wie is bonzo?quote:
nee baldr staat bij mij echt op 1, ik erger me rot aan die gastquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van mij mag Bas er trouwens als eerste uitvliegen, graag nog voor Ivan ......
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:13 schreef Harrie-onrust het volgende:
Bonzo is de vriend van Marjet die hondenvoer eet
zou die nog leven? Helemaal van de aardbodem verdwenenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hond van de Reclameik gok op Bronno?
nietquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Nike is echt niet gruwelijk Chip Nike = Pauper
Ja echt een geloofwaardige nieuwe usernaam ookquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat je wilt, maar Harrie onrust is nieuw hier dus wilde het ff serieus uitleggen aan hem.
Je zal zo iemand als buurvrouw hebben , ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:15 schreef magnaal het volgende:
Ik denk ook dat iedereen daar zijn of haar rol heeft toebedeeld gekregen. suffen en niksdoen, brullen en agressie tonen, hoerig zijn...en voor Madi is dat voortdurend roddelen. Want zulke mensen bestaan toch niet in het echt?
romy doet samen met bo de b&b en high teaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waar haalt ze dat dan vandaan? Van de verkoop die Romy doet? Klusjes om bij te verdienen doet ze niet.Bovendien heeft ze toch nog een schuld?
Stond met dat ene been al in het graf.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou die nog leven? Helemaal van de aardbodem verdwenen
Ik twijfel al vanaf dag 1quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo is het echt net ''n vent met dat haar zo strak achterover![]()
Ze zit iig enorm vet in de makeup ook en die wenkbrauwen, ze lijkt wel een Deutsche...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo is het echt net ''n vent met dat haar zo strak achterover![]()
Wel een lekker simpele, zeg maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja echt een geloofwaardige nieuwe usernaam ook
haha..geef mij maar de echte Nike Mags !quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Nike is echt niet gruwelijk Chip Nike = Pauper
Max!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:19 schreef Paule33 het volgende:
haha..geef mij maar de echte Nike Mags !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |