SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
en meerquote:Op maandag 12 februari 2018 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Reuzenshalom? Alleen voor Joden?
Is ook best knap.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
Wel lullig voor die Nederlander, tijdens de training zei zijn armpje *knap*
Ik vind het wat te "2e klas middelbare school muziekles".quote:Op maandag 12 februari 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
Dit liedje vind ik eigenlijk iets te zomers.
Net Tricky, nu Boudewijnquote:
BREAKINGquote:Op maandag 12 februari 2018 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
Zolang ik het maar niet hoef te zien of te horenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ooit iemand zijn been horen knakkenquote:
Ik heb met de herhaling wel even weggekekenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Zolang ik het maar niet hoef te zien of te horen
Die eer gaat voor mij naar Zing, vecht, bid, lach, huil, werk en bewonder.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het wat te "2e klas middelbare school muziekles".
Ik had na de eerste les de leraar al tegen mequote:Op maandag 12 februari 2018 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het wat te "2e klas middelbare school muziekles".
en wat was zijn naamquote:Op maandag 12 februari 2018 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had na de eerste les de leraar al tegen me
Ik ben amuzikaal, maar maakte ook nog grapjes over zijn naam.
Dan scoor je niet
Ugh! dat klinkt te goor.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ooit was er zo'n sportbloopersprogramma op Eurosport. Allemaal leuk en lachen, tot ze een Deense voetballer lieten zien die zijn enkel om zag knakken waarbij zijn voet tegen zijn kuit aan hing. Godver![]()
Sportbloopers zijn leuk, maar niet als er iemand echt serieus door geblesseerd raakt.
Ik word er ook letterlijk niet goed van.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ugh! dat klinkt te goor.
Ik kijk dat soort filmpjes ook bewust nooit.
Wordt er echt misselijk van.
Een best normale naam.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2018 22:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een best normale naam.
Maar bij 6000 hersenspinsels per seconde kwam er een lullige verbastering uit.
En toen dus ook flap uit. En dat probeer ik niet meer te doen.
Truste Leequote:Op maandag 12 februari 2018 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik word moest. En ga dus slapen.
Bedankt Oscar
Truste aan allen die ooit gaan slapen
quote:Op maandag 12 februari 2018 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Dit nummer kan mij aan kerst doen denken.
Joel ...
Denk niet dat veel mensen dezelfde link leggen.
Wel hoorquote:Op maandag 12 februari 2018 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
Dit nummer kan mij aan kerst doen denken.
Joel ...
Denk niet dat veel mensen dezelfde link leggen.
Ik ga nooit meer slapen (vrij naar W.F. Hermans)quote:Op maandag 12 februari 2018 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik word moest. En ga dus slapen.
Bedankt Oscar
Truste aan allen die ooit gaan slapen
Snelle Jelle?quote:Op maandag 12 februari 2018 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is bezig, al een tijdje, met voorbereiden van een show....liedjes/albums geïnspireerd door boeken...
Ik kom alleen maar tot Wuthering Heights zo snelquote:Op maandag 12 februari 2018 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is bezig, al een tijdje, met voorbereiden van een show....liedjes/albums geïnspireerd door boeken...
Nee, liedjes die wij over het algemeen wel kennen, maar waarbij de band/zanger zijn inspiratie haalde uit een boekquote:
Dat worden veel religieuze liedjes, vrees ik.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, liedjes die wij over het algemeen wel kennen, maar waarbij de band/zanger zijn inspiratie haalde uit een boek
Leuk verzonnenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, liedjes die wij over het algemeen wel kennen, maar waarbij de band/zanger zijn inspiratie haalde uit een boek
Dus de bijbel enzo?quote:Op maandag 12 februari 2018 22:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee....quote:Op maandag 12 februari 2018 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat worden veel religieuze liedjes, vrees ik.
Vond ik ook...quote:
Nou, vaker boeken die niemand iets zal zeggen.... sommige artiesten lezen echt heel veel boeken.quote:
Leestijdquote:Op maandag 12 februari 2018 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vond ik ook...
En het leuke is, je leert er ook nieuwe boeken door kennen
2e showtje van het jaar pasquote:Op maandag 12 februari 2018 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Leestijd
dank je wel Oscar, leuk dat je toch gedraaid hebt
Tijd maken om meer te draaienquote:Op maandag 12 februari 2018 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
2e showtje van het jaar pas
* OscarMopperkont heeft een levenquote:
Alsof wij geen leven hebbenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een leven
Thanks! Ik hoop het ook niet!quote:Op maandag 12 februari 2018 22:57 schreef livelink het volgende:
Het afscheidslied alweer. Dank je wel Oscar, voor je spontane show![]()
En hopelijk geen last vannacht van je verdwenen kies.
Geen idee. Denk het wel.quote:
De pastoor moest wat aanduwen.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
De kerkklok loopt hier ruim 1 minuut achter... de autist in mij kan daar niet tegen...
Dan is het altijd liefquote:Op maandag 12 februari 2018 23:03 schreef just me het volgende:
Ik dacht eerst dat het over Pino en Spruitje ging
quote:Op maandag 12 februari 2018 23:05 schreef livelink het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik word telkens opnieuw weer verliefd op de stem van Adele
Mehhhquote:Op maandag 12 februari 2018 23:05 schreef livelink het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik word telkens opnieuw weer verliefd op de stem van Adele
U bent een schaap?quote:
leningrad billy joelquote:
quote:
lekkere rustdag gehad, aangeklooid in huisquote:
Ook wel eens lekker!quote:Op maandag 12 februari 2018 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
lekkere rustdag gehad, aangeklooid in huis
vorige week veel op pad geweest, woensdag Hilversum, donderdag Leiden, zaterdag Hilversum, zondag Den Boschquote:
quote:Op maandag 12 februari 2018 23:35 schreef Rafeiro het volgende:
Theo Thee weet wel hoe "normaal" ik ben
quote:Op maandag 12 februari 2018 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
vorige week veel op pad geweest, woensdag Hilversum, donderdag Leiden, zaterdag Hilversum, zondag Den Bosch
ben blij met mijn 40% kortingskaart van de NS
Awww hee groetjes!quote:Op maandag 12 februari 2018 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik kom terug op mijn voornemen om nooit meer te gaan slapen. De moeheid slaat toch ineens hard toe. En de wekker gaat weer om 05.30, dus ga ik toch maar slapen.
Dank je wel Rafeiro en welterusten allen
Slaap lekker en hoop dat je niet te veel last van mijn muziekjes hebtquote:Op maandag 12 februari 2018 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik kom terug op mijn voornemen om nooit meer te gaan slapen. De moeheid slaat toch ineens hard toe. En de wekker gaat weer om 05.30, dus ga ik toch maar slapen.
quote:Op maandag 12 februari 2018 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik haat niet zo snel hoorquote:
Als je maar goed gokt danquote:
Dank voor de moeite in ieder gevalquote:
Een van mijn favo klassiekers.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Dank voor de moeite in ieder geval
Ik blijf nog 15 minuutjes luisteren en dan ga ik slapenquote:Op maandag 12 februari 2018 23:58 schreef Rafeiro het volgende:
Iets te laat
Zal ik nog even doorgaan?
Dan pak ik die tijd ook.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik blijf nog 15 minuutjes luisteren en dan ga ik slapen
fucking whorequote:
dat wordt gezongen hoorquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro gaat meer op zijn woorden letten
Hier doe ik geen uitspraak overquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:24 schreef just me het volgende:
Dank je wel voor de muziekjes Raf, ik ga slapen
Kon doen en laten wat ik wou. Prima tochquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]Thx voor de tunes in ieder geval, man!
Goedemorgen livelink.quote:
Toets heb ik niet durven vragen. Ik vrees slecht.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 06:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Hoe is het gisteren gegaan (zowel met de toets, als op het werk?)
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Toets heb ik niet durven vragen. Ik vrees slecht.
Werk was inderdaad een drama. Een release van vrijdag zorgde voor verkeerde resultaten in precies het onderdeel waar we veel geld mee verdienen. Dus ik kreeg ook meteen boze afnemers aan de lijn. Meteen om 09.00 besloten tot een rollback, maar die ging ook veel minder soepel dan we hoopten. Dus pas om 14.00 was de boel weer terug naar hopelijk normaal.
En nu moet ik gaan uitzoeken wat er nou precies fout is gegaan, want de release zelf had 0,0 te maken met wat er vervolgens fout ging. Dus er zal een eerdere fix of zo niet goed doorgevoerd zijn.
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Werk was inderdaad een drama. Een release van vrijdag zorgde voor verkeerde resultaten in precies het onderdeel waar we veel geld mee verdienen. Dus ik kreeg ook meteen boze afnemers aan de lijn. Meteen om 09.00 besloten tot een rollback, maar die ging ook veel minder soepel dan we hoopten. Dus pas om 14.00 was de boel weer terug naar hopelijk normaal.
En nu moet ik gaan uitzoeken wat er nou precies fout is gegaan, want de release zelf had 0,0 te maken met wat er vervolgens fout ging. Dus er zal een eerdere fix of zo niet goed doorgevoerd zijn.
Damn dat is balen zeg.... Succes met het zoeken.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |