Luizen?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:25 schreef Dotteke het volgende:
José heeft gedroomd over luizen en potten voor haar rijstkorrels en René heeft gedroomd dat T-Rex bij hem in huis woonde.
Heeft die de boot overgenomen?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Baldr is blij dat hij alleen ligt nu hij slaapt nu tenminste goed zegt hij.
Ja, dat verstond ik, hoorde ik dat fout?quote:
Geen idee maar luizen voor je rijstkorrels klinkt wat surrealistischquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat verstond ik, hoorde ik dat fout?
Dat heb je goed verstaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat verstond ik, hoorde ik dat fout?
Nee, Senna en Demi liggen nu in de bootquote:
Ah ook goed voor baldrquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Senna en Demi liggen nu in de boot
Dromen zijn raar, ze had het eerst over luizen ( verstond ik was in de keuken dus kan het verkeerd hebben) en toen begon ze over iemand die allemaal potten had en die wilde ze hebben voor haar rijstkorrelsquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee maar luizen voor je rijstkorrels klinkt wat surrealistisch
thnxquote:
quote:
Van mij mogen er nog veel meer oud bewoners binnen komen....quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:34 schreef pullup het volgende:
Ik ben net op tijd terug voor de terugkeer van de Tsjoek
Die gaat natuurlijk vandaag binnen rollen, carnaval gehad dan kan hij er weer even tegenaan.
Ja, lekker volproppen die toko dan ontstaan er vanzelf weer irritatiesquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Van mij mogen er nog veel meer oud bewoners binnen komen....
Precies...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, lekker volproppen die toko dan ontstaan er vanzelf weer irritaties
Dan komt-ie overmorgen. Vandaag nog carnaval, morgen askruisje halen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:34 schreef pullup het volgende:
Die gaat natuurlijk vandaag binnen rollen, carnaval gehad dan kan hij er weer even tegenaan.
Vandaag is nog carnaval.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:34 schreef pullup het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan komt-ie overmorgen. Vandaag nog carnaval, morgen askruisje halen.
Cultuurbarbaar!
Als-ie morgen dan maar geen haring gaat happen in die loods. Krijgt Billy nog haar zin ...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:43 schreef pullup het volgende:
Tsjoek is zo enorm snel, die kan het carnaval in een dagje minder voltooien
ach wat lief weer van Billy, maar helaas charmeoffensief weer afgeslagenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:46 schreef AnneLo het volgende:
Billy vraagt aan of Romy of ze koffie wil, maar Romy wil geen pruttelkoffie....
Nou benieuwd welk toneelstukje ze gaat opvoeren vandaag.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Billy zenderkamer goh, dat hoor je niet vaak meer
Ok, goed plan maar mag Billy dan ook mee?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:15 schreef DKUp het volgende:
Baldr en Mehmet mogen wat mij betreft hand in hand de poort uit vandaag.
Neequote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:16 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ok, goed plan maar mag Billy dan ook mee?
Ze moeten er echt uitquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:18 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dan blijven Baldr en Mehmet ook maar..
in polonaise mag ookquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:15 schreef DKUp het volgende:
Baldr en Mehmet mogen wat mij betreft hand in hand de poort uit vandaag.
GM.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:45 schreef AnneLo het volgende:
Romy gaat sneakers bestellen die ze zelf kan ontwerpen....
Daar ga ik wél vanuit. Jammer dat Romy daar niets van zei aangezien Marjet nog vet in de min staat en van anderen leeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:02 schreef AnneLo het volgende:
Bas en Romy gaan straks de toiletten schoonmaken.. maar eerst gaat Romy de woonkamer doen... waarom wilde Billy de toiletten eigenlijk niet doen, was het haar te min?
Die wacht altijd tot alles al gedaan is, lui wijf.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:10 schreef AnneLo het volgende:
Romy en Billy gingen tegelijkertijd zich opmaken, Romy is al lang klaar, is al druk bezig de woonkamer op te ruimen, Billy is nog steeds bezig met het plamuren....
Bil laat Romy extra centjes verdienen met de wc's zodat zij die weer op kan maken en Romy is gekke Henkiequote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar ga ik wél vanuit. Jammer dat Romy daar niets van zei aangezien Marjet nog vetr in de min staat en van anderen leeft.
Die zie je inderdaad zelden stil zitten, altijd aan het werk.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:23 schreef yaello het volgende:
Romy meteen weer hard aan het werk terwijl de helft nog ligt te maffen
Ik las ergens dat Romy gestopt zou zijn met Marjet te onderhouden, maar Marjet is zó gluiperig dat ze het dan wel via een ander te pakken krijgt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bil laat Romy extra centjes verdienen met de wc's zodat zij die weer op kan maken en Romy is gekke Henkie
Geloof dat ze gisteren weer het eea heeft toegezegd, uit meelij.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:33 schreef Chea49 het volgende:
Ik las ergens dat Romy gestopt zou zijn met Marjet te onderhouden, maar Marjet is zó gluiperig dat ze het dan wel via een ander te pakken krijgt.
Bas lijkt goed met Chipp om te kunnen gaan.
Romy leert het nooit. Waarom zou Cemal daar niks van zeggen?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geloof dat ze gisteren weer het eea heeft toegezegd, uit meelij.
Een spelletje las ik net hierboven.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Waar is Chipp nu mee bezig, zag Bas van t weekend ook al daar mee bezig
Ben benieuwd wat voor spelquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een spelletje las ik net hierboven.
Spijkers in een plankie geslagen en dan een muntje van bovenaf er in doen zodat het muntje naar beneden gaat, zoiets geloof ik en dat spel is al zo oud alz de weg naar Kralingen.quote:
De weg naar Kralingen is jaren geleden al vernieuwd.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Spijkers in een plankie geslagen en dan een muntje van bovenaf er in doen zodat het muntje naar beneden gaat, zoiets geloof ik en dat spel is al zo oud alz de weg naar Kralingen.
Gm![]()
Ze schijnt weer geld te hebben. Ik mag toch hopen dat Romy er nu niet weer in gaat trappen zegquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:55 schreef Chea49 het volgende:
Marjet is weer aan het shoppen, nu wil ze weer een trui. Van wélk geld in Godsnaam of doet ze dit van Romy's geld en heeft die niks door?
Waar haalt ze dat dan vandaan? Van de verkoop die Romy doet? Klusjes om bij te verdienen doet ze niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:56 schreef yaello het volgende:
[..]
Ze schijnt weer geld te hebben. Ik mag toch hopen dat Romy er nu niet weer in gaat trappen zeg
loon van de afgelopen markt is uigekeerd door Linda gisteravondquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waar haalt ze dat dan vandaan? Van de verkoop die Romy doet? Klusjes om bij te verdienen doet ze niet.Bovendien heeft ze toch nog een schuld?
Daarom begrijp ik ook niet dat hij er zó op wil staan in zo'n programma. Zou hij thuis ook zijn kindjes voor de beeldbuis zetten en de hele dag koffie naar binnen zitten gieten?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:00 schreef jovencita01 het volgende:
Wat is die Baldr een in en in triest personage in deze "show"
Morning Fritsie.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
loon van de afgelopen markt is uigekeerd door Linda gisteravond![]()
Goedemorgen Cos
En de rest van de maand teren op andermans zak. Vies wijf is het.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:03 schreef Chea49 het volgende:
Morning Fritsie.
Dat mens kan alleen maar meteen het geld uitgeven wat ze heeft.
Ik begin steeds meer te begrijpen, dat zijn vrouw het wel lekker vind, dat hij weer voor een paar maanden is "wieberenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik ook niet dat hij er zó op wil staan in zo'n programma. Zou hij thuis ook zijn kindjes voor de beeldbuis zetten en de hele dag koffie naar binnen zitten gieten?
Ik weet alleen dat ze de helft van de botox zou gaan betalen, dus lijkt mij inderdaad dat ze beter even kan doorsparen. Maar goed Billy interesseert mij eigenlijk vrij weinig. Raar mens, lekker naar huis toe gaan. Kan ze daar nieuwe mensen gaan manipulerenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waar haalt ze dat dan vandaan? Van de verkoop die Romy doet? Klusjes om bij te verdienen doet ze niet.Bovendien heeft ze toch nog een schuld?
Echt dat wijf moet heel snel eens flink op d'r bek gaan, plat op d'r neus zodat die naar binnenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morning Fritsie.
Dat mens kan alleen maar meteen het geld uitgeven wat ze heeft.
Wat een smerig wijf is het toch, ze zou er goed aan doen de komende maanden NIETS meer van anderen aan te nemen en elke maand iets voor Romy betalen, al is het maar een sushiavond of een paar biertjes, maar dat komt niet eens in die lelijke kop opquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:55 schreef Chea49 het volgende:
Marjet is weer aan het shoppen, nu wil ze weer een trui. Van wélk geld in Godsnaam of doet ze dit van Romy's geld en heeft die niks door?
Geinig, zo heet ze hier ook meestalquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Harrie-onrust het volgende:
Billy Bakker heet in werkelijkheid Marjet Bakker , in Zwolle noemt men haar Marjet de slet.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Harrie-onrust het volgende:
Billy Bakker heet in werkelijkheid Marjet Bakker , in Zwolle noemt men haar Marjet de slet.
Breaking newsquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Harrie-onrust het volgende:
daar pist ze ook de wc mee onderquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:37 schreef pullup het volgende:
Bats heeft vandaag een string aangetrokken
[ afbeelding ]
Nee hoor, hier heet ze vuile vlooienbaal van een Zwolse stoepsletquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Harrie-onrust het volgende:
Volgens mij wilden ze dat morgen doen. Gaat waarschijnlijk nog steeds niet gebeuren hoor, grote praatjes altijdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:13 schreef Verida het volgende:
Het plan van Billy en Mehmet, om Rene en Jose dronken te voeren zodat ze met in de koffer zouden belanden, is dus niet doorgegaan ?
billy zou zelfs bereid zijn geweest om de twee flessen wijn te betalen....
heb jij Billy ooit wat zien doen aan het schoonmaken?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:02 schreef AnneLo het volgende:
Bas en Romy gaan straks de toiletten schoonmaken.. maar eerst gaat Romy de woonkamer doen... waarom wilde Billy de toiletten eigenlijk niet doen, was het haar te min?
De Zwolse Stoephoer bedoel je waarschijnlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Harrie-onrust het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, hier heet ze vuile vlooienbaal van een Zwolse stoepslet
toch is dat wel slim eigenlijk als je het zo zegtquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bil laat Romy extra centjes verdienen met de wc's zodat zij die weer op kan maken en Romy is gekke Henkie
Bil werkt alleen voor Bilquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
heb jij Billy ooit wat zien doen aan het schoonmaken?
Ook goedquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De Zwolse Stoephoer bedoel je waarschijnlijk
Ze is super gehaaid, onbegrijpelijk dat de rest dat na zoveel tijd niet doorheeft of niet durft uit te sprekenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
toch is dat wel slim eigenlijk als je het zo zegt
Ik ben nieuw op dit forum , dus ik weet nog niet hoeveel info jullie hebbenquote:
alles opmaken niets bewaren , die is buiten binnen de kortste keren weer in de schuldenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de rest van de maand teren op andermans zak. Vies wijf is het.
de Valentijns lunch is ook niet doorgegaan , zal wel niet mogen van de regiequote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:13 schreef Verida het volgende:
Het plan van Billy en Mehmet, om Rene en Jose dronken te voeren zodat ze met in de koffer zouden belanden, is dus niet doorgegaan ?
billy zou zelfs bereid zijn geweest om de twee flessen wijn te betalen....
Bats = Billyquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:30 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Ik ben nieuw op dit forum , dus ik weet nog niet hoeveel info jullie hebben
maakt niet uit hoor, maar ga er maar van uit dat hier alles al bekend is , maar leuk een nieuw lid , hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:30 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Ik ben nieuw op dit forum , dus ik weet nog niet hoeveel info jullie hebben
Dank je wel voor dit welkomquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, maar ga er maar van uit dat hier alles al bekend is , maar leuk een nieuw lid , hoe meer zielen hoe meer vreugd
ik zie altijd die clown van aike toen had de regie het voor het eerst bedachtquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Dating voor José idee van Batsman man
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:33 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor de info
Bats typt iets sneller dan vuile vlooienbaal van een Zwolse stoepsletquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:33 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor de info
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, heb waar mogelijk de beelden gedraaid zodat de pagina's beter uitkomen .....![]()
[ afbeelding ]
Bas zijn kinderboek deel 1 - 12 februari 2018.
x6eo7xe
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik zie altijd die clown van aike toen had de regie het voor het eerst bedacht
Daar ziet het wel naar uitquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:52 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft bas nou een toilet dichtgeschroefd?
Dacht dat Madi Marjet onderhand wel doorhad, maar dan zou ze niet zoveel info weggeven over Linda, jammer.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:50 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Billy en Madi weer lekker roddelen over Linda.
Het is een omgebouwdequote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:53 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
De feeks. Hier is het een echte kerel!
quote:
Madi is gewoon een domme roddeltante.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht dat Madi Marjet onderhand wel doorhad, maar dan zou ze niet zoveel info weggeven over Linda, jammer.![]()
Lelijk zeg, die afhangende broek van Bas met die vetrand er bovenuit.
Ik heb het in de gaten , maak dat maakt het niet minder leukquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:55 schreef Chea49 het volgende:
Welkom Harry Onrust.![]()
Wij beweren hier alles al te weten van elke bewoner.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:53 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
De feeks. Hier is het een echte kerel!
Ik houd van korte baarden en staarten/knotjes. Maar alléén bij mannen hoor en niet met dropgeur.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Baldr heeft baard wax met drop geurzo smerig die baarden
Die heeft echt veel verbeelding , ik heb ergens gelezen dat ze bij de TV wil gaan werken , als dat zo is ga ik radio luisteren, deze vertoning op de TV kan en wil je de mensheid toch niet aandoen !!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, komt zeker weer een cameraploeg dat ze er zo opgedirkt bij staat?
Dat zeg ik al vanaf dag 1 dat dat mens binnen kwam, maar ze schijnt te menstrueren en dat zou dan niet kunnen.quote:
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
Iedere keer als marjet 'oprecht' zegt, wil ik dat ze een stomp op die lelijke neus krijgt.
Hoe reageerde Ivan er eigenlijk op?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Bats vind de kaart voor Ivan heeeeeeeeeeeeel pittig Romy ook ohhhhhhhhhhhhhh
Nou dat was ook een behoorlijk ding hoor hahaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Gooddeal het volgende:
Wat een smerig gedoe. Die vieze trutten maken er weer een heel ding van, tussen Ivan en Linda.
Dat Senna zijn vriendin zo aan de kant geschoven heeft voor Demi was helemaal geen ding.
Bah.
Die zou dat nooit doen...............quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opoe Pijpsnol wordt er ongemakkelijk van, wat een wijf .........
Die duikt er gewoon meteen opquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die zou dat nooit doen...............
Gatver, als die maar niet aan de poort komt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Harrie-onrust het volgende:
Honda is gespot in Laren volgens de geruchtenmachine
Maar in dat geval kan je niks aan je gevoelens doen volgens Bil.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Nou dat was ook een behoorlijk ding hoor haha
Tongen onder een douche met een getrouwde vent telt ze zeker niet mee. Ze zegt ook al maanden geen seks te hebben, was ze Johan ook ff vergeten.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:57 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Billy is echt niet gek hoor, die weet zeker dat Linda verliefd is op Iwan.
Billy zou zoiets nooit doen, als iemand een vriendin had.
Nee die gaat er gewoon op af al staat de vriendin ernaast!
Kom luister naar 't lied dat ik voor U ga zingenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:54 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Madi is gewoon een domme roddeltante.
Het werd wel goedgepraat.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef yaello het volgende:
[..]
Nou dat was ook een behoorlijk ding hoor haha
In hun kortzichtige hoofdjes kan dat absoluut niet. Maar zichzelf o zo vooruitstrevend en free-spirited vindenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:58 schreef Paule33 het volgende:
Belachelijk,Madi en Billy ,veer over dat linda een valentijnkaart
aan Ivan geeft!! Wat bemoeien zich mee.of hij niet waard is,
dat kan en mag vriendschap bewijzen , het is niet een kaart die
zal het veranderen,is Linda zaak ook..
Ik begrijp echt nu dat Linda voelt dat alleen Ivan haar vriend is
en niemand ander! over haar altijd roddelen.
En billy die iedere man wil hebben,vriend of niet vriend!
Ivan heeft een intelligente mooie vriendin,maar hij mag
een vriendschap iemand hebben!!
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Harrie-onrust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bij de omroep willen ze geen ouwe taarten vol met inktstempels. Die is alleen geschikt voor de wc's te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:58 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Die heeft echt veel verbeelding , ik heb ergens gelezen dat ze bij de TV wil gaan werken , als dat zo is ga ik radio luisteren, deze vertoning op de TV kan en wil je de mensheid toch niet aandoen !!!!
gatver...drop kan ontzettend meuren, mja ik had niks anders verwacht bij die kale gnoomquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Baldr heeft baard wax met drop geurzo smerig die baarden
madi rulesquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:54 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Madi is gewoon een domme roddeltante.
Honda of Honza , hoe die ook mag heten komt eraan (met zijn vriendin)quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:04 schreef Gooddeal het volgende:
Bil heeft haar wenkies on fleek, en staat constant bij de deur.
Er gaat echt wel iets gebeuren.
ik vind het niet eens pittig is,quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe reageerde Ivan er eigenlijk op?
En je loopt al snel een SOA op denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:00 schreef yaello het volgende:
Billy heeft het toch weer zo druk met andere: Jose en Rene, Linda en Ivan. Oja en Honza komt er ook af en toe tussendoor. Wat een vrouw zeg, ongelooflijk. Zou er met een grote cirkel omheen lopen als ik haar tegenkom. Ze grijpt je zo bij de ballen
En ze was toch styliste en deed allerlei beroemdheden, dat was al achter de schermen dus heel dichtbij.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij de omroep willen ze geen ouwe taarten vol met inktstempels. Die is alleen geschikt voor de wc's te doen.
Dat zou dan wel weer mooi zijn, met vriendin.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:05 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Honda of Honza , hoe die ook mag heten komt eraan (met zijn vriendin)
er wordt wel weer een dingetje van gemaakt die kaart.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:05 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik vind het niet eens pittig is,
ze laat zien dat ze doet het uit vriendschap
dat hij bezonder is,
Bij Victoria en rowena
was er ook zo,Ivan is een goede vriend die de waarheid
tegen hun zegt,dat is mooi bij Ivan. de eerlijkheid !!;)
Ik betwijfel dat, als je de cv van Billy ziet, zou ze nu honderd zijn..Het enige wat ze heeft bewezen is, dat ze een rolletje in een tv serie heeft gehad, als Poolse hoer..quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:06 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En ze was toch styliste en deed allerlei beroemdheden, dat was al achter de schermen dus heel dichtbij.
Waarom doet ze dat niet meer dan?
Waarschijnlijk omdat ze te goed was.
Of vriendquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer mooi zijn, met vriendin.
Sonneveld.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kom luister naar 't lied dat ik voor U ga zingen
'T is een tragisch lied over losbandigheid
'T gaat over een dame uit de hoogste kringen
De neiging tot het kwaad, die kon zij niet bedwingen
Zo raakte zij haar eer en reputatie kwijt
Zij kon het kletsen niet laten, zij roddelde over iedereen,
Dat liep veel te veel in de gaten
En ohohohohoh...daar kwam narigheid van
Haar virendin had eerst geen aandacht aan haar kwaal geschonken
Want ach dacht zij ze heeft een vuiltje in haar mond
Maar toen ze na een tijdje zo diep was gezonken
Dat z'na de kerk nog over de preekstoel zat te roddelen
Toen kwam het ogenblik dat zij de laan uit vloog
enz
Het is Honza, tenzij je het sarcastisch bedoelde.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:01 schreef Harrie-onrust het volgende:
Bedoel je Bonzo?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is Honza, tenzij je het sarcastisch bedoelde.
Zou ik ook totaal niet doen als ik die vriendin was.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan toch ook verliefd worden op iemand die bezet is?
Ik geloof niet dat die vriendin van Ivan zich z'on zorgen maakt nu
Nee ze moet zich alleen zorgen maken dat Linda haar niet opeetquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zou ik ook totaal niet doen als ik die vriendin was.
we houden haar cv netjes bijquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:10 schreef Harrie-onrust het volgende:
Die Marjet Bakker doet werkelijk alles om in de belangstelling te komen , van kunstenares tot hoer , niets is haar te gek
Als er maar onrust komt , de rest is onbelangrijkquote:
wie is bonzo?quote:
nee baldr staat bij mij echt op 1, ik erger me rot aan die gastquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van mij mag Bas er trouwens als eerste uitvliegen, graag nog voor Ivan ......
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:13 schreef Harrie-onrust het volgende:
Bonzo is de vriend van Marjet die hondenvoer eet
zou die nog leven? Helemaal van de aardbodem verdwenenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hond van de Reclameik gok op Bronno?
nietquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Nike is echt niet gruwelijk Chip Nike = Pauper
Ja echt een geloofwaardige nieuwe usernaam ookquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat je wilt, maar Harrie onrust is nieuw hier dus wilde het ff serieus uitleggen aan hem.
Je zal zo iemand als buurvrouw hebben , ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:15 schreef magnaal het volgende:
Ik denk ook dat iedereen daar zijn of haar rol heeft toebedeeld gekregen. suffen en niksdoen, brullen en agressie tonen, hoerig zijn...en voor Madi is dat voortdurend roddelen. Want zulke mensen bestaan toch niet in het echt?
romy doet samen met bo de b&b en high teaquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Stond met dat ene been al in het graf.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou die nog leven? Helemaal van de aardbodem verdwenen
Ik twijfel al vanaf dag 1quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo is het echt net ''n vent met dat haar zo strak achterover![]()
Ze zit iig enorm vet in de makeup ook en die wenkbrauwen, ze lijkt wel een Deutsche...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo is het echt net ''n vent met dat haar zo strak achterover![]()
Wel een lekker simpele, zeg maar.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja echt een geloofwaardige nieuwe usernaam ook
haha..geef mij maar de echte Nike Mags !quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Nike is echt niet gruwelijk Chip Nike = Pauper
Max!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:19 schreef Paule33 het volgende:
haha..geef mij maar de echte Nike Mags !
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Stond met dat ene been al in het graf.
Ruikt naar kattenvoedselquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja echt een geloofwaardige nieuwe usernaam ook
Die labbekak mag van mij vandaag ook nog vertrekken naar Haarlemquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bas weer met een fake plannetje ......
Zal wel niet fake zijn. Anders hadden ze hem vast al tijdens een SL tot de orde geroepen, of dit off stream gehouden.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Altijd dat gedoe met envelopjes en brieven, jakkiequote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Bas weer met een briefdenk een keer een dag na over iets nieuws of zo een keer
Wat haar op het lijf geschreven is.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, als je de cv van Billy ziet, zou ze nu honderd zijn..Het enige wat ze heeft bewezen is, dat ze een rolletje in een tv serie heeft gehad, als Poolse hoer..
Heerlijk dat hij en Ivan weer terug zijn....quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die labbekak mag van mij vandaag ook nog vertrekken naar Haarlem
Ik bedoelde meer in de zin van geen officieel FEBO plan ....quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zal wel niet fake zijn. Anders hadden ze hem vast al tijdens een SL tot de orde geroepen, of dit off stream gehouden.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:23 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Heerlijk dat hij en Ivan weer terug zijn....
Ik denk nu dat Chip de pineut wordt, Bas heeft hem in wezen al gewaarschuwd zogenaamd er bij betrokkenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:23 schreef DKUp het volgende:
Eerst Baldr, Mehmet, Fay, Demi en Chipp graag naar huis.
Arme Cemalquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:24 schreef yvondenise het volgende:
iq test,de verliezer moet naar huis is geloof ik de plan van Bas.
Jammer genoeg wel die bestaan wel degelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:15 schreef magnaal het volgende:
Ik denk ook dat iedereen daar zijn of haar rol heeft toebedeeld gekregen. suffen en niksdoen, brullen en agressie tonen, hoerig zijn...en voor Madi is dat voortdurend roddelen. Want zulke mensen bestaan toch niet in het echt?
wat wil die in die brief zetten dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een fantastische strijd tussen Cemal, Senna en Romyquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:24 schreef yvondenise het volgende:
iq test,de verliezer moet naar huis is geloof ik de plan van Bas.
Ik gok nog eerder op Romyquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:26 schreef mazaru het volgende:
Bas checkt of de plee schoon was na het poepen van Baldr. Hij wordt terug geroepen en moet een remspoor wegborstelen
Een niksnut en een ransaap. Baldrquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:26 schreef mazaru het volgende:
Bas checkt of de plee schoon was na het poepen van Baldr. Hij wordt terug geroepen en moet een remspoor wegborstelen
GMquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:25 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
wat wil die in die brief zetten dan?
Goede eerste post.quote:
Dus Baldr is nog een viespeuk ookquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:26 schreef mazaru het volgende:
Was ze toch al?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:26 schreef lorrie03 het volgende:
denk dat linda uit die pottenbakkers ding is gestemd
Nou, als Madi in mijn team zou solliciteren, valt ze direct af, wat een naar mens..En ik weet dat Linda er ook aan doet, maar eigenlijk heeft Madi vanaf het begin, Floor en Linda in dat roddelgedoe meegesleept. Ik ga me er steeds meer aan ergeren. Ze zeggen allemaal wel eens wat achter elkaars rug, maar Madi's hele bestaan in Utopia bestaat alleen maar uit geouwehoerquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:25 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel die bestaan wel degelijk.
Man man manquote:
Ik zag op show.nl dat hij eruit is gestemdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee die ligt nog te slapen in de boot
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus Baldr is nog een viespeuk ook
Exitquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De laatste maanden, daar moet je natuurlijk bij zijn.quote:
Dus het was vragen naar de bekende weg..... Welkom BolleBobquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:28 schreef BolleBob het volgende:
[..]
Ik zag op show.nl dat hij eruit is gestemd
Goed voorbeeld voor zijn 4 kinderen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat zal Baldr niet gewend zijn, hij heeft een sloof thuisquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik snap dat echt niet. Als je ziet dat er een remspoor is dan pak je toch automatisch even de wc-borstel?
Ja maar de lifestreams lopen toch 3 dagen achter?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus het was vragen naar de bekende weg..... Welkom BolleBob
Dat had er van thuis uit ingebakken moeten zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
dat zal Baldr niet gewend zijn, hij heeft een sloof thuis
3-5 dagen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef BolleBob het volgende:
[..]
Ja maar de lifestreams lopen toch 3 dagen achter?
Soms wel langer, sinds de TV uitzending een uur is.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef BolleBob het volgende:
[..]
Linda vertelde gisteren dat de stront regelmatig op en onder de wc bril zit...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
dat zal Baldr niet gewend zijn, hij heeft een sloof thuis
Ze noemde het de hele dag ook echt Valentijnsdag. “Omdat het vandaag natuurlijk Valentijnsdag is...”quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:32 schreef Gladiolio het volgende:
Gisteren valentijnsdag gevierd.
Bewijs, dat alles daar gescript wordt mochten er nog twijfelaars zijn
Ja, dat klopt. Bas wil volgende week een IQ test organiseren, degene met de hoogstequote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:29 schreef eskil het volgende:
Volgens mij ging het om vrijstelling tot aan het einde van het programma.
Ik vind haar ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou, als Madi in mijn team zou solliciteren, valt ze direct af, wat een naar mens..En ik weet dat Linda er ook aan doet, maar eigenlijk heeft Madi vanaf het begin, Floor en Linda in dat roddelgedoe meegesleept. Ik ga me er steeds meer aan ergeren. Ze zeggen allemaal wel eens wat achter elkaars rug, maar Madi's hele bestaan in Utopia bestaat alleen maar uit geouwehoer
Ik heb die vlogs eens bekeken van hem, maar die Anna is echt een sloofje hoor.. en Baldr doet alleen eens in de zoveel tijd een kinder ehbo bij het bedrijf van Anna..Verder kan Baldr goed geld uitgevenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had er van thuis uit ingebakken moeten zijn
Ik denk dat Linda dan grote kans maakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, dat klopt. Bas wil volgende week een IQ test organiseren, degene met de hoogste
score krijgt een vrijstelling voor de grote finale. Alleen Chipp weet er tot nu toe van.
Ja en zo gaat dit al jaren zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze noemde het de hele dag ook echt Valentijnsdag. “Omdat het vandaag natuurlijk Valentijnsdag is...”
En die trouwt dan gewoon nog een keer met hem. Dat moet liefde zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb die vlogs eens bekeken van hem, maar die Anna is echt een sloofje hoor.. en Baldr doet alleen eens in de zoveel tijd een kinder ehbo bij het bedrijf van Anna..Verder kan Baldr goed geld uitgeven
Had ik het toch goed gehoord.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Bas wil volgende week een IQ test organiseren, degene met de hoogste
score krijgt een vrijstelling voor de grote finale. Alleen Chipp weet er tot nu toe van.
Of Madi of Ivan de rest hoeft het niet in te vullenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda dan grote kans maakt.
*knip*quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef BolleBob het volgende:
[..]
Madi maakt geen enkele kans, die weet alleen alles van make up, mode en LVquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of Madi of Ivan de rest hoeft het niet in te vullen
Dan zou Bas weer wat mogen organiseren van de Febo na zijn vrijstelling/exit privilege. Dan laat een oud bewoner nog even op zich wachten denk ik...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En heeft HBO spreekt Russisch en is op haar 12e naar Nederland gekomenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Madi maakt geen enkele kans, die weet alleen alles van make up, mode en LV
Ja die Baldr waar jij op stemt is veel actiever kloptquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:39 schreef mazaru het volgende:
Pfffffffff wat doet dat walgelijke mormel daar nou eigenlijk? Trap het de poort uit! Lui kreng zit, ligt, vreet, slaapt en roddelt. That's it.
[ afbeelding ]
Dan moeten de vragen maar in het Russisch gesteld worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En heeft HBO spreekt Russisch en is op haar 12e naar Nederland gekomen
Geeft niet ik word betaald door Madi's familyquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dan moeten de vragen maar in het Russisch gesteld worden.
Het was maar een grapje Ghost...
haha..HBO heeft het in Nederland gedaan,ik geloof nietquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaan jullie allemaal maar is HBO doen in Afghanistan dan praten we verder
Die schuldige blik.."er komt toch niemand aan?"quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:39 schreef mazaru het volgende:
Pfffffffff wat doet dat walgelijke mormel daar nou eigenlijk? Trap het de poort uit! Lui kreng zit, ligt, vreet, slaapt en roddelt. That's it.
[ afbeelding ]
Nee maar toch knap met jaren achterstandquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha..HBO heeft het in Nederland gedaan,ik geloof niet
dat met 12 jaar een diploma kan kregen!![]()
Nee dat doet ze niet, dat moet Linda van anderen horen en dan hoort ze meteen dat haar grote vriendin er ook aan mee doet.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou fijn zijn, als Madi nu LInda even waarschuwde voor het gelul van Billy ....
Ze zit niet voor niets hele dagen verstopt tussen die bedden. En maar roddelen...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die schuldige blik.."er komt toch niemand aan?"
Ze weet precies waar ze moet gaan zitten, dan gaan we zo nog even iemand zoeken om mee te wandelen en dan is haar dag weer vreselijk druk geweest.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zit niet voor niets hele dagen verstopt tussen die bedden. En maar roddelen...
Tussen de dutjes door een wandeling en dan is ze kapot moe en ligt om half 10 weer in dat bed. Dat bed krijgt niet eens de kans om af te koelenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze weet precies waar ze moet gaan zitten, dan gaan we zo nog even iemand zoeken om mee te wandelen en dan is haar dag weer vreselijk druk geweest.
Vooral die wandeling, waarin enorm geroddeld gaat worden is haar werk in Utopia, staan de beelden er weer op, hoppa naar bed...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:45 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ze weet precies waar ze moet gaan zitten, dan gaan we zo nog even iemand zoeken om mee te wandelen en dan is haar dag weer vreselijk druk geweest.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:46 schreef Setje72 het volgende:
Wrom zitten die kut wijfen steeds met die dikke bril op? Heeft dat met die operatie aan hun ogen te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |