Dank je wel voor dit welkomquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, maar ga er maar van uit dat hier alles al bekend is , maar leuk een nieuw lid , hoe meer zielen hoe meer vreugd
ik zie altijd die clown van aike toen had de regie het voor het eerst bedachtquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Dating voor José idee van Batsman man
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:33 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor de info
Bats typt iets sneller dan vuile vlooienbaal van een Zwolse stoepsletquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:33 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor de info
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, heb waar mogelijk de beelden gedraaid zodat de pagina's beter uitkomen .....![]()
[ afbeelding ]
Bas zijn kinderboek deel 1 - 12 februari 2018.
x6eo7xe
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik zie altijd die clown van aike toen had de regie het voor het eerst bedacht
Daar ziet het wel naar uitquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:52 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft bas nou een toilet dichtgeschroefd?
Dacht dat Madi Marjet onderhand wel doorhad, maar dan zou ze niet zoveel info weggeven over Linda, jammer.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:50 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Billy en Madi weer lekker roddelen over Linda.
Het is een omgebouwdequote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:53 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
De feeks. Hier is het een echte kerel!
quote:
Madi is gewoon een domme roddeltante.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht dat Madi Marjet onderhand wel doorhad, maar dan zou ze niet zoveel info weggeven over Linda, jammer.![]()
Lelijk zeg, die afhangende broek van Bas met die vetrand er bovenuit.
Ik heb het in de gaten , maak dat maakt het niet minder leukquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:55 schreef Chea49 het volgende:
Welkom Harry Onrust.![]()
Wij beweren hier alles al te weten van elke bewoner.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:53 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
De feeks. Hier is het een echte kerel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |