Ik vind het allemaal veel te langdradig. Heb nog eigenlijk niks live gezien ook.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het met Hans als commentator eigenlijk wel te behappen. Zeker met goede muziek erbij.
Ik ook niet hoor, alleen s'ochtends soms een samenvatting. Ik zet er mijn wekker niet voor.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal veel te langdradig. Heb nog eigenlijk niks live gezien ook.
Benieuwd of ze nippelgate nog laten zien trouwens
Ik vind het hartstikke knap en zo hoor, maar het is moeilijk om verschillende paren met elkaar te vergelijken...je bent wel heel erg afhankelijk van de jury.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het met Hans als commentator eigenlijk wel te behappen. Zeker met goede muziek erbij.
Mooi moment.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:44 schreef franklop het volgende:
Dit vond ik wel mooi. Duitsers gelijk op de Canadezen af om samen te vieren
quote:
https://twitter.com/TeamD/status/965699177647718405quote:Op maandag 19 februari 2018 18:44 schreef franklop het volgende:
Dit vond ik wel mooi. Duitsers gelijk op de Canadezen af om samen te vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |