asiel aanvragen, dan krijg je stapels ov dagkaarten.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik moet morgen met de trein.
Een retour Leiden-Arnhem.
Zijn er goedkopere mogelijkheden dan een gewoon retourtje kopen?
beetje SBS6 bericht iddquote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:01 schreef b2py het volgende:
Als er weinig vertragingen waren, wat was dan de chaos
Wat drukte voornamelijk achter de schermen, omdat zo'n defect treintje natuurlijk wel in de weg staat en je als treindienstleider aan de bak moet.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:01 schreef b2py het volgende:
Als er weinig vertragingen waren, wat was dan de chaos
WOW MEGA CHAOS.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat drukte voornamelijk achter de schermen, omdat zo'n defect treintje natuurlijk wel in de weg staat en je als treindienstleider aan de bak moet.
Passagiers voor de stoptreinen hebben er wel wat van gemerkt doordat ze tot ruim een half uur vertraging kregen.
Haha. Rijm dat maar eens met een verplicht vrouwenquotum op de werkvloerquote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:53 schreef b2py het volgende:
En trouwens, die mensen zijn getraind om chaos te voorkomen. In zo'n situatie wil je als werkgever dat je werknemers absoluut niet chaotisch zijn want dan gaat het helemaal mis. Mijn hemel.
twitter:Jellraiser twitterde op zaterdag 24-02-2018 om 13:17:05 Kots in m'n trein, dus ik bel voor een urgente reiniging.Ik: ik kom zo binnen op Leiden.R: Ja maar daar sta je maar 2 minuten.Ik: ik wil best 5 minuten wachtenR: oke mooi!...R: ik zie trouwens dat je op spoor 5b binnenkomt, daar maken wij niet schoon, alleen spoor 1&2😳 reageer retweet
Is ook zo. Ik woon hemelsbreed nog geen 200m van dat spoor vandaan, en alleen behoorlijke badslippertreinen slagen er in enige merkbare "hinder" te veroorzaken. En dat is nu al bijna 10 jaar zo. Maar kennelijk is de excuus-ICd naar Eindhoven opeens enorm veel vervelender voor wie dichterbij het spoor woont .quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:40 schreef dennistd het volgende:
Wel vreemd, je zou toch zeggen dat al dat goederenverkeer veel meer trillingen veroorzaakt...
Rijtuigen in de ICB zijn ook niet de jongste meer anders, dus puur aan het feit dat ze oud zijn ligt het niet.quote:Op zondag 25 februari 2018 00:11 schreef Ireyon het volgende:
ICRm is gewoon hopeloos verouderd kutmaterieel dat voor geen meter rolt. Vergelijk het eens met de Beneluxtreinen die een paar jaar terug met Oostenrijkse I6 of Belgische I10 rijtuigen reden, hoe heerlijk soepel dat wel niet ging. Of de rijtuigen van de IC Berlijn. Waarom kunnen die het allemaal wel soepel en stil en is ons 'paradepaartje' een vibrerende teringherrie?
Misschien trillen die minder harmonisch oid en bij ICR wel..quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:40 schreef dennistd het volgende:
Wel vreemd, je zou toch zeggen dat al dat goederenverkeer veel meer trillingen veroorzaakt...
DB gebruikt ze ze ook als 145'er in IC's.quote:Op zondag 25 februari 2018 10:34 schreef MTL het volgende:
Heeft volgens mij weinig met ICR te maken, maar meer met de Traxx zelf. De goederenboeren rijden weliswaar ook met de Traxx, maar die rijden een stuk langzamer én hebben geen active lok achterop hangen. Ik denk dat die combinatie een hele hoop uitmaakt.
ICR rolt prima en heeft daar jaren met een 1700 gereden (IC Den Haag - Venlo en IC Zwolle - Roosendaal), dus het enige dat daaraan veranderd is, is de loc.
Het zijn gewoon dezelfde mensen die nooit moeite hadden met een 1200 + M2-rijtuigen.quote:Op zondag 25 februari 2018 00:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik woon hemelsbreed nog geen 200m van dat spoor vandaan, en alleen behoorlijke badslippertreinen slagen er in enige merkbare "hinder" te veroorzaken. En dat is nu al bijna 10 jaar zo. Maar kennelijk is de excuus-ICd naar Eindhoven opeens enorm veel vervelender voor wie dichterbij het spoor woont .
Welkom in het Tweede Victoriaanse tijdperk. Vroeger hadden we ook geen moeite met Sinterklaas en zwarte Piet of een blote tiet op tvquote:Op zondag 25 februari 2018 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zijn gewoon dezelfde mensen die nooit moeite hadden met een 1200 + M2-rijtuigen.
Tja, blijkbaar kon niemand op het idee komen om de BDs-en naar Bomdardier te sturen met de opdracht om een stuurtafel uit een Twindex in te bouwen. Tis natuurlijk veel leuker om op kosten van de belastingbetaler zelf te prutsen.quote:Op zondag 25 februari 2018 08:15 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind het overigens ook best triest dat de NS geen andere oplossing voor de ICd heeft dan de hele dag met 100 ton dood gewicht mee te slepen.
Leg je voor niets alle stations vol met zonnepanelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |