En exchanges verdienen niet aan het handelen ervan? Binance die 70% van de ICO bezit en op basis van insider info voordat de listing er is handelen/de prijs op drijven.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is ook niet gauw goed. Ik vind het juist prima van Binance, zo proberen ze alleen serieuze ICO's te behandelen en hun klanten te beschermen. Zouden er meer moeten doen.
Er wordt zelfs gesproken over 'nazi-like' gedrag in dit artikel, dus ik neem het sowieso al niet erg serieus. Binance veroordelen omdat ze grof geld vragen aan ICO's, terwijl ICO's vele vele miljoenen binnenharken en 'normale' start-ups maar een fractie hiervan nodig hebben
En niemand verplicht een ICO om met Binance in zee te gaan.
Het is geen voorspelling, maar dit is wel heel kwalijk;quote:Op maandag 12 februari 2018 23:10 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Fijn dat men de toekomst al kan voorspellen. Verkoop gelijk alles.
quote:First, we are currently finding resistance on the 1-Day 200 EMA (the red curve). If we look up at Figure 1, we notice that this is the first time since 2015 (the end of the last bear market) that BTC-USD has been below the 200 EMA. Throughout the life of this bull market, bitcoin has reliably found support on the 200 EMA. However, at the time of this article, the price is trending below the 200 EMA and is currently in the process of testing the strength of its resistance level.
Dat is pure speculatie. Het feit dat ze een deel van het opgehaalde geld achterhouden ben ik in ieder geval voorstander van.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En exchanges verdienen niet aan het handelen ervan? Binance die 70% van de ICO bezit en op basis van insider info voordat de listing er is handelen/de prijs op drijven.
Kwartier geleden nog 380.000 Universa bijgekocht op ¤ 0,04, totaal nu 580.000 UTNP.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:18 schreef Typisch het volgende:
Universa komt naar Binance. Bron: de grote Alexander himself.
Ik ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Ik geloof niet in de Universa hype.
Alleen idioten doen dat.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Met wat ze willen doen lijken ze behoorlijk op Waves. Dus niet zo gek dat je het ook wel interessant vindt.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kwartier geleden nog 380.000 Universa bijgekocht op ¤ 0,04, totaal nu 580.000 UTNP.
Zou mooi zijn, Binance is wel een fijne exchange om op te traden.
Volgens mij is er helemaal geen hype, anders stond Universa wel hoger dan 4 cent.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Lol, kijk eens naar die "competitions" die Binance en andere exchanges houden.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is pure speculatie. Het feit dat ze een deel van het opgehaalde geld achterhouden ben ik in ieder geval voorstander van.
Daarnaast mag een exchange best geld verdienen ja, zo veel als ze willen/kunnen. Het is een kwestie van vraag en aanbod. Of is Binance soms een liefdadigheidsinstelling?
Mensen vinden het voornamelijk een hype omdat ik alleen roep;quote:Op maandag 12 februari 2018 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
Je zou kunnen stellen dat er in dit topic een Universa hype is, al zie ik de laatste dagen meer Universa "haat" dan "hype".
Noem één voordel van Modum wat het beter maakt dan alle concurrentie.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij is het simpel:
Noem één voordeel van Universa wat het beter maakt dan alle concurrentie.
Geen antwoord, dus kutcoin.
En vage belofte =/= voordeel.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:19 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin is 25% gestegen in waarde over de afgelopen 7 dagen dus dat lijkt me een redelijk teken qua support, maarja ik lul maar wat, ik geloof zelf niet zo in al die charts. Crypto = psychologie
Modum is geen hele blockchain.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Noem één voordel van Modum wat het beter maakt dan alle concurrentie.
TPS + Alexandergod.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij is het simpel:
Heel simpel.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:29 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij is het simpel:
Arbitrage is niet zonder risico's.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:32 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik experimenteer met een wallet door hypes en bullshit te volgen. Net nog 400% winst behaald op YoBit op THOM coin en DALE ofzo, nooit iets over gelezen, gewoon op dom gevoel afgegaan. Het prijsverschil in ETH bood gisteren ook erg lucratieve mogelijkheden (817 USD op Binance en 877 op YoBit), gezien je XVG kunt gebruiken om tussen YoBit en Binance transacties te doen.
quote:Op maandag 12 februari 2018 23:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Arbitrage Crypto is niet zonder risico's.
Ik weet dat wel bijna zeker. Topic over geopend eerder, over Gate.io was dat btw, maar Binance komt uit hetzelfde nest blijkt uit de transacties in de Ethereum blockchain.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
Dit al voorbij gekomen hier?
https://steemit.com/crypt(...)-and-insider-trading
Ja dit dus... no risk no reward, vraag maar aan JesuisdroppieGODquote:Op maandag 12 februari 2018 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
Univera is nu sowieso nog kut aangezien het niet meer is dan een Ethereum token.
En als ze niet meer gaan leveren dan dat, dan is die 4 cent ook teveel.
Het kan dus 2 kanten op: ze komen met een mooi werkende blockchain die z'n beloften waarmaakt of ze verprutsen het en je investering is weg.
Dat is bij iedere ICO tot nu toe zo geweest. Ook de Ethereum ICO had dat risico, 4 jaar terug.
Want toen Ethereum zijn ICO deed, was er nog helemaal geen Ethereum blockchain, dus zelfs geen ERC20 placeholders![]()
Ik heb nog nergens iets gelezen over universa behalve in dit topicquote:Op maandag 12 februari 2018 23:23 schreef leolinedance het volgende:
De hype ontwikkeld zich nog. Paar dagen geleden was die munt nog 25% minder waard.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens iets gelezen over universa behalve in dit topic
Waar is onze hendig sjieke vriend met zijn 7 tientjes Verge wat een ton werd eigenlijk?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dit dus... no risk no reward, vraag maar aan JesuisdroppieGOD
op wereldreisquote:Op maandag 12 februari 2018 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar is onze hendig sjieke vriend met zijn 7 tientjes Verge die een ton werden eigenlijk?
Wat magnet eerder al zei, er is geen hype...quote:Op maandag 12 februari 2018 23:39 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
De hype ontwikkeld zich nog. Paar dagen geleden was die munt nog 25% minder waard.
Komt wel als grotere exchanges het volume omhoog helpen.
6 ton bedoel jequote:Op maandag 12 februari 2018 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar is onze hendig sjieke vriend met zijn 7 tientjes Verge wat een ton werd eigenlijk?
ik dacht 650k Verge maar kan het mis hebbenquote:Op maandag 12 februari 2018 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, hij had 430k XVG maar XVG is geen 1,20 waard geweest voor zover ik weet
Kan ook, maar verge is geen 1usd geweest toch?quote:Op maandag 12 februari 2018 23:43 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
ik dacht 650k Verge maar kan het mis hebben
Iets van 0,30usd op de piek.quote:Op maandag 12 februari 2018 23:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan ook, maar verge is geen 1usd geweest toch?
Dan ben ik in de war, dan was het iemand andersquote:Op maandag 12 februari 2018 23:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan ook, maar verge is geen 1usd geweest toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |