Gaan ze ook wel doen denk ik nu, al is het cursusgeld nog wel vrij hoog volgens mijquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cursus moeten ze gewoon openstellen ipv alleen aan oud-voetballers te geven oid. Rare regels bij KNVB
C'est passé voor de Fransenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook geniaal, maar Ajax-Lyon had ik hetzelfde gevoel als NL-Italië en NL-Frankrijk op Euro2008
Niet zo gek, allemaal mensen die zich verdiept hebben in het omgaan met mensen en groepen. Of die altijd nieuwe trainingsvormen zoeken, ipv gewoon beetje afronden en rondo spelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De vroegere toptrainers waren bijna allemaal middelmatige voetballers die van de Gymnastiekschool (CIOS) afkwamen . Misschien daar weer eens kijken.
Dat doet Gio beter.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie wissel voor een halve minuut
lucas moura dekkenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie wissel voor een halve minuut
Is dit een sneer naar de homo-community?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:35 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Beter bijdehand dan bij de voet anders moet je bukken.. Gebukt is genomen eh
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ROBBEN ROBBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Niemand kan op tegenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:36 schreef bianconeri het volgende:
Dit is nu al de stunt van dit CL jaar. Afgang voor Juve. Nu een offday hebben en niet door gaan drukken tegen zo'n ploegje.
Nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]ik zie je wel bij bayern - besikTAS he
Is dat een tandarts?quote:
4k gifjesquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niemand kan op tegen
[ afbeelding ]
Absoluut niet. Ik ben pro-homo, die mensen geven kleur aan het leven.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar de homo-community?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |