Zo voorzichtigquote:Op woensdag 7 maart 2018 15:31 schreef Gutanoth het volgende:
![]()
![]()
![]()
Anyway, 15 minuten mario aces en wat indies, je hoorde het hier voor het eerst.
Te weinig.quote:Op woensdag 7 maart 2018 22:08 schreef chansadres het volgende:
Ik gok Fire Emblem en Yoshi. En dan natuurlijk Tennis. Nog wat gameplay van Kirby, detective pikachu en de DLC voor Mario Oddysey en dan zal de tijd wel om zijn...
Klopt inderdaad, ik speelde nu op moeilijk maar zag geen verschil met het makkelijke level.quote:Op woensdag 7 maart 2018 11:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kirby is natuurlijk nooit moeilijk he
Q2 en misschien wat 3 en 4 denk ik. Q1 is al bijna ten einde.quote:Op woensdag 7 maart 2018 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk een Direct waar ze alle knallers van Q1 gaan laten zien
Wie weet, vanavond misschien wel meer infoquote:Op donderdag 8 maart 2018 14:46 schreef Sjemmert het volgende:
Wnr komt er een pokemon game dat ding ligt al een bijna een jaar stof te happen.
Zou er geen geld op inzettenquote:Op donderdag 8 maart 2018 15:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wie weet, vanavond misschien wel meer info
Mweh daar zit ik persoonlijk niet op te wachten. Vind het nogal karig tot nu toe met de games.quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zou er geen geld op inzettenGok dat Fire Emblem de grote knaller gaat zijn, mits die game nog voor 2018 gepland is.
Wat een baggerquote:Op donderdag 8 maart 2018 16:30 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
In een Direct van 30 minuten is de kans aanwezig dat Fire Emblem de grote knaller gaat zijn
quote:神谷英樹 Hideki Kamiya
@PG_kamiya
If you don't announce Virtual console and new Joy-Con with cross shape d-pad, we may lose motivation for developing Bayo 3. Understand, Ninty?
15:36 - 8 mrt. 2018
quote:Op donderdag 8 maart 2018 14:30 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Q2 en misschien wat 3 en 4 denk ik. Q1 is al bijna ten einde.
Meh. Geen interesse.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |