Echt dat wijf moet heel snel eens flink op d'r bek gaan, plat op d'r neus zodat die naar binnenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morning Fritsie.
Dat mens kan alleen maar meteen het geld uitgeven wat ze heeft.
Wat een smerig wijf is het toch, ze zou er goed aan doen de komende maanden NIETS meer van anderen aan te nemen en elke maand iets voor Romy betalen, al is het maar een sushiavond of een paar biertjes, maar dat komt niet eens in die lelijke kop opquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:55 schreef Chea49 het volgende:
Marjet is weer aan het shoppen, nu wil ze weer een trui. Van wélk geld in Godsnaam of doet ze dit van Romy's geld en heeft die niks door?
Geinig, zo heet ze hier ook meestalquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Harrie-onrust het volgende:
Billy Bakker heet in werkelijkheid Marjet Bakker , in Zwolle noemt men haar Marjet de slet.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Harrie-onrust het volgende:
Billy Bakker heet in werkelijkheid Marjet Bakker , in Zwolle noemt men haar Marjet de slet.
Breaking newsquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Harrie-onrust het volgende:
daar pist ze ook de wc mee onderquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:37 schreef pullup het volgende:
Bats heeft vandaag een string aangetrokken
[ afbeelding ]
Nee hoor, hier heet ze vuile vlooienbaal van een Zwolse stoepsletquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Harrie-onrust het volgende:
Volgens mij wilden ze dat morgen doen. Gaat waarschijnlijk nog steeds niet gebeuren hoor, grote praatjes altijdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:13 schreef Verida het volgende:
Het plan van Billy en Mehmet, om Rene en Jose dronken te voeren zodat ze met in de koffer zouden belanden, is dus niet doorgegaan ?
billy zou zelfs bereid zijn geweest om de twee flessen wijn te betalen....
heb jij Billy ooit wat zien doen aan het schoonmaken?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:02 schreef AnneLo het volgende:
Bas en Romy gaan straks de toiletten schoonmaken.. maar eerst gaat Romy de woonkamer doen... waarom wilde Billy de toiletten eigenlijk niet doen, was het haar te min?
De Zwolse Stoephoer bedoel je waarschijnlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:21 schreef Harrie-onrust het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee hoor, hier heet ze vuile vlooienbaal van een Zwolse stoepslet
toch is dat wel slim eigenlijk als je het zo zegtquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bil laat Romy extra centjes verdienen met de wc's zodat zij die weer op kan maken en Romy is gekke Henkie
Bil werkt alleen voor Bilquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
heb jij Billy ooit wat zien doen aan het schoonmaken?
Ook goedquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De Zwolse Stoephoer bedoel je waarschijnlijk
Ze is super gehaaid, onbegrijpelijk dat de rest dat na zoveel tijd niet doorheeft of niet durft uit te sprekenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
toch is dat wel slim eigenlijk als je het zo zegt
Ik ben nieuw op dit forum , dus ik weet nog niet hoeveel info jullie hebbenquote:
alles opmaken niets bewaren , die is buiten binnen de kortste keren weer in de schuldenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de rest van de maand teren op andermans zak. Vies wijf is het.
de Valentijns lunch is ook niet doorgegaan , zal wel niet mogen van de regiequote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:13 schreef Verida het volgende:
Het plan van Billy en Mehmet, om Rene en Jose dronken te voeren zodat ze met in de koffer zouden belanden, is dus niet doorgegaan ?
billy zou zelfs bereid zijn geweest om de twee flessen wijn te betalen....
Bats = Billyquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:30 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Ik ben nieuw op dit forum , dus ik weet nog niet hoeveel info jullie hebben
maakt niet uit hoor, maar ga er maar van uit dat hier alles al bekend is , maar leuk een nieuw lid , hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:30 schreef Harrie-onrust het volgende:
[..]
Ik ben nieuw op dit forum , dus ik weet nog niet hoeveel info jullie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |