Word na mijn wedstrijd als het goed is gefixtquote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je je laptop laten maken?
Ik ga ook terugkijken
50% kans. Wel of niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen we vandaag een medaille halen bij het shorttrack?
Altijd kans.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet zo goed in kansberekening zeker?quote:
Maar er zijn maar drie medailles, en meer mensen die niets winnen. Dus.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet zo goed in kansberekening zeker?Er is kans op goud, zilver, brons of niets. Dus 75% kans
Bedankt voor deze correctiequote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar er zijn maar drie medailles, en meer mensen die niets winnen. Dus.
Hap.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar er zijn maar drie medailles, en meer mensen die niets winnen. Dus.
Goed punt. Je moet dus wel heel matig zijn wil je zonder medaille thuis komen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:59 schreef franklop het volgende:
Maar er doen meer mensen niet mee aan de Spelen dan wel
quote:Minutenlang reed Jorien ter Mors vrijdag tijdens de training met een arm om Suzanne Schulting heen. De drievoudig olympisch kampioene gaf haar jongere ploeggenote wat wijze woorden mee in aanloop naar de 1500 meter, waarop ze beiden hopen op een medaille.
Knegt gaat meedoen, elke andere zou een behoorlijke verrassing zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is Suus volgens mij ook behoorlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:18 schreef Remzz het volgende:
Dit komt wel heel labiel over:
https://www.nu.nl/olympis(...)loop-1500-meter.html
[..]
Schulting is gewoon een vervelend verwend nestquote:Op zaterdag 17 februari 2018 10:18 schreef Remzz het volgende:
Dit komt wel heel labiel over:
https://www.nu.nl/olympis(...)loop-1500-meter.html
[..]
Ze vindt het niet erg om in de spotlights te staan zegt ze. Ze is dus een aandachtshoer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |