De laatste jaren meer naar de ELquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:26 schreef Coco. het volgende:
Kijken jullie in het algemeen liever naar de CL of EL?
Moeten minimaal de halve finales bereiken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Batsman met daarachter KDB en weer daarachter Dembele en daarachter Vertonghen - Alderweireld
GENOT
Die heb ik al gezienquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen Incredibles 2 trailer kijken boys
Moeten gewoon winnen nu het nog kan imo.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten minimaal de halve finales bereiken.
Ik kreeg die nooit mee, waren te duur.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend weer genieten van La Liga.
Heb alleen geen idee wie hun backs zijnquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten minimaal de halve finales bereiken.
Wat was te duur?quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kreeg die nooit mee, waren te duur.
Meunier en Jordan Lukaku?quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb alleen geen idee wie hun backs zijn
?????????quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kreeg die nooit mee, waren te duur.
Lukaku niet, zal wel Vermaelen ingepast worden mits hij geen rugverzakking krijgt of Kompanjie.quote:
Als marketingsstudent had ik toch wel verwacht dat jij het doorhad.quote:
Wel zonde vind ik dat, maar in elk geval hoeven ze niet Alderweireld meer als back te gebruiken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meunier natuurlijk. Lukaku denk ik niet. Zullen vast weer Vertonghen daar opstellen oid
Als het daadwerkelijk waar zou zijn was je jeugd wel een dieptepuntquote:
Dubbeltje op zijn kant na scheiding.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk waar zou zijn was je jeugd wel een dieptepunt
50% is nooit fit johquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:33 schreef skysherrif het volgende:
Vertonghen Vermaelen Alderweireld Meunier
Lijkt me gewoon prima.
Courtoisquote:Op donderdag 15 februari 2018 20:33 schreef skysherrif het volgende:
Vertonghen Vermaelen Alderweireld Meunier
Lijkt me gewoon prima.
Courtois op rechts?quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Courtois
Meunier - Alderweireld - Vertonghen - Vermaelen
Dembele - De Bruyne - Witsel
Mertens - Lukaku - Hazard
Aardig
Witsel?quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Courtois
Meunier - Alderweireld - Vertonghen - Vermaelen
Dembele - De Bruyne - Witsel
Mertens - Lukaku - Hazard
Aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |