Dan maakt de wind ook niet meer uitquote:Op maandag 12 februari 2018 04:26 schreef franklop het volgende:
Maas zal wel weer falen bij de rails
En zelfs die sprong leek gewoon echt goed, mits ze hem geland hadquote:
Beloofd veel voor de Big Air!quote:
quote:Op maandag 12 februari 2018 04:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Beloofd veel voor de Big Air!
Ow nee wacht
Vanaf nu zeker wel jaquote:Op maandag 12 februari 2018 04:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar ze gaat toch eigenlijk voor de big air?
Duhquote:
quote:Op maandag 12 februari 2018 04:34 schreef franklop het volgende:
Er zit wel progressie bij Maas trouwens;
Sochi;
18,00 --> 31,25
Pyeongchang
31,71 --> 35,30
Foutje, miste haar halve finale scores in Sochiquote:Op maandag 12 februari 2018 04:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Over 16 jaar strijdt ze mee om de medailles
Het niveau in die halve finale was hoog zo te zienquote:Op maandag 12 februari 2018 04:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Foutje, miste haar halve finale scores in Sochi
12 19 Cheryl Maas Netherlands 30.75 14.75
Lijkt me dat ze daar wel schermen hebben?quote:Op maandag 12 februari 2018 04:40 schreef franklop het volgende:
Daar beneden zie je ook echt alleen maar de laatste jump live
Ja maar dat zie je dan niet 'live' snap je?quote:Op maandag 12 februari 2018 04:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze daar wel schermen hebben?
Tja, wij zien dan niks live. En er staat toch echt Live linksboven.quote:Op maandag 12 februari 2018 04:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar dat zie je dan niet 'live' snap je?
En dan krijgt ze 65 puntjes. Jury die jureert ook wel heerlijk in de geest van de wedstrijdquote:Op maandag 12 februari 2018 04:52 schreef franklop het volgende:
Alleen de Russische is blijven staan in run 2?
Zonder meer.quote:Op maandag 12 februari 2018 05:00 schreef heywoodu het volgende:
In elk geval duidelijk de beste van de tweede run vooralsnog
Niks aan het handjequote:Op maandag 12 februari 2018 05:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Amerikaanse.... die zal wel rond de 80 punten gaan krijen.
Nee, maar ik vind het nog steeds verbazend. Zoveel beter was die run van Anderson toch niet ten opzichten van Norendal?quote:
Dat verschil vond ik ook wat opvallend ja, maar goed, ik ben natuurlijk ook zeker geen kennerquote:Op maandag 12 februari 2018 05:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het nog steeds verbazend. Zoveel beter was die run van Anderson toch niet ten opzichten van Norendal?
Strafpunten.quote:
Levenslange schorsingquote:
Postuum goud. Moet kunnen.quote:
Leuk, na de afgelopen twee uur heb ik wel veel zin gekregen in nog meer snowboardsters!quote:
Enige alternatief is skeleton training....quote:Op maandag 12 februari 2018 05:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk, na de afgelopen twee uur heb ik wel veel zin gekregen in nog meer snowboardsters!
Werd dat maar uitgezondenquote:Op maandag 12 februari 2018 05:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Enige alternatief is skeleton training....
We bikkelen nog maar even door dan.quote:
Was ook niet veel voor nodigquote:Op maandag 12 februari 2018 05:32 schreef heywoodu het volgende:
Dit was nu al leuker dan de hele slopestylefinale
Hosking was toch ook wel een potentiele kanshebber?quote:Op maandag 12 februari 2018 06:22 schreef heywoodu het volgende:
Gold, Arthur en Clark moeten nog aan de bak in run twee.
Volgens mij niet echt, maar ik volg het verder ook nietquote:Op maandag 12 februari 2018 06:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hosking was toch ook wel een potentiele kanshebber?
dat zei de cmmentator net dacht ikquote:Op maandag 12 februari 2018 06:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt, maar ik volg het verder ook niet
Ik moet naar werk toe, heeft ze het gered?quote:Op maandag 12 februari 2018 06:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat wordt spannend voor Clark lijkt me
Tis nog bezig. We houden je op de hoogte.quote:Op maandag 12 februari 2018 07:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik moet naar werk toe, heeft ze het gered?
quote:Op maandag 12 februari 2018 07:39 schreef Mansjester het volgende:
Maas faalt echt altijd he,heeft altijd wat
Beetje de ter Mors van het snowboarden
ik vind haar ook vervelend maar vandaag waren de omstandigheden echt pauper, je hoefde bij wijze van maar te blijven staan om een PLAK op te halenquote:Op maandag 12 februari 2018 07:39 schreef Mansjester het volgende:
Die Finse met brons had er ook geen normale landing bij.quote:Op maandag 12 februari 2018 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind haar ook vervelend maar vandaag waren de omstandigheden echt pauper, je hoefde bij wijze van maar te blijven staan om een PLAK op te halen
Ik vond t ook niet spectaculairquote:Op maandag 12 februari 2018 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind haar ook vervelend maar vandaag waren de omstandigheden echt pauper, je hoefde bij wijze van maar te blijven staan om een PLAK op te halen
Buiten dat het vergeleken met de mannen inderdaad minder spectaculair is, lag ook dat nu echt voor een aanzienlijk deel aan het weer.quote:Op maandag 12 februari 2018 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond t ook niet spectaculair
Het waaide wel erg hard jaquote:Op maandag 12 februari 2018 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buiten dat het vergeleken met de mannen inderdaad minder spectaculair is, lag ook dat nu echt voor een aanzienlijk deel aan het weer.
Inderdaad, altijd wat te zeiken maar ze kan het voor geen meterquote:Op maandag 12 februari 2018 07:39 schreef Mansjester het volgende:
Dus ze wordt ook olympisch kampioen, net als Ter Mors?quote:Op maandag 12 februari 2018 07:39 schreef Mansjester het volgende:
Dus 18 keer konden ze wel met de omstandigheden doorgaan. Goed dat het is doorgegaan!quote:Bizarre slopestylefinale: 32 valpartijen in 50 runs
quote:
Is toch zo jongens. Echt elke keer dat ik haar zie heeft ze wat te klagen of excuses en nooit presteert ze wat. Prima als je niet super goed bent ofzo, maar kom dan niet altijd met die bullshit. Ik snap ook wel dat het vandaag lastig was, maar het ligt nooit aan haar zelf.quote:Op maandag 12 februari 2018 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, soms is dat gewoon terecht. Vandaag was dat het geval.quote:Op maandag 12 februari 2018 19:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Is toch zo jongens. Echt elke keer dat ik haar zie heeft ze wat te klagen of excuses en nooit presteert ze wat. Prima als je niet super goed bent ofzo, maar kom dan niet altijd met die bullshit. Ik snap ook wel dat het vandaag lastig was, maar het ligt nooit aan haar zelf.
Maar ze weet zich dusdanig te kwalificeren dat ze met de OS mag meedoen.quote:Op maandag 12 februari 2018 19:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Is toch zo jongens. Echt elke keer dat ik haar zie heeft ze wat te klagen of excuses en nooit presteert ze wat. Prima als je niet super goed bent ofzo, maar kom dan niet altijd met die bullshit. Ik snap ook wel dat het vandaag lastig was, maar het ligt nooit aan haar zelf.
Van de 18 deed het merendeel, en misschien wel iedereen volgens mij een gemakkelijkere run dan die ze zonder deze omstandigheden zouden doen. Wat een farce was dit vannacht.quote:Op maandag 12 februari 2018 13:16 schreef xzaz het volgende:
Dus 18 keer konden ze wel met de omstandigheden doorgaan. Goed dat het is doorgegaan!
nr / aantal posts / gebruikerquote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:03 schreef Szura het volgende:
heywoodu hoeveel posts heb je al in OWS?
Die kan ik ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:06 schreef heywoodu het volgende:
Stiffy
Wat een kutnaam voor een trick
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
nr / aantal posts / gebruiker
001 1556 heywoodu
002 1264 Columbiafan
003 0910 franklop
004 0745 Nattekat
005 0549 WAvanBuren
006 0502 Felagund
007 0474 Redefine
008 0447 Mexicanobakker
009 0412 DeLuna
010 0300 Faraday01
011 0292 showtimer
012 0251 Dagoduck
013 0239 Frozen-assassin
014 0225 Aguero
015 0221 maxi-mus
016 0213 Remzz
017 0197 Van_Poppel
018 0186 hhh38
019 0183 spijkerbroek
020 0182 wimderon
Geen Zomerspelen-aantallen dit.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
nr / aantal posts / gebruiker
001 1556 heywoodu
002 1264 Columbiafan
003 0910 franklop
004 0745 Nattekat
005 0549 WAvanBuren
006 0502 Felagund
007 0474 Redefine
008 0447 Mexicanobakker
009 0412 DeLuna
010 0300 Faraday01
011 0292 showtimer
012 0251 Dagoduck
013 0239 Frozen-assassin
014 0225 Aguero
015 0221 maxi-mus
016 0213 Remzz
017 0197 Van_Poppel
018 0186 hhh38
019 0183 spijkerbroek
020 0182 wimderon
Ik kan een Maasje (drie keer op je gezicht)quote:
OWS was gisteren wel het drukste forum van heel FOK!, boven R&P en UTO.quote:
Beetje lollerboarden om het zilver nog, maar Kim kan gaan douchen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Rest kunnen we administratief afdoen.
Afstandsbediening ligt niet binnen handbereik.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:38 schreef heywoodu het volgende:
Waarom kijken jullie niet naar de BBC?
Saai voorspelbaar commentaarquote:Op dinsdag 13 februari 2018 02:38 schreef heywoodu het volgende:
Waarom kijken jullie niet naar de BBC?
Nieuw Olympisch onderdeel.quote:
quote:
Beetje vermoeiend jaquote:
Was wat ziekjes, dus bewust even wat meer slaap gehad.quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 13 februari 2018 03:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Was wat ziekjes, dus bewust even wat meer slaap gehad.
Heeft wel geholpen
Joe, thanks!quote:
Vet sicke run, backside back to back cap 1080 9 grab wat een hoogte.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 03:31 schreef franklop het volgende:
SICK die laatste run!
Om in de snowboard termen te bllijven
quote:
Net nu ze eindelijk gaan skien?quote:
Moet toch ergens slapen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 03:35 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Net nu ze eindelijk gaan skien?
Das waar. Niet iedereen is zo gek om rond 20u te gaan slapenquote:
Moet toch slapen hequote:Op dinsdag 13 februari 2018 03:35 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Net nu ze eindelijk gaan skien?
Wat minder anti-climax.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 05:03 schreef heywoodu het volgende:
Wel mooi dat de mannen hier na de vrouwen komen, toch een stuk meer spektakel
De rest was lang niet zo geweldig als die laatste sprongquote:Op dinsdag 13 februari 2018 05:52 schreef northernlight81 het volgende:
Had hem hoger verwacht dan 9e na die run.
Dat wordt echt fantastisch inderdaad. Hirano, James en White die we nog eens drie keer te zien krijgen, heerlijk. De slalomvrouwen gaan dan maar even op de achtergrond met hun eerste run.quote:
Liever nietquote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Het zal het spektakel wellicht niet ten goede komen, maar eigenlijk zou je elke run moeten meetellen voor het eindresultaat
Die waren echt geweldig inderdaad. Het viel mij ook op dat er amper gevallen wordt, niveau vond ik als leek erg hoog. Al ben ik misschien wat gekleurd door de slopestyle, wat waarschijnlijk moeilijker is, waar echt alle dames op hun plaat gingen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:02 schreef MakkieR het volgende:
Cloe Kim en Shaun White wat een fenomenen zijn die twee zeg, buitenaards gewoon.
quote:Overslapen na nachtje Netflix, jas verloren en live gevloekt op tv: en toch pakte 17-jarige olympische titel
De 17-jarige Redmond Gerard bezorgde de VS afgelopen zondag een eerste gouden medaille in PyeongChang. Hij won de slopestyle snowboarden en schreef daardoor geschiedenis. Hij was de jongste Amerikaan die goud won op de Olympische Winterspelen. Hij was ook de eerste medaillewinnaar ooit op de Olympische Winterspelen die geboren is in 2000. Maar nog opvallender was dat de tiener zich versliep en zijn jas niet vond de ochtend van de finale.
Gerard won de slopestyle snowboarden bij de mannen, de discipline waar onze Seppe Smits tiende eindigde. Straffe prestatie van de 17-jarige jongen. En dat op een dag waar alles fout liep voor hem. De avond voor de finale keek Gerard samen met zijn team- en kamergenoot naar Brooklyn Nine-Nine op Netflix. Blijkbaar wisten de twee van geen ophouden want de ochtend erop versliep Gerard zich. Hij moest normaal gezien om zes uur opstaan, maar Gerard werd niet wakker van zijn wekker. Zijn ploegmaat Mack wekte Gerard uiteindelijk om twintig na zes. De jonge Amerikaan kon daarna door de stress zijn jas nergens vinden en leende dan maar die van Mack.
De tiener won enkele uren later met een score van 87.16 de slopestyle. Maar ook daar liep het eerst mis. Hij faalde tijdens de eerste twee runs, maar maakte dat ruimschoots goed in zijn laatste run. Gerard was zelf verbaasd over zijn winst. zei voor de camera de woorden ‘Holy sh*t!’. Het Amerikaanse nationale televisienetwerk NBC zond later die woorden uit.
Maar het 17-jarige talent heeft de fratsen van geen vreemden. Op de ochtend van de finale kreeg Gerard een Snapchat waarin zijn familieleden zich voorbereiden op zijn wedstrijd door bier te drinken. Gerard was toen zelf op weg naar het Phoenix Snow Park.
Na Gerards overwinning doken nog beelden op van Gerards fans. Ze gooien bier in de lucht. Onder die fans onder meer mensen uit zijn entourage en zijn vader die kannen met bier vasthield. Een van de familieleden houdt ook de tekst ‘We’re here to get Gerarded’ vast.
“De hele familie sprong drie uur non-stop in het rond na Gerards overwinning. Ik ben mijn stem verloren door zo hard te feesten”, zei Gerards vader aan DailyMail.com na de overwinning van zijn zoon. Volgens zijn moeder blijft Gerard professioneel en bereidt hij zich voor op zijn volgende wedstrijd. “Red is een atleet! Hij heeft geen bier gedronken na zijn overwinning”, zegt ze.
Gerard zei nog dat hij niet beseft hoe groot de Olympische Spelen zijn. De tiener plant nu een rustpauze in om snowboardfilms te maken.
Natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Zitten we klaar voor een ongekende topshow?
Uiteraard ouwe reus.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Zitten we klaar voor een ongekende topshow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |