Je kan blijkbaar Paccoin al inwisselen voor $Pac ? Ze schijnen de boel al open te hebben, ik wacht alleen nog heel ffquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:25 schreef Het_Peenvarken het volgende:
PACcoin van 0,00002729 naar 0,00002730 USD kijk die winst.
Ja, de politie heeft hem om 13:30 van zijn bed gelicht met een takelwagen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij was toch opgepakt? Hoe is dat nou gegaan dan, waar vind ik het topic hiervan? nog steeds in www? ff kijke
Typische techneut hè, die zijn daar meestal niet zo sterk in.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Cursus uitleggen kan die unicorn wel gebruiken.
Daarom worden die dukaten vochtig he, die doop je ff in de soep, en dan bijt je er ff op om te kijken of ze echt van goud zijn waarna je ze op je chest deponeert.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben stout genoeg om te hoddlen. Maar wat gebeurt er weinig man.
Net een soepie gepakt man.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
Wie?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:41 schreef Weissmania het volgende:
kan het aub niet over die downie gaan
dankjewel
Zeker. Ik moet altijd wel lachen om Klaas.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:52 schreef Typisch het volgende:
Is toch leuk joh, paar mongooltje op het forum..
Doe eens normaal met je downiequote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:41 schreef Weissmania het volgende:
kan het aub niet over die downie gaan
dankjewel
Manmanman wat voor ene is dat.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:55 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet altijd wel lachen om Klaas.
was er hier niet iemand die daar in zat?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:58 schreef BadVlad het volgende:
Haha. Die Credits ICO (scam en nu blijkbaar gehacked) Telegram groep.![]()
![]()
![]()
https://credits.com/en/home/ico
Ja ik las er van de week toevallig over, net op tijd gelukkig. Heb die hele coin niet meer gevolgd sinds eeuwen, maar de community is blijkt een hele andere instelling te hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:27 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Je kan blijkbaar Paccoin al inwisselen voor $Pac ? Ze schijnen de boel al open te hebben, ik wacht alleen nog heel ff
exchange rate is 1000:1 dus dan hebben we straks nog zo heel veel Paccoins meer, ik ben nu nog Paccoin miljonair, jammer is dat toch
Van die figuurtjes die U-U-UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:52 schreef Typisch het volgende:
Is toch leuk joh, paar mongooltjes op het forum..
Typisch vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:36 schreef BadVlad het volgende:
Het is wachten tot Azië wakker wordt.
Bron van scamverhaal?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:58 schreef BadVlad het volgende:
Haha. Die Credits ICO (scam en nu blijkbaar gehacked) Telegram groep.![]()
![]()
![]()
https://credits.com/en/home/ico
En dan gaan we moonen?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:36 schreef BadVlad het volgende:
Het is wachten tot Azië wakker wordt.
90 startups. Dan zit je er juist in voor de poen als je het mij vraagt. Maar goed, laten we het ergens anders over hebben. Welke kleur Lambo wordt het?quote:Op maandag 12 februari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad sterk, als je het award "Business Angel" krijgt en meerdere bedrijven hebt + 90+ startups.
Maargoed ik kan ernaast zitten
Thx ook maar ff doenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:38 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Ja ik las er van de week toevallig over, net op tijd gelukkig. Heb die hele coin niet meer gevolgd sinds eeuwen, maar de community is blijkt een hele andere instelling te hebben
https://paccoin.net/wp-co(...)Redemption_Guide.pdf
Zo ben ik het aan het doen. Ben de wallets nu aan het installeren, die oude duurt ff.
Jij wisselt in net voor de rate verandert?
om een of andere reden heb ik geen geduld
Ik ga denk ik een klein deel van mijn paccoins testen met dat redemption proces, kijken of en hoe het precies werkt. Op zich vrij eenvoudig lijkt het, zolang je maar exact de instructies opvolgtquote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:38 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Ja ik las er van de week toevallig over, net op tijd gelukkig. Heb die hele coin niet meer gevolgd sinds eeuwen, maar de community is blijkt een hele andere instelling te hebben
https://paccoin.net/wp-co(...)Redemption_Guide.pdf
Zo ben ik het aan het doen. Ben de wallets nu aan het installeren, die oude duurt ff.
Jij wisselt in net voor de rate verandert?
om een of andere reden heb ik geen geduld
lekker op wall street beleggen dan toch ?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
Schijt crypto. 1 woord: manipulatie. Raak er wel een beetje klaar mee
Goede vergelijkingquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:44 schreef Predator38 het volgende:
[..]
lekker op wall street beleggen dan toch ?
daar word nooit gemanipuleerd....oh wacht
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:42 schreef Predator38 het volgende:
hallooo Goedemorgen, wat fijn dat jullie er zijn !!!
Als we nu weer een crash krijgen gok ik erop dat hij door de 6k heen schiet.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
Schijt crypto. 1 woord: manipulatie. Raak er wel een beetje klaar mee
ik GOK naar de 1k !!!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we nu weer een crash krijgen gok ik erop dat hij door de 6k heen schiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |