Vlad waar heb je deze info vandaan?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:58 schreef BadVlad het volgende:
Haha. Die Credits ICO (scam en nu blijkbaar gehacked) Telegram groep.![]()
![]()
![]()
https://credits.com/en/home/ico
ik met een halve ETH....quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
was er hier niet iemand die daar in zat?
Wat zijn mensen altijd zo snel bevooroordeeld. Ik heb wel degelijk research gedaan, en een groot deel van mijn PF heb ik al ingevuld na kritische analyses van mijn eigen research.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:45 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Kom op man, als je aangeeft dat je geen zin hebt om research te doen, dan kun je toch beter lekker in fiat gaan zitten?
https://medium.com/ico-bu(...)like-it-d78a0f93f959quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:18 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Vlad waar heb je deze info vandaan?
[..]
ik met een halve ETH....
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:29 schreef solidslayer het volgende:
Na een maand wachten is eindelijk mijn ETH fund aangekomen op Cobinhood.. Daar wilde ik destijds wat SophiaTX voor kopen destijds.. maar nu twijfel ik, DRGN, EJN, UTNP, of wat anders? Geen zin om research te doen.
Vechain bezit ik al op binance al, maar denk eraan op wat universa te kopen, waarom is deze niet vermeld op CMC?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:05 schreef fathank het volgende:
[..]
vechain of universa
dan heb je 2 grootste shillcoins van hier wel gehad.
Ja joh, je hebt maar gewoon gratis investeringsadvies te geven want meneer is te lui om zelf onderzoek te doen!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:22 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Wat zijn mensen altijd zo snel bevooroordeeld. Ik heb wel degelijk research gedaan, en een groot deel van mijn PF heb ik al ingevuld na kritische analyses van mijn eigen research.
Nu heb ik een klein bedragje gestort naar Cobinhood, wat dus vertraagd is aangekomen, dit wil ik willekeurig invullen voor lange termijn. Dus je kan gewoon advies geven of gewoon iets andese gaan doen dan lopen afgeven op andere.
Hartelijk dank.
Je zegt net dat je 'geen zin hebt om research' te doen...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:22 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Wat zijn mensen altijd zo snel bevooroordeeld. Ik heb wel degelijk research gedaan, en een groot deel van mijn PF heb ik al ingevuld na kritische analyses van mijn eigen research.
Nu heb ik een klein bedragje gestort naar Cobinhood, wat dus vertraagd is aangekomen, dit wil ik willekeurig invullen voor lange termijn. Dus je kan gewoon advies geven of gewoon iets andese gaan doen dan lopen afgeven op andere.
Hartelijk dank.
Main net is nog niet uitgebracht. Je kunt enkel UTN-P kopen. Later zijn deze om te zetten naar UTN (1:1).quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:25 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Vechain bezit ik al op binance al, maar denk eraan op wat universa te kopen, waarom is deze niet vermeld op CMC?
Heeft een voorspelbaar koersverloop iig.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:29 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Je zegt net dat je 'geen zin hebt om research' te doen...
Maar ik heb een gouden tip!: Tether!
Niet voor die 50 euro aan ETH wat ik daar heb staan nu, al mijn overige PF heb ik een half jaar terug met heel wat research al ingevuld.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:29 schreef TripleZ het volgende:
[..]
Je zegt net dat je 'geen zin hebt om research' te doen...
Maar ik heb een gouden tip!: Tether!
Vind niks fatsoenlijks atm op Cobinhood, dus geen idee :pquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:31 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Niet voor die 50 euro aan ETH wat ik daar heb staan nu, al mijn overige PF heb ik een half jaar terug met heel wat research al ingevuld.
Ik zoek gewoon een leuke bestemming voor dat restantje ETH op de cobinhood exchange.
Dat is altijd al zo geweestquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:38 schreef Jed1Gam het volgende:
Beetje saai laatste tijd, al die muntjes bewegen bijna exact hetzelfde.
PANICCCCCCCCC!!!!!! SELL ALL!!! Save your penniesquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:48 schreef BakkenKappen het volgende:
Hele markt in het rood, we gaan allemaal deauudd!!
RED WAT ER TE REDDEN VALT !quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:50 schreef SMS303 het volgende:
[..]
PANICCCCCCCCC!!!!!! SELL ALL!!! Save your pennies
Ik wacht tot alles weer stijgt, en koop dan flink weer. Je weet.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:53 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik ook.
En nu begint de HODL van FIAT.
Hiyaaaa zo doe ik het ook altijdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:55 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik wacht tot alles weer stijgt, en koop dan flink weer. Je weet.
Buy High, Sell Low.
En dan nooit meer neuken en altijd werkenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:55 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik wacht tot alles weer stijgt, en koop dan flink weer. Je weet.
Buy High, Sell Low.
Dus vandaag alles crashen?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, alles staat twee keer de helft, en crasht morgen naar de moon.
XRP is nog steeds een pump n dump. shitcoin. all in op XRP[ afbeelding ]
Nee hoor, niet zo lang geleden waren er dagen dat alles rood stond en enkele coins maximaal in t groen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |