SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een week!
OMG, ja Arja, die tweede wachtweek, echt, die moeten ze afschaffenFijn dat je nieuwe werk bevalt en afleidt!
quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:35 schreef Mrs.Peel het volgende:
Het gaat wel goed eigenlijk. Heel erg moe en last vanJa écht hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een week!
OMG, ja Arja, die tweede wachtweek, echt, die moeten ze afschaffenFijn dat je nieuwe werk bevalt en afleidt!
Duimenduimenduimen.
Heel erg herkenbaar... Ik ben ze gekocht 1 week voor ik mocht testen en inderdaad al 2 dagen later getest. Hang in there!quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:26 schreef Arja het volgende:
Kirb ik duim voor je maandag dat op zijn minst de poging doorgaat. Dat moet gewoon.
Poelewoep begint wel spannend te worden. Kun je het testen nog laten?
Het is maar goed dat ik gewoon geen testen heb, want anders had ik vandaag op dag 5 al een test gedaan![]()
Wat klote! Je kunt natuurlijk wat te vroeg getest hebben, maar ik snap je pessimismequote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:05 schreef poelewoep het volgende:
Vanochtend getest en helaas geen tweede streep. Baal er nu toch wel van, had gehoopt dat zo'n zorgeloze ronde een goed teken zou zijn. Tot zover het "het komt allemaal goed als je het weet los te laten"Ik zal nog braaf tot maandag doorgaan met de medicatie maar verwacht er maar niets meer van.
Haha Arja dat heeft nog niet zoveel zin! Nog "maar" een weekje geduld
En? Lig je op schema?quote:Op maandag 5 maart 2018 12:39 schreef Kirb het volgende:
RR wat goed! Fijn dat je het zo kan herkennen.
Ik had vanmorgen een echo. Tot nu toe zitten er in ieder geval 2 eitjes, 1 van 10mm en 1 van bijna 12mm. Woensdag weer terug om te kijken, hopelijk groeien ze beiden mooi door.
Poelewoep heb je nog een testje gedaan?
Mja soort van, er is maar 1 follikel doorgegroeid naar nu zo'n 15mm. Andere is op 10/11 blijven hangen. Morgen nog even terug en dan waarschijnlijk morgenavond pregnyl en zaterdag insemineren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |