nein. onverstaanbaar voor mij.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
besten turken op fok.
kunnen jullie dit verstaan? dit is oud turks.
Is dat niet Nogai (Tatar)?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
besten turken op fok.
kunnen jullie dit verstaan? dit is oud turks.
het is gemaakt door een band uit de Altai Republic, het is wat de Göktürk en Uyghur spraken, vond het wel interessant om te weten of jullie er nog woorden uit konden halenquote:
12 liter? Wil je het in NL of TR consumeren? Indien NL: in NL kopen (niet op de luchthaven) of op de luchthaven TR met meerdere personen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 09:48 schreef Blackman het volgende:
Ik moet (veel) Rakı kopen. Waar zouden jullie dat doen:
Groothandel of slijterij NL
Luchthaven NL
Luchthaven TR
Groothandel of slijterij TR
Laatste valt af. Gaat om een liter of 12.
Tekirdag Gold in NL, niet luchthaven.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 09:48 schreef Blackman het volgende:
Ik moet (veel) Rakı kopen. Waar zouden jullie dat doen:
Groothandel of slijterij NL
Luchthaven NL
Luchthaven TR
Groothandel of slijterij TR
Laatste valt af. Gaat om een liter of 12.
Lang geleden...quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Tekirdag Gold in NL, niet luchthaven.
Ik vraag mij af hoe het met haar is afgelopen. Ze wilde afstuderen, afvallen, Koerdische vriend vinden, en opzoek naar een vaste baan.quote:Op donderdag 13 juni 2019 09:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Moet opeens aan Stimorol denken. Volgens mij zou ze mij uitlachen als ze hoort dat ik ga trouwen met een Turkse.
Heb jij je motorrijbewijs al?quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe het met haar is afgelopen. Ze wilde afstuderen, afvallen, Koerdische vriend vinden, en opzoek naar een vaste baan.
hayirli olsun! rabbim tamamini erdirsinquote:Op donderdag 13 juni 2019 09:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Moet opeens aan Stimorol denken. Volgens mij zou ze mij uitlachen als ze hoort dat ik ga trouwen met een Turkse.
Jammer dat je geen motor meer hebt.quote:
Sağol, amin. Gewoon, nep-Turk die uiteindelijk toch met een Turkse eindigt. Als je mij vijf jaar geleden had gezegd dat ik zou eindigen met een Turkse, dan had ik je ook uitgelachen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
hayirli olsun! rabbim tamamini erdirsin![]()
waarom zou ze je uitlachen?![]()
Haha. Als zij ook een "nep turk" is, zijn jullie voor elkaar gemaaktquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sağol, amin. Gewoon, nep-Turk die uiteindelijk toch met een Turkse eindigt. Als je mij vijf jaar geleden had gezegd dat ik zou eindigen met een Turkse, dan had ik je ook uitgelachen.
Ze is gewoon actief op Fok, hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe het met haar is afgelopen. Ze wilde afstuderen, afvallen, Koerdische vriend vinden, en opzoek naar een vaste baan.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sağol, amin. Gewoon, nep-Turk die uiteindelijk toch met een Turkse eindigt. Als je mij vijf jaar geleden had gezegd dat ik zou eindigen met een Turkse, dan had ik je ook uitgelachen.
5 lessen genomen maar ik reed al op mijn eigen motor om zelf te oefenen. Rij jij nog?quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer dat je geen motor meer hebt.
Hoeveel lessen had je uiteindelijk nodig? Ik meen me te herinneren dat je je rijbewijs met een paar lessen wilde halen.
Sinds Afrin operatie is ze boos en is ze boos op ons denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2019 17:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ze is gewoon actief op Fok, hoor.
Hoe heb je haar ontmoet?quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is ze niet.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
Haha. Als zij ook een "nep turk" is, zijn jullie voor elkaar gemaakt
Amin.quote:Op donderdag 13 juni 2019 17:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hayirli ugurlu olsun, Allah tamamina erdirsin kardes.
5 lessen voor AVB en AVD samen?quote:Op donderdag 13 juni 2019 18:01 schreef Atak het volgende:
[..]
5 lessen genomen maar ik reed al op mijn eigen motor om zelf te oefenen. Rij jij nog?
Niet op FOK! in ieder geval hahaha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |