abonnement Unibet Coolblue
pi_194487083
Nog 1 Final van 2 uur te gaan deze week dan het echte einde van deze serie
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 20:49:57 #227
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194559598
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 12:00 schreef amp25 het volgende:
Nog 1 Final van 2 uur te gaan deze week dan het echte einde van deze serie
Net gekeken.. ik moet echt het vorige seizoen nog een keer bekijken want ik was echt in de war :D

Verder was het einde wel grappig :Y

Zou ook vet zijn als ze cameo in een film krijgen.
pi_194580709
Af ;(

Maar ik had wel gelijk :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 16 augustus 2020 @ 01:06:05 #229
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194581307
3 keer moeten denken waarom dat ze nu eigenlijk naar het verleden moesten gaan, en nog altijd begrijp ik niet waarom Kora de sleutel was tot het redden van de originele tijdlijn. Sibyl daar krijgen om die programmering te kunnen veranderen van de hunters oké, maar wat deed Kora eigenlijk :? Ik heb een gevoel alsof het heel seizoen niet "zinvol" was (klinkt zwaarder dan hoe ik het bedoel) :@ hoe dan ook vond ik het een leuk seizoen om te volgen.

Prima serie, mooie karakter evoluties, goed einde. Met plezier gevolgd.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_194583674
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 01:06 schreef Sinister-D- het volgende:
3 keer moeten denken waarom dat ze nu eigenlijk naar het verleden moesten gaan, en nog altijd begrijp ik niet waarom Kora de sleutel was tot het redden van de originele tijdlijn. Sibyl daar krijgen om die programmering te kunnen veranderen van de hunters oké, maar wat deed Kora eigenlijk :? Ik heb een gevoel alsof het heel seizoen niet "zinvol" was (klinkt zwaarder dan hoe ik het bedoel) :@ hoe dan ook vond ik het een leuk seizoen om te volgen.

Prima serie, mooie karakter evoluties, goed einde. Met plezier gevolgd.
Kora moest de empathie die May gaf doorstralen :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 16 augustus 2020 @ 21:31:30 #231
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194594341
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 10:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Kora moest de empathie die May gaf doorstralen :Y
Hoe dan? May stond in verbinding met die Chronicom computer van Sibyl, Kora stond er naast en kan enkel energie stralen afvuren. Ik zie niet in hoe Kora de Hunters met emphatie kon herprogrammeren als ze niet met May fysiek in contact stond....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_194596429
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:31 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Hoe dan? May stond in verbinding met die Chronicom computer van Sibyl, Kora stond er naast en kan enkel energie stralen afvuren. Ik zie niet in hoe Kora de Hunters met emphatie kon herprogrammeren als ze niet met May fysiek in contact stond....
Nee zowel kora als may hadden hun handen in dat ding om iets door te stralen dacht ik?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_194599373
Leuk weetje:
Agent May en Li speelden ook samen in Streetfighter (1994)

pi_194600952
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 10:42 schreef Wouter2006 het volgende:
Leuk weetje:
Agent May en Li speelden ook samen in Streetfighter (1994)

[ afbeelding ]
:D!

Wist niet dat zij dat was _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_194986543
laatste seizoen in een week ofzo achter elkaar doorgekeken. Was weer vermakelijk en het einde was mooi.

Leuk dat tijdreizen maar daar hadden ze halverweg het seizoen wel mee mogen stoppen van mij en dat ze de laatste afleveringen weer iets van een normale missie hadden. Want het hele seizoen met die Chronicoms als tegenstanders vond ik niet zo heel boeiend helaas. Weinig echt puntje van de stoel momenten ook.

Uiteindelijk wel van de hele serie genoten. Elk seizoen had wel zijn ups & downs maar meestal was het gewoon prima vermaak. Ik vond zelf de verhalen die inhaakte op de Marvel films die rond die tijd in de bioscoop kwam (zoals met Captain American The Winter Soldier) wel leuk. Jammer dat ze dat op een gegeven moment losgelaten hebben en dat er niet meer crossovers waren met film karakters. Of andersom, dat May of Daisy in Marvel films naast Nick Fury opdoken. Kan altijd nog, maar dat zal waarschijnlijk niet meer gebeuren denk ik.
  donderdag 10 september 2020 @ 15:03:29 #236
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_194986871
Is dit eigenlijk al ergens te streamen?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 10 september 2020 @ 16:09:58 #237
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_194987860
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 15:03 schreef avotar het volgende:
Is dit eigenlijk al ergens te streamen?
Ik gok dat dit alleen op Disney+ te zien is, of te zien gaat zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')