Ze doet ook aan tenenknabbelenquote:Op zondag 17 juni 2018 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha, stiekem ziet dat er wel hilarisch uit. Misschien moet je toch eens wat moeite doen en mezelf over de angst voor die flapperende hooligans heen zetten.
Gijsjetopicquote:Op zondag 17 juni 2018 19:07 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Dit schreeuwt toch echt om een ”Gijsje” topic. Snap hij de voerpuzzel ook?
maar waar is Gonnie?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Gijsje eet gewoon uit de bovenkant. En het is een meisje![]()
MeisjeGijsje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar waar is Gonnie?Keesje hadden we. Toen Gijsje kwam wilden we haar zus Gonnie noemen, maar de schoonmoeder van de buurvrouw heet Gonnie. Ze zag het niet zitten om steeds Gonnie te roepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus dat werd Josje. En Jopie en Bregje.
De buurkindjes heb ik Gonnie en .Gijsje wel 100 keer voorgelezen.![]()
Ik heb ook de herhaling gezien. Wat een leuke varkens zijn dat, en die beer had mooie krullen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:15 schreef AnneX het volgende:
De kune kune varkentjes deden mij aan die van jou denken, zojuist.
Die beer 😳
Al was het een herhaling.
Nog meer over knuffelvarkens op de pagina. https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/fragmenten/kune-kune-varkens
SPOILER: slagerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door sigme op 22-09-2018 18:08:34 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Het is een zeugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |