Alvast een very happy valentijnsdag.quote:wil ik em nog wel eens tevoorschijn halen) maw hij is nogsteed heel) maar t was uiteindelijk echt een prime ding en is nogsteeds heel
is nog geen 5minuten, ik maak geen grap...quote:
bedankt, je hebt gelijk... maar toch denk ik dat illustreren wel handig kan wezenquote:Op zondag 11 februari 2018 15:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom paint als je ook een foto kunt maken? Want:
[..]
Alvast een very happy valentijnsdag.
is ook een optie, maar ik hou echt serieus veel van knutselenquote:Op zondag 11 februari 2018 15:32 schreef Flogging het volgende:
Ik heb gewoon een Fleshlight gekocht voor mijn ega. Veel makkelijker. Ik wil niet dat hij zijn leuter in een ouwe Pringlesverpakking moet stoppen.
Ik vat wel een sok.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:41 schreef g60forced het volgende:
[..]
is nog geen 5minuten, ik maak geen grap...
een aziaat zou het in 30seconden kunnen waarschijnlijk!
[..]
bedankt, je hebt gelijk... maar toch denk ik dat illustreren wel handig kan wezen
ach wie weet bij genoeg verzoeken doe ik t beide wel
[..]
is ook een optie, maar ik hou echt serieus veel van knutselenWIN WIN!
maar ik geef toe door t suc6 van dit zelfbouw ding zou ik nu eerder een officiele kopen...
(toch leuk voor andere die nieuwsgierig zijn ff zelf maken dan weggooien en echte kopen?
quote:
Ah ok, nou die heb ik dan gemistquote:Op zondag 11 februari 2018 15:53 schreef Krollie het volgende:
Die ander had overigens wel foto’s. Met blauwe handschoen.
Ik heb een alternatief, tevreden?quote:Op zondag 11 februari 2018 16:24 schreef Chinless het volgende:
dit topique is waardeloos zonder picca's
het is echt bizar makkelijk!!quote:Op zondag 11 februari 2018 16:41 schreef Budabuddumbam het volgende:
foto's graag! kan ik dit maken voor valentijnsdag
soortgelijk iets geprobeerd in de prototyp fases met verschillende diktes...quote:Op zondag 11 februari 2018 16:46 schreef marc0871 het volgende:
Koker check,
Sponsen (nou ja, een matje schuimrubber) check,
Een vel van dat schuim inpakfolie.
[ afbeelding ]
Vel wat groter dan het matje. Dat leg je er op,
Sla de bovenkant van het matje, mét het folie, een paar centimeter om,
Rol het geheel op, met de folie aan de binnenkant,
Stop het geheel in de koker.
Laat de rand van het vouwen iets uitsteken. Lijkt het er nog een beetje op ook.
Beetje uitproberen wat je lekker vind qua strakheid.
Plantaardige glycerine als glijmiddel.
Ik gebruik nu een Lovense Max, btw.
Ik zal eens kijken of ik hem nog ergens kan vinden, voor wat foto's.
heb d'r niet echt behoefte aan om dat te delenquote:
Zonder je piemeltje (want als 'ie in een Pringles bus past noemen we dat een klein piemeltje) uiteraard.quote:Op zondag 11 februari 2018 17:56 schreef g60forced het volgende:
[..]
heb d'r niet echt behoefte aan om dat te delen
G60forced heeft een machiene nodig om zijn klein piemelke af te spelen.Met wat zich dat bezighoud.Zit ook iets tussen zijn oren om dat te laten oplossen door een psychiater.quote:Op zondag 11 februari 2018 18:08 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zonder je piemeltje (want als 'ie in een Pringles bus past noemen we dat een klein piemeltje) uiteraard.
In een Pringlebus passenquote:Op zondag 11 februari 2018 20:53 schreef Anneloos het volgende:
Heb je ook een diy vibrator? Of moet ik de boormachine er maar tussen doen?
Ps: Wel een goede ‘goedkope’ oplossing voor de single mannen![]()
Met me poesje in een pringlebus? Of de pringlebus In mijn poesje? Want als het dat laatste is scheur ik denk ik uit..quote:
Dat laatste. Bij mij is er nog niemand door uitgescheurd.quote:Op zondag 11 februari 2018 21:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Met me poesje in een pringlebus? Of de pringlebus In mijn poesje? Want als het dat laatste is scheur ik denk ik uit..
quote:Op zondag 11 februari 2018 22:01 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat laatste. Bij mij is er nog niemand door uitgescheurd.
quote:Op zondag 11 februari 2018 20:53 schreef Anneloos het volgende:
Heb je ook een diy vibrator? Of moet ik de boormachine er maar tussen doen?
Ps: Wel een goede ‘goedkope’ oplossing voor de single mannen![]()
Een instructievideo voor jequote:Op zondag 11 februari 2018 16:24 schreef Chinless het volgende:
dit topique is waardeloos zonder picca's
4 is zat wees blij dan zitten de meeste kerels dr lekker strak ik...|quote:Op zondag 11 februari 2018 22:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]Een pringlebus in mijn poesje... passen net 4 vingers in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop