Dan kun je Lidl en Aldi al schrappen van je lijstje.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:20 schreef Mekamotut het volgende:
Doet iemand hier de wekelijkse boodschappen bij Nettorama, Aldi of Lidl en wat kost dat?
Ik doe al jaren mijn boodschappen bij de Jumbo, maar de laatste tijd vind ik de prijs niet meer in verhouding staan tot de kwaliteit en de keuzemogelijkheden.
Nu wil ik andere supermarkten uitproberen, ze moeten goedkoper zijn dan de Jumbo of AH, maar ik wil wel A-merken. De Nettorama leek mij een goed alternatief. Iemand die daar ook boodschappen doet en waar moet je op letten? Tips welkom.
Als je A-merken wilt, dan kun je Lidl overslaan. Op Hela Curry en wat Haribo snoep na, kun je daar geen A-merken krijgen. Overigens is de kwaliteit van de eigen-merk producten van Lidl gewoon hartstikke prima.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:20 schreef Mekamotut het volgende:
Doet iemand hier de wekelijkse boodschappen bij Nettorama, Aldi of Lidl en wat kost dat?
Ik doe al jaren mijn boodschappen bij de Jumbo, maar de laatste tijd vind ik de prijs niet meer in verhouding staan tot de kwaliteit en de keuzemogelijkheden.
Nu wil ik andere supermarkten uitproberen, ze moeten goedkoper zijn dan de Jumbo of AH, maar ik wil wel A-merken. De Nettorama leek mij een goed alternatief. Iemand die daar ook boodschappen doet en waar moet je op letten? Tips welkom.
Ja ik heb het druk, alles bij dezelfde winkel kopen levert wel extra vrije tijd op.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Alles bij een en dezelfde winkel halen..
Wat had je allemaal gekocht dan?quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik deed een tijdje geleden boodschappen bij de Nettorama omdat ik er in de buurt was. Het is een ontzettende pauperwinkel maar ze hebben wel serieus goede aanbiedingen.
De Aldi heeft tegenwoordig ook steeds meer A-merken in de schappen liggen. Wel dikwijls met andere formaten dan in de reguliere supermarkten en soms omgerekend nog eens duurder ook.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan kun je Lidl en Aldi al schrappen van je lijstje.
Nee dat lijkt me eerlijk gezegd nog veel meer gedoe. En ik wil de dingen die ik koop eerst zien.quote:Op donderdag 15 februari 2018 06:23 schreef RobinOok het volgende:
Waarom wil je per se A-merken?
Misschien is stockon iets voor jou? Direct van de producent naar de consument. Geen supermarkt meer ertussen. Of zoiets. Kijk zelf maar www.stockon.nl
Dat is voor mij niet naast de deur (90km enkele reis naar Emmerich), dan moet ik echt groots in gaan slaan met veel vlees en drank. Ik woon maar alleen, zo veel heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 15 februari 2018 06:26 schreef paddestoelensoep het volgende:
Ga gewoon naar Duitsland. Daar betaal je twee keer de helft!
jij moet je A-merken elke keer weer eerst zien voordat je ze koopt?quote:Op donderdag 15 februari 2018 06:35 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me eerlijk gezegd nog veel meer gedoe. En ik wil de dingen die ik koop eerst zien.
Ja. dat komt omdat Nettorama geen eigen merken heeft, alleen A-merken. Prima winkel voor absoluut geweldige groente en fruit-afdeling. Beter dan elke andere supermarkt. Althans, in mijn woonplaats. En de A-merken zijn goedkoper dan bij de andere supermarkten. Geen goedkope keuze voor een goedkoper merk aanwezig, dat is dan misschien niet altijd even voordelig.quote:Op woensdag 14 februari 2018 21:23 schreef ETA het volgende:
Duur betekent niet automatisch beter. Aldi en Lidl hebben regelmatig de beste geteste spullen, van Nettorama nog nooit gehoord dat ze ergens de beste hadden.
Nettorama heeft geen eigen merk of goedkopere merken. Alleen A-merken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 07:14 schreef Lunatiek het volgende:
Je kunt proberen te achterhalen welke A-producenten ook voor Lidl/Aldi/Nettorama werken. Die schuiven dan gewoon andere verpakkingen in hun machines, de rest van het product is identiek maar ineens stukken goedkoper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |