abonnement Unibet Coolblue
pi_177187577
Doet iemand hier de wekelijkse boodschappen bij Nettorama, Aldi of Lidl en wat kost dat?
Ik doe al jaren mijn boodschappen bij de Jumbo, maar de laatste tijd vind ik de prijs niet meer in verhouding staan tot de kwaliteit en de keuzemogelijkheden.
Nu wil ik andere supermarkten uitproberen, ze moeten goedkoper zijn dan de Jumbo of AH, maar ik wil wel A-merken. De Nettorama leek mij een goed alternatief. Iemand die daar ook boodschappen doet en waar moet je op letten? Tips welkom.
pi_177187673
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 21:20 schreef Mekamotut het volgende:
Doet iemand hier de wekelijkse boodschappen bij Nettorama, Aldi of Lidl en wat kost dat?
Ik doe al jaren mijn boodschappen bij de Jumbo, maar de laatste tijd vind ik de prijs niet meer in verhouding staan tot de kwaliteit en de keuzemogelijkheden.
Nu wil ik andere supermarkten uitproberen, ze moeten goedkoper zijn dan de Jumbo of AH, maar ik wil wel A-merken. De Nettorama leek mij een goed alternatief. Iemand die daar ook boodschappen doet en waar moet je op letten? Tips welkom.
Dan kun je Lidl en Aldi al schrappen van je lijstje.
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:23:20 #3
104963 ETA
European Travel Author
pi_177187686
Duur betekent niet automatisch beter. Aldi en Lidl hebben regelmatig de beste geteste spullen, van Nettorama nog nooit gehoord dat ze ergens de beste hadden. Aldi en Lidl hebben haast geen A-merken, maar veel van de huismerk producten zijn vergelijkbaar van kwaliteit.

Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:23:37 #4
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_177187695
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:20 schreef Mekamotut het volgende:
Doet iemand hier de wekelijkse boodschappen bij Nettorama, Aldi of Lidl en wat kost dat?