In Dortmund toch de eerste pot? Zal me niks verbazen als de heren uit Bergamo doorgaanquote:Op donderdag 15 februari 2018 12:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vanavond trouwens Atalanta - Dortmund. Zin in ouwe reus.
Analema was ervan overtuigd at Heather op het podium kwam op de 1000 meter.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:57 schreef Remzz het volgende:
Jorrit gaat er helemaal niets van bakken, geloof er niets van als ik hem en Anema zo zie rondschaasten.
Hoop het, wel onbegrijpelijk dat Lyon - Villareal de 2e wedstrijd is, als Napoli en Leipzig ook kan. Zal wel te maken hebben met Tete en Depay.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Dortmund toch de eerste pot? Zal me niks verbazen als de heren uit Bergamo doorgaan
boeren boerenquote:
Daarom en Anema loopt niet zo arrogant te blazen als 4 jaar geleden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:58 schreef Klummie het volgende:
[..]
Analema was ervan overtuigd at Heather op het podium kwam op de 1000 meter.
Villareal HAHAHA. Kunnen er helemaal niks van.quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoop het, wel onbegrijpelijk dat Lyon - Villareal de 2e wedstrijd is, als Napoli en Leipzig ook kan. Zal wel te maken hebben met Tete en Depay.
Bah, kijken naar een wedstrijd voor een vlaggetje.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 12:58 schreef skysherrif het volgende:
Bah, kijken naar een wedstrijd voor een vlaggetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |