Als ie het er gewoon bij verteld (en dan niet tien seconden voor de overdracht) dan is dat toch volkomen eerlijk?quote:Op woensdag 14 februari 2018 15:07 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan ben je eigenlijk een mega lul
ik krijg precies de indruk dat Blomke dat dus heeft nagelaten......quote:Op woensdag 14 februari 2018 15:12 schreef nanuk het volgende:
[..]
Als ie het er gewoon bij verteld (en dan niet tien seconden voor de overdracht) dan is dat toch volkomen eerlijk?
Nee , je haalt nu oorzaken en gevolgen door elkaar heen. Als je een rot hebt , rot of zwam is dus gewoon hetzelfde, dan trekt dat vocht aan en houdt zichzelf in stand. Maar dan is dat proces al een hele tijd bezig.quote:Op woensdag 14 februari 2018 13:34 schreef blomke het volgende:
[..]
Da's de ellende met de huiszwam: die maakt z'n eigen vocht aan uit droge houtvezels. Z'n sporen woekeren voort en alle hout wat besmet raakt (ook droog hout) gaat er na een tijd aan door de huiszwam.
Ben ik ook. Maar beter dat, dan met verrotte vloerbalken. Had die koper maar onder de vloer moeten kijken.quote:Op woensdag 14 februari 2018 15:07 schreef liedetector het volgende:
dan ben je eigenlijk een mega lul
daarom zeg ik je hebt ook een meldingsplicht....quote:Op woensdag 14 februari 2018 17:46 schreef blomke het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar beter dat, dan met verrotte vloerbalken. Had die koper maar onder de vloer moeten kijken.
Je hebt gelijk dus. Valt me tegen van Blomkequote:Op woensdag 14 februari 2018 15:13 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik krijg precies de indruk dat Blomke dat dus heeft nagelaten......
Water is nat..quote:Op woensdag 14 februari 2018 15:25 schreef machtpen het volgende:
Om met vuur bezig te gaan is helemaal nergens voor nodig dat is zelfs gevaarlijk.
Dat is niet anders dan schimmelend fruit.. of de sporen van een paddestoel..quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:17 schreef Sloggi het volgende:
Is dat niet ook ongezond, als zo'n huiszwam je huis aan het over(/onder)woekeren is?
Die sporen zweven door je hele huis stel ik me zo voor...
De concentraties zullen hier toch wel iets hoger zijn dan normaal.quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is niet anders dan schimmelend fruit.. of de sporen van een paddestoel..
Dat waait dwars door je huis heen.. ook als het van buiten komt..
Fungus is gewoon link.. maar ook alledaags in elk huis..
Denk dat dat heel erg meevalt...quote:Op donderdag 15 februari 2018 11:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De concentraties zullen hier toch wel iets hoger zijn dan normaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |