quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:38 schreef Klummie het volgende:
Bij het aanduwen even dat vingertje naar binnen.
Dat mag je vanuit sportief oogpunt wel hopen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Dit is een diskwalificatie lijkt me...
Vooral Visser is de zwakke schakel.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:40 schreef TheArt het volgende:
Ploeg in de breedte niet goed genoeg, c'est ça.
Yup en die rommelige wissel hielp ook niet meequote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:40 schreef TheArt het volgende:
Ploeg in de breedte niet goed genoeg, c'est ça.
Ja stel je voor dat je probeert te winnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:41 schreef hoekandit het volgende:
Wat een idioot.. Schorsen voor de rest van de OS
Ja dat sloeg ook nergens opquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:41 schreef chufi het volgende:
Kazachstan zat ook lekker in de weg met 2 rondjes achetrstand...
Volgens mij hoorde ik een commentator zeggen dat dat wel kan, maar lijkt mij niet in dit gevalquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:42 schreef bamibij het volgende:
Knegt gaat niet geschorst worden voor de hele Spelen toch? kan dat?
Type Vettel.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat sloeg ook nergens opNederland
Handleidinggoden.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:43 schreef Handleiding het volgende:
[..]
push meldingen aan hebben staan
Overal Goden achter zetten
Jij vraagt standaard in elk topic, of je diegene zou doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:43 schreef Handleiding het volgende:
[..]
push meldingen aan hebben staan
Overal Goden achter zetten
Aan de andere kant: wel zoals het dit seizoen vaker ging, dus het kan geen enorme verrassing genoemd worden. Visser is gewoon niet goed genoeg en daar verlies je teveel op.quote:
Daarom heet 'ie ook handleiding.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij vraagt standaard in elk topic, of je diegene zou doen.
In Sjinkie topics?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zijn ook essentiele vragen in het leven.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Best goede vraagquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Visser kan daar zelf weinig aan doen. Is niet zwak, is gewoon zijn niveau.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:44 schreef hhh38 het volgende:
Sjinkie moest het iedere keer weer oplossen. Gewoon zwak van vooral Visser.
Geen Van der Ward
Of Visser moet gewoon sneller schaatsen die tamzak.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:44 schreef Aguero het volgende:
Die acties buitenom van Sjinkie waren onnodig, hij moet in die fase gewoon een goede wissel op Itzhak geven en daarmee op een plekje winst hopen.
Nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze waren toch favorietHoe kan achterstand dan zo groot zijn
Joris maakt iedereen favoriet.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze waren toch favorietHoe kan achterstand dan zo groot zijn
Ja sorry, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Visser kan daar zelf weinig aan doen. Is niet zwak, is gewoon zijn niveau.
Ze zijn wereldkampioen toch? Dan zijn ze gewoon favorietquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Joris maakt iedereen favoriet.
Medaillekans zeker, maar met Visser wordt het lastig.
Benen van beton.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze zijn wereldkampioen toch? Dan zijn ze gewoon favoriet
Marcel Maijer van het schaatsenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:46 schreef Tagliano het volgende:
Wat een ontzettend waardeloze vragen
Die liet steeds een gat vallen dat weer dichtgereden moest worden.quote:
#werkenbijdenos.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:46 schreef Tagliano het volgende:
Jullie zijn wereldkampioen, dat moet binnenkomenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marcel Maijer van het schaatsen
Jeetje.twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 13-02-2018 om 12:42:06Relay-team vroegtijdig uitgeschakeld. Net als de vrouwen reageer retweet
Alle vrouwen naar huis? Breaking newsquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:47 schreef Zipportal het volgende:
Jeetje.twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 13-02-2018 om 12:42:06Relay-team vroegtijdig uitgeschakeld. Net als de vrouwen reageer retweet
Ja, zijn daar regels voor? Die reed wel heel hinderlijk in de weg.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:47 schreef Szura het volgende:
Wat moest die achterlijke Kazak nog terwijl ie al gedubbeld was?
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:47 schreef Szura het volgende:
Hoe voel je je nu?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jullie zijn wereldkampioen, dat moet binnenkomen
Geef daar maar eens een antwoord op
hopen op een PEN of een valpartij. dus lekker in de weg blijven zitten.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:47 schreef Szura het volgende:
Slechtste interviewer van de NOS.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:46 schreef Tagliano het volgende:
Hoe gaan jullie nu naar huis?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat zijn je gedachten als je dit ziet?
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:49 schreef Assassin92 het volgende:
Wat een kutsport eigenlijk, die Kazach mag Nederland ophouden terwijl ze een rondje achter liggen en een penalty terwijl die Canadees een gat dichtgooit wat blijkbaar de fout van Nederland is. Snap dat het een lompe actie van Knegt was maar op het moment dat hij er in duikt zit die Canadees duidelijk aan de buitenkant.
Actie van Sjinkie was gewoon verkeerd, dus terechte DQ.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:49 schreef Assassin92 het volgende:
Wat een kutsport eigenlijk, die Kazach mag Nederland ophouden terwijl ze een rondje achter liggen en een penalty terwijl die Canadees een gat dichtgooit wat blijkbaar de fout van Nederland is. Snap dat het een lompe actie van Knegt was maar op het moment dat hij er in duikt zit die Canadees duidelijk aan de buitenkant.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Actie van Sjinkie was gewoon verkeerd, dus terechte DQ.
Maar wat wel vreemd is inderdaad dat Kazachstan bij een rondje achterstand gewoon in het parcours mogen blijven schaatsen
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:48 schreef Handleiding het volgende:
[..]
hopen op een PEN of een valpartij. dus lekker in de weg blijven zitten.
Je moet wat Sjinkie doet maar durven. Vind het wel een baasje. Op die snelheid op een paar centimeter even iemand inhalen koekoek.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Actie van Sjinkie was gewoon verkeerd, dus terechte DQ.
Maar wat wel vreemd is inderdaad dat Kazachstan bij een rondje achterstand gewoon in het parcours mogen blijven schaatsen
ik hoop op nog meer geduw en getrekquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:55 schreef franklop het volgende:
13.07 finale 500 dus. Netjes tijdens de 1500
Gewoon een driedubbele valpartij in de laatste rondequote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik hoop op nog meer geduw en getrek![]()
![]()
oooh, en Yara op geluk naar zilver achter Christie, dat is een droomscenario voor mijquote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een driedubbele valpartij in de laatste ronde
Kan me heel goed voorstellen dat het zo voelt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Dat commentaar van Joris toen Yara de finale haaldeHet leek net alsof ze goud won man. Idioot.
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat NPO 2 nu de finale uitzenden?
niet zo moeilijk was het, Yara gaf alles in de halve finale leek het, en Christie deed gewoon genoeg om zich te plaatsenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan me heel goed voorstellen dat het zo voelt.
met de ex van Ireen in beeld.quote:
Nu.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:03 schreef franklop het volgende:
Kan iemand me lockquoten als de 500 start?
Joh, dat zeiden we alquote:
Ik durf nog niet erg hard te juichenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:15 schreef franklop het volgende:
Geen PEN lijkt me Cristie ging zelf al onderuit
Ik denk dat Christie zelf al de bocht niet meer hieldquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:15 schreef sasquatsch het volgende:
Penalty? Ze reed tegen Christie aan?
Christie had Yara haar been moeten breken gvdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat Christie zelf al de bocht niet meer hield
Wat ben je subtielquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Christie had Yara haar been moeten breken gvd![]()
![]()
Breek je eigen beenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Christie had Yara haar been moeten breken gvd![]()
![]()
VIESMADquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
hopen dat die Fontana geniet van dit onverdiende winst, geniet dan![]()
Ik vind dat altijd best een vervelende kerelquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:17 schreef northernlight81 het volgende:
Dat gezicht van Otter, alsof het hem geen zak boeit.
Het ging zo snel. En heb de herhaling niet gezien.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat Christie zelf al de bocht niet meer hield
NPO2quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:19 schreef Zorro het volgende:
En de NOS vind het niet balangrijk om de uitslag af te wachten
De site van het AD spreekt ook al over brons.quote:
Dat ze wint?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
net goed voor dat Italiaanse arrogante gedrocht
Weet ik wel, maar als je het dan uitzendt op 1, dioe het dan ook helemaal.quote:
Kijk nog eens?quote:
Goud is inderdaad goed voor haar.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
net goed voor dat Italiaanse arrogante gedrocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |