Is ze dat ooit geweest dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:03 schreef dvdfreak het volgende:
stelling yvonne van gennip is nog steeds een lekker wijf
Goden filmquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Amerikaanse leerlingen op weg naar school.
Gisteren had je nog nooit van haar gehoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:05 schreef richolio het volgende:
Esmee Visser is misschien wel mijn favo atleet van de OS nu, wat een schattig en bescheiden meisje
Gisteren had ik ook nog nooit van je moeder gehoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gisteren had je nog nooit van haar gehoord.
Dit makkelijk dit.
Ik ben fan van Mathilde Halse. Zoek zulf maar op.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gisteren had je nog nooit van haar gehoord.
Dit makkelijk dit.
Esmee gaat alles winnen wat er te winnen valt op de 5km de komende jaren.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook nog nooit van je moeder gehoord.
En die wordt er later weer afgetrapt omdat ie ex VVD'er isquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Jort staat stiekem al op de kandidatenlijst van de FVD.
Thierry wil alleen ja-knikkers, de rest trapt hij eruit.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het staat er duidelijk onder.
Gewoon.
Jort is geen FvD'erquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Alleen via een dictatuur kan je echt het verschil makenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Thierry wil alleen ja-knikkers, de rest trapt hij eruit.
Een verlicht despoot hebben we nodig. Maarten van Rossem bood zich al aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Alleen via een dictatuur kan je echt het verschil maken
Hem wil ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een verlicht despoot hebben we nodig. Maarten van Rossem bood zich al aan.
Dat is een actquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een verlicht despoot hebben we nodig. Maarten van Rossem bood zich al aan.
Wel een goede act.Thierry is een hele slechte act. Ik wil hem steeds een zakje lavendel door zijn strot duwen.quote:
Genoeg alternatievenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:19 schreef monkyyy het volgende:
"Wat zegt dat over de kiezers" is een onjuiste vraag. Wat zegt dat over de andere partijen?
Lekker geslapen onder die steen, Patrick?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:19 schreef Onnoman het volgende:
het is wel echt een bal geworden die jort zeg..
en een beetje ongepaste arrogantie
Geworden?quote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:19 schreef Onnoman het volgende:
het is wel echt een bal geworden die jort zeg..
en een beetje ongepaste arrogantie
ja iets meer de laatste tijd valt me opquote:
Kan Rutte weer zijn beeld bijsturenquote:Op vrijdag 16 februari 2018 23:19 schreef Martinello het volgende:
Jort gaat Buitenhof presenteren, dat is wel weer grappig.
niet echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |