Jullie hadden vorig jaar 200% Ajax-geluk.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, heb je 10% van het Ajaxgeluk win je hier gewoon met 0-10. Wat een pech
Je zou denken dat wijsheid wel met de jaren komt, maar jij blijft jaar in, jaar uit als een randdebiel posten.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, heb je 10% van het Ajaxgeluk win je hier gewoon met 0-10. Wat een pech
quote:Op zondag 11 februari 2018 16:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jullie hadden vorig jaar 200% Ajax-geluk.
Laat toch gaanquote:Op zondag 11 februari 2018 16:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je zou denken dat wijsheid wel met de jaren komt, maar jij blijft jaar in, jaar uit als een randdebiel posten.
30% maximaalquote:Op zondag 11 februari 2018 16:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jullie hadden vorig jaar 200% Ajax-geluk.
Jullie ookquote:Op zondag 11 februari 2018 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
Maar goed, dat kampioenschap kunnen jullie nu denk ik wel vergeten.
Ben je nou een ajacied of een psv'er? Ik zie alleen maar het Feyenoordtopic in je topiclijst staan?quote:Op zondag 11 februari 2018 16:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
We staan nog 7 punten los, alles is nog mogelijk.
Blind? Ben jij het?quote:Op zondag 11 februari 2018 16:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ben je nou een ajacied of een psv'er? Ik zie alleen maar het Feyenoordtopic in je topiclijst staan?
Inderdaad zoek een leven.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ben je nou een ajacied of een psv'er? Ik zie alleen maar het Feyenoordtopic in je topiclijst staan?
Ach joh, maak je niet druk. Jullie kunnen de beker nog winnen hoor!quote:Op zondag 11 februari 2018 16:23 schreef klaasweetalles het volgende:
SCHANDALIGE SCHERTSVERTONING
MAAR VOLGENDE WEEK GEWOON TOORNSTRA OPSTELLEN
En Van Beukering de dikste..quote:Op zondag 11 februari 2018 16:25 schreef Scrummie het volgende:
Bilal is echt de domste voetballer die ik ooit heb gezien.
Klopt ja. Die 2-1 zat er al aan te komen.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zonder die rode kaarten hadden we ook gewoon verloren natuurlijk. Dit was misschien wel het slechtste Feyenoor dat ik dit jaar heb gezien, wat een armoe.
Dit. Het is bijna jammer dat er nu weer excuses kunnen worden aangegrepen. Vitesse heeft dikverdiend gewonnen. We hebben niets in de melk te brokkelen gehad. Leek nergens op.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zonder die rode kaarten hadden we ook gewoon verloren natuurlijk. Dit was misschien wel het slechtste Feyenoord dat ik dit jaar heb gezien, wat een armoe.
Sow.koekoek.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:29 schreef govie het volgende:
Gewoon met knuppels naar het kantoor en die kutkoekert van de nos laten weten hoe het gvd voelt, mert zijn kutspeeches.
Denk dat het vertrek van Gio niet veel zal oplossen. Je mist gewoon enorm veel kwaliteit met die Eredivisie spelertjes. Allemaal niveautje AZ etc.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:37 schreef govie het volgende:
Leuk leesvoer op rtvrijnmond, de smeekbedes aan gio om op te stappen.Volgens mij is het klaar, die Gio maandagochtend foetsie en vangeel op einde seizoen.
https://www.rijnmond.nl/n(...)an-Vitesse-in-Arnhem
Dit is veel te makkelijk. Zelfs teams met minder kwaliteit kun je nog 20x beter laten spelen dan wat wij op de mat leggen. Er valt veel meer uit deze selectie te halen. Zorg in ieder geval voor een PLAN en AUTOMATISME. Het lijkt nergens op.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat het vertrek van Gio niet veel zal oplossen. Je mist gewoon enorm veel kwaliteit met die Eredivisie spelertjes. Allemaal niveautje AZ etc.
Je hebt allemaal spelers die niet zouden misstaan bij Heracles enz man, hou toch op. Toornstra, Bilal, Vente, Boetius etc etc is toch allemaal niks man. Veel en veel te weinig kwaliteit.quote:Op zondag 11 februari 2018 16:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is veel te makkelijk. Zelfs teams met minder kwaliteit kun je nog 20x beter laten spelen dan wat wij op de mat leggen. Er valt veel meer uit deze selectie te halen. Zorg in ieder geval voor een PLAN en AUTOMATISME. Het lijkt nergens op.
Okquote:Op zondag 11 februari 2018 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt allemaal spelers die niet zouden misstaan bij Heracles enz man, hou toch op. Toornstra, Bilal, Vente, Boetius etc etc is toch allemaal niks man. Veel en veel te weinig kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |