronterend is.
Je krijgt dan ook een evaluatiegesprek en ik ben wel benieuwd naar wat ze een volgende keer misschien nog anders zouden kunnen doen.
Heb je wel vertrouwen in het ziekenhuis en een tweede poging daar of zou je evtl ook een ander ziekenhuis of het buitenland overwegen?

Kirb: go eitjes *O*

Hier alles goed.
pi_177636057
Poelewoep -O-
Dikke knuffel
All you need is tea & warm socks
pi_177636668
Poelewoep :*
pi_177656020
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:39 schreef Kirb het volgende:
RR wat goed! Fijn dat je het zo kan herkennen.

Ik had vanmorgen een echo. Tot nu toe zitten er in ieder geval 2 eitjes, 1 van 10mm en 1 van bijna 12mm. Woensdag weer terug om te kijken, hopelijk groeien ze beiden mooi door.

Poelewoep heb je nog een testje gedaan?
En? Lig je op schema?
pi_177656799
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:15 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

En? Lig je op schema?
Mja soort van, er is maar 1 follikel doorgegroeid naar nu zo'n 15mm. Andere is op 10/11 blijven hangen. Morgen nog even terug en dan waarschijnlijk morgenavond pregnyl en zaterdag insemineren.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')