quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan komt-ie overmorgen. Vandaag nog carnaval, morgen askruisje halen.
Cultuurbarbaar!
Als-ie morgen dan maar geen haring gaat happen in die loods. Krijgt Billy nog haar zin ...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:43 schreef pullup het volgende:
Tsjoek is zo enorm snel, die kan het carnaval in een dagje minder voltooien
ach wat lief weer van Billy, maar helaas charmeoffensief weer afgeslagenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:46 schreef AnneLo het volgende:
Billy vraagt aan of Romy of ze koffie wil, maar Romy wil geen pruttelkoffie....
Nou benieuwd welk toneelstukje ze gaat opvoeren vandaag.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Billy zenderkamer goh, dat hoor je niet vaak meer
Ok, goed plan maar mag Billy dan ook mee?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:15 schreef DKUp het volgende:
Baldr en Mehmet mogen wat mij betreft hand in hand de poort uit vandaag.
Neequote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:16 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ok, goed plan maar mag Billy dan ook mee?
Ze moeten er echt uitquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:18 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dan blijven Baldr en Mehmet ook maar..
in polonaise mag ookquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:15 schreef DKUp het volgende:
Baldr en Mehmet mogen wat mij betreft hand in hand de poort uit vandaag.
GM.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 08:45 schreef AnneLo het volgende:
Romy gaat sneakers bestellen die ze zelf kan ontwerpen....
Daar ga ik wél vanuit. Jammer dat Romy daar niets van zei aangezien Marjet nog vet in de min staat en van anderen leeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:02 schreef AnneLo het volgende:
Bas en Romy gaan straks de toiletten schoonmaken.. maar eerst gaat Romy de woonkamer doen... waarom wilde Billy de toiletten eigenlijk niet doen, was het haar te min?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |