Klap, wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte.

Zo slopend dat het zo lang heeft moeten duren voordat jullie zekerheid kregen.
Malteser, jeetje. Jij ook veel sterkte, gelukkig zit alles er weer in.
Aventura en Bella: wat fijn dat het met jullie beide meisjes de goede kant op gaat.

quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 07:41 schreef mignonne het volgende:Ooooh LuDann!! Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo gegaan is.
Persdrang in de auto huuu... dat was voor mij de reden waarom ik het bij nr 3 wel best vond en mooi thuis bleef

Nou, ik zei in het ziekenhuis dus dat ik bij een hypothetische derde dus lekker thuis zou blijven maar het was meteen van ´nee, je MOET dan in het ziekenhuis want eerdere KS´

Lekker star weer. Het ziekenhuis is een half uur rijden, een volgende krijg ik gewoon in de auto dan. Het is ook niet zo dat ik op tijd in het ziekenhuis zou kunnen zijn in geval van de zo gevreesde baarmoederruptuur, dus come on.
quote:
Mijn moeder en man kwamen uiteindelijk ongeveer gelijktijdig bij ons thuis aan, zij heeft toen Wolk meegenomen. Gelukkig, want het was anders nogal een overweldigende ervaring voor haar geweest, mee naar het ziekenhuis. Ze was nu al behoorlijk onder de indruk, we waren natuurlijk echt aan het rennen allemaal en ik stond raar te dansen, wiebelen en puffen van de weeën.
quote:
Nou, het speelde wel door mijn hoofd eerlijk gezegd. Bij Wolk zat ik in een uur of 5 op nagenoeg VO, het was alleen de uitdrijving die niet wilde lukken toen. Kennelijk lag ze er echt helemaal verkeerd voor. Maar dat het 1,5 uur zou zijn vanaf de eerste echte wee tot aan de geboorte: nee.
Verder: bedankt voor alle felicitaties.

Ik kom nog even afscheid nemen hoor. R. (hier voortaan Bliksem* genoemd

) doet het goed, hij huilt alleen veel, slaapt weinig en de borstvoeding gaat nog niet zo vloeiend als gehoopt. Mogelijk heeft hij een beetje last nog van de snelle bevalling, zijn hartslag dipte nogal. Maar goed, veel in de draagdoek en we zijn blij met een kraam die ook lactatiekundige is.
Foto´s:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot snel in het babytopic, met name aan CassE en OIT: zet hem op!

* Dank Vivi.
[ Bericht 2% gewijzigd door LuDann op 15-02-2018 00:27:20 ]