Frustrerend vind ik het dan dat de mensen van het CB dan wel doen voorkomen of het wel zo snel moet en je kind achterloopt als hij/zij nog niet die hoeveelheden eetquote:Op donderdag 8 maart 2018 19:59 schreef Vosje6 het volgende:
+1 op alles wat de anderen hier zeggen Tolstoi. Ik vroeg me bij de eerste ook af hoe en of genoeg bij de vaste voeding, maar dat kwam vanzelf goed. Bovendien ook veel op forums gelezen en daar komt dan meest uit bij dat soort vragen dat het bij bv echt niet zo snel hoeft allemaal dat vast gebeuren
Wat lief en schattigquote:Op donderdag 8 maart 2018 21:35 schreef SaskiaR het volgende:
Heel beleefd is ze ook: ‘mama, mag ik melk?’ En ‘ikke graag de andere kant!’
Ik denk dat het gewoon aan mij ligtquote:Op donderdag 8 maart 2018 18:29 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Wat bevalt er niet aan? Komt er geen melk, voelt het rot, of wat anders? Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Ik kan er juist goed mee overweg.
Het is meer voor een volledige voeding.quote:Op donderdag 8 maart 2018 16:50 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
BellaaElisa, ik hield deze richtlijn aan als beginpunt:
https://www.lalecheleague(...)eel-melk-in-een-fles
Vandaaruit zijn we gaan kijken of de fles wel of niet opging. We zijn bij 3 maanden begonnen met 120 ml en zitten nu met 8 maanden op 135 ml. per fles (op werkdagen), waarvan regelmatig 10-30 ml blijft staan.
Edit: wil hij flesjes geven om te oefenen? Volgens mij kun je dan best 30 - 40 ml in een flesje doen en daarmee oefenen.
Of wil hij flesjes geven ipv een BV (bv. op jouw werkdagen)? Dan kun je bovenstaande richtlijn uitproberen.
Volgens mij heb je nog verlof toch? ALs je man dan flesjes wil geven voor een volledige voeding, ga jij dan eerst kolven?
Goed idee, die kost toch maar ¤ 2.299,00quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:15 schreef BellaaElisa het volgende:
In 't ziekenhuis had ik een elektrische kolf ik denk dat ik die toch maar ga aanschaffen.
Er was er van de week eentje gestolen uit een kolfkamer op de nicu. Die dingen staan vastgeschroefd aan het bureau. Echt, wat bezielt je dan.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Goed idee, die kost toch maar ¤ 2.299,00![]()
https://www.vegro.nl/medela-borstkolf-symphony/nl/product/1904/
quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:56 schreef WupWup het volgende:
Er was er van de week eentje gestolen uit een kolfkamer op de nicu. Die dingen staan vastgeschroefd aan het bureau. Echt, wat bezielt je dan.
Ik bedoel dat ik de Freestyle of de swing ga aanschaffenquote:Op donderdag 8 maart 2018 23:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Goed idee, die kost toch maar ¤ 2.299,00![]()
https://www.vegro.nl/medela-borstkolf-symphony/nl/product/1904/
Daar zou je mee kunnen beginnen inderdaad en dan kijken of het op gaat of niet. Als de kleine het snel op heeft en nog wel trek lijkt te hebben, zou ik nog wel een klein 2e flesje achter de hand houden, zodat dat altijd daarna nog opgewarmd kan worden.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:20 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het is meer voor een volledige voeding.
Dus het is dan volgens die website:
150x gewicht in kg / aantal voedingen
Ik weet alleen niet precies hoeveel ze nu weegt. De laaste keer CB woog N. 3360 kg. En de voedingen verschillen ook wel elke dag, in ieder geval tussen de 10 en 13 voedingen. Dus als ik dan een rond de 59 ml zou doen is 1 voeding? (Beter iets teveel dan te weinig)
Ik schrok ook best van mijn eigen intense reactie erop! Gaat het nog weer over of is het vanaf nu als dat spelletje van vroeger?quote:
Fases. Gaat gelukkig over! Heel soms hebben ze dan weer het briljante idee het weer te proberen om te kijken of het nu wel gewaardeerd wordtquote:Op woensdag 14 maart 2018 19:07 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik schrok ook best van mijn eigen intense reactie erop! Gaat het nog weer over of is het vanaf nu als dat spelletje van vroeger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |