abonnement Unibet Coolblue
pi_177099822
Als man van achterin de twintig krijg ik steeds meer vragen over mijn status als vrijgezel.

Deze beantwoord ik meestal redelijk laconiek met 'Ajoh, dat komt wel goed' en 'ik vind het wel prima zo als vrijgezel'.

Echter merk ik al een paar jaar dat vrienden één voor één in de anonimiteit verdwijnen na het krijgen van een relatie / kinderen. Het aantal keren dat we per jaar afspreken is nog maar op één hand te tellen, en ik kan ook niet zeggen dat ik dit afspreken zelf bijzonder enerverend vind. Ik heb nu nog een handjevol vrienden over die nog wel iets wil doen in het weekend, maar ik voel nu ook aankomen dat dit gaat veranderen.

Het wordt voor mij ook wel eens tijd om mijn liefdesleven wat serieuzer te gaan nemen. Mensen roepen wel eens tegen me : Het moet voor jou toch niet moeilijk zijn om een vriendin te krijgen?

Op zich klopt dit ook wel, want er zijn met enige regelmaat wel dames die interesse tonen. Echter zijn dit eigenlijk bijna altijd dames die ik niet interessant vind. En mooier kan ik het niet maken : Dit is voor mij dan vooral omdat ik hen qua uiterlijk niet boeiend genoeg vind. Ze zijn niet lelijk of dik of onverzorgd, maar ze voldoen ook niet naar het type vrouw waar ik kennelijk min of meer onbewust naar op zoek ben.

Aan de andere kant denk ik wel eens : hoezo geef ik dit soort dames niet eens wat meer een kans? Het zijn misschien niet de types waar je op straat je hoofd voor zal omdraaien of waar ik ooit een keer de hele instagram van heb zitten uitpluizen omdat ze zo lekker zijn, maar ze zullen op zich prima geschikt zijn als vriendin : verzorgd, betrouwbaar, slank. Gewoon een keurige nette 7 qua uiterlijk.

Echter feit blijft dan, dat ik niet bepaald zal kunnen zeggen dat ik verliefd ben ofzo.

Zijn er hier mensen van zichzelf die kunnen / willen zeggen dat ze zelf ook een dergelijke keuze hebben gemaakt? En werkt dit op de korte/lange termijn?
pi_177099833
'Genoegen nemen met' noem ik dat. En ja dat gebeurt om me heen met bosjes. Of het slechter is dan de rest van je leven alleen blijven durf ik niet te zeggen(ik denk van niet eigenlijk).
pi_177099844
Ik denk niet dat dat gaat werken, er moet toch wel iets van vlinders zijn.
pi_177099897
“Echter feit blijft dan, dat ik niet bepaald zal kunnen zeggen dat ik verliefd ben ofzo. ”

Hoe weet je dat als je het geen kans geeft? Misschien kunnen ze je na een paar dates verrassen. Dat je niet direct verliefd wordt op het uiterlijk betekent niet dat je niet verliefd kan worden op het totaalplaatje.

Met als voorwaarde dat je ze niet lelijk vindt, want dan wordt het lastig. Maar als je ze er wel goed vind uitzien maar gewoon niet speciaal, kan ze beter leren kennen best het verschil maken. Een 7 is natuurlijk gewoon een goed uitziende meid.

Heb je eerder een relatie gehad?
pi_177099905
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:18 schreef Remzz het volgende:
'Genoegen nemen met' noem ik dat. En ja dat gebeurt om me heen met bosjes. Of het slechter is dan de rest van je leven alleen blijven durf ik niet te zeggen(ik denk van niet eigenlijk).
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:19 schreef Mekamotut het volgende:
Ik denk niet dat dat gaat werken, er moet toch wel iets van vlinders zijn.
Denk ik dus ook..

Aan de andere kant : ik heb me, jaren terug toen ik 19 was, ook wel eens in een relatie laten lullen door een chick. Kwam er meer op neer dat ik geen nee kon/durfde te zeggen en ook nog nooit een relatie had gehad, dus ook niet wist wat me te wachten stond en altijd dacht ''eens even kijken wat het precies inhoudt en als het niet bevalt ben ik zo weer weg''. Niet beseffende dat het vlak voor kerst was en voor ik het wist zat ik tot over mijn hoofd in die familie van haar..

Maargoed, er was toen niet echt sprake van verliefdheid bij aanvang (ben ik sowieso eigenlijk nooit). Maar het ''houden van'' kwam in de loop van die relatie vanzelf wel, omdat je toch in een bepaalde mate aan elkaar gaat hechten als je zo intensief met elkaar omgaat.

Nu liep dat verkeerd omdat we vooral qua IQ totaal niet bij elkaar paste, waardoor er een soort constante miscommunicatie was.

Maar zoals Remzz al zegt inderdaad : hoeveel mensen zijn er nu echt samen met de liefde van hun leven?

Misschien ben ik ook nog wel een soort van competitief op een hele kinderachtige manier, dat ik per se wil komen aanzetten met een chick waar mijn vrienden hun hoofd voor omdraaien in plaats van met een doorsnee gemiddelde blonde Sanne met een paardenstaart lopend op all stars die verder niet echt opvalt ofzo...
pi_177099958
Settelen voor iemand die je eigenlijk niet leuk vindt, omdat je vrienden je in de steek laten, goed plan.

Is gewoon nieuwe vrienden zoeken geen beter optie?
pi_177099970
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:24 schreef -Strawberry- het volgende:
“Echter feit blijft dan, dat ik niet bepaald zal kunnen zeggen dat ik verliefd ben ofzo. ”

Hoe weet je dat als je het geen kans geeft? Misschien kunnen ze je na een paar dates verrassen. Dat je niet direct verliefd wordt op het uiterlijk betekent niet dat je niet verliefd kan worden op het totaalplaatje.

Met als voorwaarde dat je ze niet lelijk vindt, want dan wordt het lastig. Maar als je ze er wel goed vind uitzien maar gewoon niet speciaal, kan ze beter leren kennen best het verschil maken. Een 7 is natuurlijk gewoon een goed uitziende meid.

Heb je eerder een relatie gehad?
Je hebt wel gelijk hoor, maar aan de andere kant : Dat kun je dan bij bijna iedereen wel zeggen: geef het een kans.

Maar tegelijkertijd : Wat ik nu aan het doen ben, schiet ook niet op. Ik kan zo een aantal 'zevens' (om het maar even oneerbiedig te zeggen) opnoemen waarvan ik zeker weet dat ze open staan voor een relatie met mij. Echter word ik daar niet warm of koud van ; Ik vind het niet spannend ofzo, het raakt me niet.

Echter dat komt misschien ook omdat ik ze in mijn hoofd te snel af serveer. Ik heb wel eens een relatie gehad trouwens ja.
pi_177100031
Dat ze in eerste oogopslag niet oppervlakkig gezien de liefde van je leven is, betekent niet dat ze niet de liefde van je leven kan worden. En dat zie ik absoluut niet als settelen, maar gewoon als iemand leren kennen en daarvoor vallen.

Natuurlijk kan je ook beide treffen, wie weet, maar iemand die er qua uiterlijk niet uitziet als een 8/10 kan nog steeds je hart veroveren. Niks mis mee om dat een kans te geven en kijken hoe het zich ontwikkelt. Voel je na een tijdje nog niks, dan is het niks. Maar dan leer je in ieder geval iemand écht kennen. Je kunt iemand de mooiste vrouw gaan vinden terwijl ze dat objectief niet is. En dat komt door het innerlijk dat je nu geen kans geeft.
pi_177100038
quote:
9s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:29 schreef Chai het volgende:
Settelen voor iemand die je eigenlijk niet leuk vindt, omdat je vrienden je in de steek laten, goed plan.

Is gewoon nieuwe vrienden zoeken geen beter optie?
Dit is wel erg kort door de bocht.

Op de één of andere manier staat mijn ''scope'' wat betreft vrouwen zo afgesteld dat ik alle 'gemiddelde' meisjes negeer. Of dit terecht is overigens gezien mijn eigen uiterlijk, kwaliteiten en dergelijke, is natuurlijk nog maar zeer de vraag, maar feit blijft wel dat ik er gisteren eens over zat na te denken en dat ik relatief vaak over een meisje die interesse heeft getoond automatisch dacht ''Nee, dat is niks voor mij''.

Terwijl als ik er dieper over ga nadenken denk ik :Waarom eigenlijk niet? Ze zijn vaak niet dom, niet asociaal, hebben een prima tenger figuurtje, alleen het zijn geen ''head turners'' ofzo. Misschien moet ik ook wel minder snel dames afschrijven.
pi_177100070
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:30 schreef BoesB het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk hoor, maar aan de andere kant : Dat kun je dan bij bijna iedereen wel zeggen: geef het een kans.

Maar tegelijkertijd : Wat ik nu aan het doen ben, schiet ook niet op. Ik kan zo een aantal 'zevens' (om het maar even oneerbiedig te zeggen) opnoemen waarvan ik zeker weet dat ze open staan voor een relatie met mij. Echter word ik daar niet warm of koud van ; Ik vind het niet spannend ofzo, het raakt me niet.

Echter dat komt misschien ook omdat ik ze in mijn hoofd te snel af serveer. Ik heb wel eens een relatie gehad trouwens ja.
Dat kan iedereen ook zeggen en misschien zouden meer mensen dat moeten doen die anders met hun eisenlijstjes blijven zitten. En dan hoef je dus niet te gaan voor een 5/10, maar een 7/10 waar hebben we het over.

Misschien is het een kwestie van mindset ja. Je mindset zit je in de weg. Ga op zoek naar de persoon voor jou, en niet naar iemand om mee te pronken.
pi_177100089
Deels herkenbaar, al zit het dan niet puur op uiterlijk maar (ook) op opleidingsniveau/IQ, interesses, dat soort dingen. Af en toe denk je na over het verlagen van de lat, maar als ik dan weer mensen met kutrelaties om me heen zie realiseer ik me altijd dat ik best kieskeurig mag zijn als het gaat om de persoon met wie ik de rest van mn leven wil doorbrengen. Dan duurt het maar wat langer :)
pi_177100205
Aan de andere kant, wat onderneem je op dit moment om wel in contact te komen met vrouwen die voor jou spannend zijn qua uiterlijk? Kijk ze komen blijkbaar niet op je af. Dus als je dat nodig hebt in een relatie, moet je op zoek gaan.
pi_177100227
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:25 schreef BoesB het volgende:

[..]


[..]

Denk ik dus ook..

Aan de andere kant : ik heb me, jaren terug toen ik 19 was, ook wel eens in een relatie laten lullen door een chick. Kwam er meer op neer dat ik geen nee kon/durfde te zeggen en ook nog nooit een relatie had gehad, dus ook niet wist wat me te wachten stond en altijd dacht ''eens even kijken wat het precies inhoudt en als het niet bevalt ben ik zo weer weg''. Niet beseffende dat het vlak voor kerst was en voor ik het wist zat ik tot over mijn hoofd in die familie van haar..

Maargoed, er was toen niet echt sprake van verliefdheid bij aanvang (ben ik sowieso eigenlijk nooit). Maar het ''houden van'' kwam in de loop van die relatie vanzelf wel, omdat je toch in een bepaalde mate aan elkaar gaat hechten als je zo intensief met elkaar omgaat.

Nu liep dat verkeerd omdat we vooral qua IQ totaal niet bij elkaar paste, waardoor er een soort constante miscommunicatie was.

Maar zoals Remzz al zegt inderdaad : hoeveel mensen zijn er nu echt samen met de liefde van hun leven?

Misschien ben ik ook nog wel een soort van competitief op een hele kinderachtige manier, dat ik per se wil komen aanzetten met een chick waar mijn vrienden hun hoofd voor omdraaien in plaats van met een doorsnee gemiddelde blonde Sanne met een paardenstaart lopend op all stars die verder niet echt opvalt ofzo...
Ja wel herkenbaar, en ja wat is de liefde van je leven? In elke relatie is wel wat. Ik persoonlijk kijk meer naar hoe lang ik denk het met iemand uit te kunnen houden.
pi_177100260
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Aan de andere kant, wat onderneem je op dit moment om wel in contact te komen met vrouwen die voor jou spannend zijn qua uiterlijk? Kijk ze komen blijkbaar niet op je af. Dus als je dat nodig hebt in een relatie, moet je op zoek gaan.
Het type vrouw dat ik echt aantrekkelijk vind is ook zeldzamer. Dat zijn overigens geen blonde poppen met grote borsten o.i.d. maar vrouwen die voor mij (op welke manier dan ook) iet speciaals hebben.

In het verleden heb ik hier wel scharrels mee gehad, maar ik was toen jonger waardoor ik nog geen echte relatie wilde. De laatste 3/4 jaar heb ik zelf 0,0 effort meer besteed aan het actief benaderen van vrouwen, waardoor het enige dat er dus op dit gebied gebeurd is, de vrouwen zijn die mij wél hebben benaderd. En dat zijn dus de types waar ik het al over heb, waar ik niet in het bijzonder in geïnteresseerd ben.
pi_177100318
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:47 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ja wel herkenbaar, en ja wat is de liefde van je leven? In elke relatie is wel wat. Ik persoonlijk kijk meer naar hoe lang ik denk het met iemand uit te kunnen houden.
Klopt, maar tegelijkertijd denk ik ook dat hoe meer jij bij een persoon het ''wauw'' gevoel hebt, hoe meer je ook in een relatie bereid bent om je aan die persoon aan te passen of hoe meer je bereid bent je voor die relatie in te zetten..

Op zich hoeft 'gemiddeldheid' helemaal geen probleem te zijn, ik denk dat veel vrijgezelle mensen (vooral vrouwen) in mijn leeftijdscategorie meer hun best gaan doen om bepaalde positieve punten in mensen te zien, waar ze misschien jaren geleden nog hadden gezegd ''dat is niets voor mij''

De vijver om uit te vissen wordt natuurlijk ook steeds kleiner.
pi_177100331
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:51 schreef BoesB het volgende:

[..]

Het type vrouw dat ik echt aantrekkelijk vind is ook zeldzamer. Dat zijn overigens geen blonde poppen met grote borsten o.i.d. maar vrouwen die voor mij (op welke manier dan ook) iet speciaals hebben.

In het verleden heb ik hier wel scharrels mee gehad, maar ik was toen jonger waardoor ik nog geen echte relatie wilde. De laatste 3/4 jaar heb ik zelf 0,0 effort meer besteed aan het actief benaderen van vrouwen, waardoor het enige dat er dus op dit gebied gebeurd is, de vrouwen zijn die mij wél hebben benaderd. En dat zijn dus de types waar ik het al over heb, waar ik niet in het bijzonder in geïnteresseerd ben.
Dan weet je wat je te doen staat als je wl een vrouw wilt die voor jou iets speciaal heeft. :) Meer moeite doen. Het komt niet aanwaaien.
pi_177100374
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:55 schreef BoesB het volgende:

[..]

Klopt, maar tegelijkertijd denk ik ook dat hoe meer jij bij een persoon het ''wauw'' gevoel hebt, hoe meer je ook in een relatie bereid bent om je aan die persoon aan te passen of hoe meer je bereid bent je voor die relatie in te zetten..

Op zich hoeft 'gemiddeldheid' helemaal geen probleem te zijn, ik denk dat veel vrijgezelle mensen (vooral vrouwen) in mijn leeftijdscategorie meer hun best gaan doen om bepaalde positieve punten in mensen te zien, waar ze misschien jaren geleden nog hadden gezegd ''dat is niets voor mij''

De vijver om uit te vissen wordt natuurlijk ook steeds kleiner.
Dat is wel waar, van iemand die je echt leuk vindt accepteer je wat meer.
En ook doodgewone vrouwen kunnen heel leuk zijn.
  zondag 11 februari 2018 @ 09:50:06 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177101395
Ik lees nergens welke karaktereigenschappen je in een vrouw aantrekken.
pi_177101600
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 09:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik lees nergens welke karaktereigenschappen je in een vrouw aantrekken.
gaat toch ook niet over karakter bij hem?
  zondag 11 februari 2018 @ 10:01:48 #20
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177101778
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 09:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

gaat toch ook niet over karakter bij hem?
Hoe bedoel je?

Wat ik zo lees van TS is dat hij vrouwen ééndimensionaal beoordeelt: niet op hoe ze overkomen, of hun uitstraling of karakter, maar enkel over het plaatje: ze zijn een 'zeven' etc. etc. Dat vind ik op z'n minst heel apart. Je ervaart iemand toch als één geheel...?
pi_177101806
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef BoesB het volgende:

[..]

Dit is wel erg kort door de bocht.

Op de één of andere manier staat mijn ''scope'' wat betreft vrouwen zo afgesteld dat ik alle 'gemiddelde' meisjes negeer. Of dit terecht is overigens gezien mijn eigen uiterlijk, kwaliteiten en dergelijke, is natuurlijk nog maar zeer de vraag, maar feit blijft wel dat ik er gisteren eens over zat na te denken en dat ik relatief vaak over een meisje die interesse heeft getoond automatisch dacht ''Nee, dat is niks voor mij''.

Terwijl als ik er dieper over ga nadenken denk ik :Waarom eigenlijk niet? Ze zijn vaak niet dom, niet asociaal, hebben een prima tenger figuurtje, alleen het zijn geen ''head turners'' ofzo. Misschien moet ik ook wel minder snel dames afschrijven.
Maar ik vind de motivatie zo krom. Omdat je vrienden geen tijd meer voor je hebben ga je op deze manier bezig houden met je liefdesleven?

Dat je meer interesse in andere mensen kunt tonen en er meer open voor wilt staan is op zich goed natuurlijk.
  zondag 11 februari 2018 @ 10:07:11 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177101918
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef BoesB het volgende:

[..]

Dit is wel erg kort door de bocht.

Op de één of andere manier staat mijn ''scope'' wat betreft vrouwen zo afgesteld dat ik alle 'gemiddelde' meisjes negeer. Of dit terecht is overigens gezien mijn eigen uiterlijk, kwaliteiten en dergelijke, is natuurlijk nog maar zeer de vraag, maar feit blijft wel dat ik er gisteren eens over zat na te denken en dat ik relatief vaak over een meisje die interesse heeft getoond automatisch dacht ''Nee, dat is niks voor mij''.

Terwijl als ik er dieper over ga nadenken denk ik :Waarom eigenlijk niet? Ze zijn vaak niet dom, niet asociaal, hebben een prima tenger figuurtje, alleen het zijn geen ''head turners'' ofzo. Misschien moet ik ook wel minder snel dames afschrijven.
Schoonheid vergaat sowieso. Met de jaren én omdat je het op een gegeven moment niet meer ziet omdat je naar het totale plaatje kijkt.
En dat laatste doe je nu niet en daarmee mis je misschien iemand die geweldig bij je zou passen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_177101944
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:55 schreef BoesB het volgende:

[..]

Klopt, maar tegelijkertijd denk ik ook dat hoe meer jij bij een persoon het ''wauw'' gevoel hebt, hoe meer je ook in een relatie bereid bent om je aan die persoon aan te passen of hoe meer je bereid bent je voor die relatie in te zetten..

Op zich hoeft 'gemiddeldheid' helemaal geen probleem te zijn, ik denk dat veel vrijgezelle mensen (vooral vrouwen) in mijn leeftijdscategorie meer hun best gaan doen om bepaalde positieve punten in mensen te zien, waar ze misschien jaren geleden nog hadden gezegd ''dat is niets voor mij''

De vijver om uit te vissen wordt natuurlijk ook steeds kleiner.
hun best gaan doen om positieve punten te zien in mensen? :')
Dat klinkt alsof dat heel veel moeite kost..

Als je het wauw gevoel hebt en je bent langer samen, ebt dat ook weg, en dan wil je je dus niet meer aanpassen. Zit je met iemand die jou eigenlijk helemaal niet kent omdat je nooit hebt laten zien wie je werkelijk bent omdat je je aan hebt lopen passen aan haar -O-
compact en kleverig.
  zondag 11 februari 2018 @ 10:08:41 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177101950
Eisenpakket valt totaal weg als de klik er is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177102006
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Schoonheid vergaat sowieso. Met de jaren én omdat je het op een gegeven moment niet meer ziet omdat je naar het totale plaatje kijkt.
En dat laatste doe je nu niet en daarmee mis je misschien iemand die geweldig bij je zou passen.
ja, dat. En dan noemen mensen dat settelen voor minder omdat je niet op t eerste gezicht zwaar voor iemand valt.. 8)7
compact en kleverig.
pi_177102292
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, dat. En dan noemen mensen dat settelen voor minder omdat je niet op t eerste gezicht zwaar voor iemand valt.. 8)7
Dat komt dan weer doordat TS het heeft over dingen als 'je best gaan doen om positieve dingen in iemand te zien', alsof je jezelf probeert te indoctrineren.
pi_177102307
Je verwacht dat je in een klap verliefd wordt? Succes daarmee. Misschien moet je eens wat meer met vrouwen praten en lol hebben, niet van een afstandje beoordelen. That being said, ga niet iets doen omdat je denkt dat het wenselijk is. Als je ze niet interessant genoeg vindt dan is dat jouw keuze.
pi_177102337
De fout die jij maakt is dat je jezelf niet de kans geeft om verliefd te worden op zo’n meisje.
pi_177102567
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:30 schreef BoesB het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk hoor, maar aan de andere kant : Dat kun je dan bij bijna iedereen wel zeggen: geef het een kans.

Maar tegelijkertijd : Wat ik nu aan het doen ben, schiet ook niet op. Ik kan zo een aantal 'zevens' (om het maar even oneerbiedig te zeggen) opnoemen waarvan ik zeker weet dat ze open staan voor een relatie met mij. Echter word ik daar niet warm of koud van ; Ik vind het niet spannend ofzo, het raakt me niet.

Echter dat komt misschien ook omdat ik ze in mijn hoofd te snel af serveer. Ik heb wel eens een relatie gehad trouwens ja.
Mijn eerste reactie is asjeblieft doe het die zevens niet aan om met 1 van hen een relatie te beginnen. Maar het kan natuurlijk wel een uitgangspunt zijn voor persoonlijke groei. Alleen weet zo'n vrouw van tevoren niet dat ze jouw project gaat worden en het kan ook mislukken. Tja, dat weet je niet voordat je eraan begint, maar ik zou zelf zeggen niet doen tenzij je er uberhaupt optimistisch over bent. Je moet geen relatie he!!! Dat schijnen mannen nogal eens te denken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177102601
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mijn eerste reactie is asjeblieft doe het die zevens niet aan om met 1 van hen een relatie te beginnen. Maar het kan natuurlijk wel een uitgangspunt zijn voor persoonlijke groei. Alleen weet zo'n vrouw van tevoren niet dat ze jouw project gaat worden en het kan ook mislukken. Tja, dat weet je niet voordat je eraan begint, maar ik zou zelf zeggen niet doen tenzij je er uberhaupt optimistisch over bent. Je moet geen relatie he!!! Dat schijnen mannen nogal eens te denken.
Vrouwen ook.
pi_177102690
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:36 schreef Mekamotut het volgende:

Vrouwen ook.
Ik iig niet. En in vrouwen vind ik deze gedachtengang ook niet positief. Maarja, wellicht proberen ze het en lukt de relatie toch. Dat is natuurlijk alleen maar mooi. Dan was het achteraf dus wel positief. Maar hoevaak lukt zo'n "beter dan niks" relatie dan dat beiden mensen er gelukkiger van worden dan dat ze single waren gebleven.

[ Bericht 13% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-02-2018 10:48:20 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177102801
De reden om voor jou opzoek te gaan naar een ‘serieuze’ relatie is het feit dat jij de vrienden om je heen steeds meer tijd ziet besteden aan hun relaties en kinderen en jij regelmatig wordt aangesproken op het feit dat jij ondertussen nog geen relatie hebt :{ ? Maar ik denk dat eerder de vraag is wil jij wel zo’n commitment aangaan?

Je geeft zelf aan dat je de afgelopen jaren niet echt moeite hebt gedaan? Blijkbaar had je de behoefte dan niet (niet dat ik probeer te zeggen dat je het ‘zozeer’ moet opzoeken). Maar ga nog eens na wat er is veranderd? Doe het niet omdat anderen het van je verwachten, maar juist omdat jij er behoefte aan hebt.

Daarnaast ga je niet een relatie aan op basis van hoe lekker iemand is.. of ze nou een 7 of een 5 is in jouw ogen.. als ze qua intellect, qua interesses etc. niet bij je past kan je nog zoveel opscheppen bij je vrienden over jouw lekkere vriendin, jij wordt er uiteindelijk niet gelukkig van, neem ik aan?
-
  zondag 11 februari 2018 @ 10:46:24 #33
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177102803
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Schoonheid vergaat sowieso. Met de jaren én omdat je het op een gegeven moment niet meer ziet omdat je naar het totale plaatje kijkt.
En dat laatste doe je nu niet en daarmee mis je misschien iemand die geweldig bij je zou passen.
Klopt, maar geen 1 man zit te wachten op een lelijk wijf, net zials geen 1 vrouw zit te wachten op een kansloze vent zonder ambitie, baan en een leven op orde.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177102844
Zelf heb je vast ook niet veel te bieden anders hadden ook, om in keuringstermen te blijven, 9's interesse in je gehad.
  zondag 11 februari 2018 @ 10:50:34 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177102870
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Klopt, maar geen 1 man zit te wachten op een lelijk wijf, net zials geen 1 vrouw zit te wachten op een kansloze vent zonder ambitie, baan en een leven op orde.
Dat zeg ik toch: hele plaatje. Met een paar grote pluspunten en de minpunten die iedereen heeft.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 11 februari 2018 @ 10:51:05 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177102882
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Klopt, maar geen 1 man zit te wachten op een lelijk wijf, net zials geen 1 vrouw zit te wachten op een kansloze vent zonder ambitie, baan en een leven op orde.
Ook hier wordt de vrouw op haar uiterlijk beoordeeld en de man niet. :N
pi_177102920
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ook hier wordt de vrouw op haar uiterlijk beoordeeld en de man niet. :N
Na een bepaalde leeftijd stellen vrouwen zich met minder tevreden denk ik.
pi_177103032
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:53 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Na een bepaalde leeftijd stellen vrouwen zich met minder tevreden denk ik.
Mwa dat weet ik niet.. natuurlijk kijken vrouwen ook naar het uiterlijk! Maar ik weet dat ik in iedergeval het wel belangrijker vind wat de interesses van een man zijn, zijn ambities.

Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel een man die niets onderneemt en de hele dag thuis zit.

Oh en daarnaast moet er natuurlijk ook een goede klik zijn in bed :@ :@
-
pi_177103071
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:53 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Na een bepaalde leeftijd stellen vrouwen zich met minder tevreden denk ik.
Maar die vrouwen zijn dan niet meer interessant voor mannen die allemaal een jong supermodel willen? Dus als dat al zo zou zijn wat maakt dat dan nog uit?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 11 februari 2018 @ 11:00:58 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177103076
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:53 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Na een bepaalde leeftijd stellen vrouwen zich met minder tevreden denk ik.
Wat ik bedoel is dat intens denigrerende ‘lelijk wijf’ (een man is dan ‘kansloos’). Dat zeg je toch niet. Man man man.
pi_177103204
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Maar die vrouwen zijn dan niet meer interessant voor mannen die allemaal een jong supermodel willen? Dus als dat al zo zou zijn wat maakt dat dan nog uit?
Nee hoor, jong en heel erg knap is alleen maar leuk voor de neuk.
pi_177103231
:N :N :N :N :N
-
pi_177103243
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat intens denigrerende ‘lelijk wijf’ (een man is dan ‘kansloos’). Dat zeg je toch niet. Man man man.
Ja, als ik op zoek moet gaan naar de mannelijke versie van mezelf dan ergerde het mij dat dit dan dus geen man was die door vrouwen minder aantrekkelijk werd gevonden qua uiterlijk, want dat bestaat haast niet of die voelden zich niet zoals mij (heb me daarom echt verbaast over JaJammerJan, wist daarvoor echt niet dat dit kon) die heeft vaak wel voldoende zelfvertrouwen. Heb ervan geleerd en ben nu ook arrogant geworden, ook al heb ik van meer mannen gehoord dat ik lelijk ben dan mooi. Of ik onthield alleen het negatieve maar het lijkt me dat het niet normaal is als vreemde mannen je lelijk noemen. Vind mezelf niet lelijk, maar als ik hoor hoe hoog de standaard is, ook qua uiterlijke verzorging, dan snap ik het wel.

quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:05 schreef Mekamotut het volgende:

Nee hoor, jong en heel erg knap is alleen maar leuk voor de neuk.
Dus een platonische relatie met een minder mooie vrouw is ook voor mannen ideaal?

[ Bericht 4% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 11-02-2018 11:12:33 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177103248
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat intens denigrerende ‘lelijk wijf’ (een man is dan ‘kansloos’). Dat zeg je toch niet. Man man man.
Ik heb nergens lelijk wijf gezegd.
pi_177103305
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, als ik op zoek moet gaan naar de mannelijke versie van mezelf dan ergerde het mij dat dit dan dus geen man was die door vrouwen minder aantrekkelijk werd gevonden qua uiterlijk, want dat bestaat haast niet of die voelden zich niet zoals mij (heb me daarom echt verbaast over JaJammerJan, wist daarvoor echt niet dat dit kon) die heeft vaak wel voldoende zelfvertrouwen. Heb ervan geleerd en ben nu ook arrogant geworden, ook al heb ik van meer mannen gehoord dat ik lelijk ben dan mooi.
Dan ben je niet de juiste man tegengekomen! Want iedereen is wel mooi voor iemand! O+
-
  zondag 11 februari 2018 @ 11:10:25 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177103330
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ik heb nergens lelijk wijf gezegd.
IkStampopTacos bedoelde ik.
pi_177103439
De paar knappe vrouwen die ik me leven heb gekend hadden allemaal wat. Kans is klein dat alles in het leven je meezit: slim, knap, normale naam, niet-borderline etc.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_177103474
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:09 schreef Anneloos het volgende:

Dan ben je niet de juiste man tegengekomen! Want iedereen is wel mooi voor iemand! O+
Nou dat denk ik ook maar als mannen praten over 5en en 7ens enzo proberen ze hun mening universeel te laten lijken wat me onwaarschijnlijk lijkt maar toch: is een 5 voor de meeste mannen een 5 en een 7 voor de meeste mannen een 7 ? Of is het zoiets als "vrouwen vallen alleen op mannen langer dan 1 m 80"
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_177103496
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]


[..]

Dus een platonische relatie met een minder mooie vrouw is ook voor mannen ideaal?
Een platonische relatie lijkt me nooit ideaal.
  zondag 11 februari 2018 @ 11:22:03 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177103606
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou dat denk ik ook maar als mannen praten over 5en en 7ens enzo proberen ze hun mening universeel te laten lijken wat me onwaarschijnlijk lijkt maar toch: is een 5 voor de meeste mannen een 5 en een 7 voor de meeste mannen een 7 ?
Nee. Dat verschilt.
  zondag 11 februari 2018 @ 11:22:19 #51
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177103612
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ook hier wordt de vrouw op haar uiterlijk beoordeeld en de man niet. :N
Mannen ook, maar schijnbaar hechten vrouwen er toch minder waarde aan. Geef onze biologie de schuld.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177103700
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Mannen ook, maar schijnbaar hechten vrouwen er toch minder waarde aan. Geef onze biologie de schuld.
Er zullen ook wel vrouwen zijn die super veel waarde hechten aan uiterlijk.. maar als dat de ‘basis’ vormt van de relatie of de zoektocht daarnaar dan blijf je toch voor altijd alleen _O-
-
  zondag 11 februari 2018 @ 11:35:48 #53
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177103866
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:25 schreef BoesB het volgende:

[..]


[..]

Denk ik dus ook..

Aan de andere kant : ik heb me, jaren terug toen ik 19 was, ook wel eens in een relatie laten lullen door een chick. Kwam er meer op neer dat ik geen nee kon/durfde te zeggen en ook nog nooit een relatie had gehad, dus ook niet wist wat me te wachten stond en altijd dacht ''eens even kijken wat het precies inhoudt en als het niet bevalt ben ik zo weer weg''. Niet beseffende dat het vlak voor kerst was en voor ik het wist zat ik tot over mijn hoofd in die familie van haar..

Maargoed, er was toen niet echt sprake van verliefdheid bij aanvang (ben ik sowieso eigenlijk nooit). Maar het ''houden van'' kwam in de loop van die relatie vanzelf wel, omdat je toch in een bepaalde mate aan elkaar gaat hechten als je zo intensief met elkaar omgaat.

Nu liep dat verkeerd omdat we vooral qua IQ totaal niet bij elkaar paste, waardoor er een soort constante miscommunicatie was.

Maar zoals Remzz al zegt inderdaad : hoeveel mensen zijn er nu echt samen met de liefde van hun leven?

Misschien ben ik ook nog wel een soort van competitief op een hele kinderachtige manier, dat ik per se wil komen aanzetten met een chick waar mijn vrienden hun hoofd voor omdraaien in plaats van met een doorsnee gemiddelde blonde Sanne met een paardenstaart lopend op all stars die verder niet echt opvalt ofzo...
Oftewel je bent mentaal nog jonger dan je vrienden, dat kan. Als je iemand echt leuk vindt zie je haar niet als pronkstuk maar als persoon. Zelf lijkt mij het leven leuker als je een knus gezin hebt dan als eeuwige vrijgezel die gerimpeld en verlopen nog alle feestjes afloopt terwijl hij steeds minder vrouwelijke aandacht krijgt.
pi_177104087
_O_
-
pi_177104180
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:35 schreef Mishu het volgende:

[..]

Oftewel je bent mentaal nog jonger dan je vrienden, dat kan. Als je iemand echt leuk vindt zie je haar niet als pronkstuk maar als persoon. Zelf lijkt mij het leven leuker als je een knus gezin hebt dan als eeuwige vrijgezel die gerimpeld en verlopen nog alle feestjes afloopt terwijl hij steeds minder vrouwelijke aandacht krijgt.
in alle eerlijkheid is dat laatste beetje afhankelijk van de financiële status van ts en de mate waarin hij valt op bepaald type dat daar dan weer op af komt.
pi_177104349
Ik denk dat het begint bij oprechte interesse in iemand ipv alleen maar naar de buitenkant kijken. Leer zo'n vrouw eens echt kennen.
  zondag 11 februari 2018 @ 12:00:45 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177104428
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:57 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik denk dat het begint bij oprechte interesse in iemand ipv alleen maar naar de buitenkant kijken. Leer zo'n vrouw eens echt kennen.
Eens. Krijg echter de indruk dat veel mannen vrouwen niet als medemens en individu zien, maar als decoratie of seksobject. En dus niet interessant om in te verdiepen. Dan wordt het ook lastig om oprechte interesse te hebben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 11 februari 2018 @ 12:01:11 #58
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177104435
Het is een illusie dat verliefd worden er al vanaf het eerste moment is. Dat gebeurt zelden. Leer iemand gewoon eens beter kennen.
pi_177104513
En wat heb je zelf te bieden dan? Als je eruit zou zien dat je zo'n chick zou kunnen krijgen, zouden ze zich aan je aanbieden. Ook knappe vrouwen zijn maar mensen met hormonen die afgaan bij het zien van iets voor hen aantrekkelijk. Helaas gebeurt dat niet dus settle maar gewoon met je '7' want zelf heb je blijkbaar ook niet veel meer te bieden. In ieder geval niet in karakter.

Als je met deze instelling een lekker wijf wil scoren om verliefd op te worden :') :') :') kun je maar beter flink gaan sparen en ergens bij een flink bedrijf de reet van een CEO in gaan kruipen. Hier worden ook de 7s droog van.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2018 12:09:08 ]
  zondag 11 februari 2018 @ 12:09:47 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177104587
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:57 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik denk dat het begint bij oprechte interesse in iemand ipv alleen maar naar de buitenkant kijken. Leer zo'n vrouw eens echt kennen.
Eens. Schiften op basis van een cijfersysteem, hoe oppervlakkig. Maar hey, als dat is wat ie zoekt...
pi_177104638
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eens. Krijg echter de indruk dat veel mannen vrouwen niet als medemens en individu zien, maar als decoratie of seksobject. En dus niet interessant om in te verdiepen. Dan wordt het ook lastig om oprechte interesse te hebben.
Ik zie dat gelukkig alleen op fok :P
pi_177104876
Ik denk niet dat iemand in 1x de goede partner vind, zou wel handig zijn en hoop leed besparen, daarom daten we een poosje en werkt het niet gaan we weer uit elkaar, je ziet ook vaak dat veel relatie's tussen de eerste date en anderhalf jaar weer stranden, dan zien ze namelijk hoe de partner echt is en eindigen ze. Vaak roepen ze dan dramatisch, ik ben liever vrijgezel, dat klopt niet, ze hebben gewoon niet de partner gevonden die wel bij ze past.
pi_177105036
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk niet dat iemand in 1x de goede partner vind, zou wel handig zijn en hoop leed besparen, daarom daten we een poosje en werkt het niet gaan we weer uit elkaar, je ziet ook vaak dat veel relatie's tussen de eerste date en anderhalf jaar weer stranden, dan zien ze namelijk hoe de partner echt is en eindigen ze. Vaak roepen ze dan dramatisch, ik ben liever vrijgezel, dat klopt niet, ze hebben gewoon niet de partner gevonden die wel bij ze past.
_O_
-
pi_177105078
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:06 schreef Myrr het volgende:
En wat heb je zelf te bieden dan? Als je eruit zou zien dat je zo'n chick zou kunnen krijgen, zouden ze zich aan je aanbieden. Ook knappe vrouwen zijn maar mensen met hormonen die afgaan bij het zien van iets voor hen aantrekkelijk. Helaas gebeurt dat niet dus settle maar gewoon met je '7' want zelf heb je blijkbaar ook niet veel meer te bieden. In ieder geval niet in karakter.

Als je met deze instelling een lekker wijf wil scoren om verliefd op te worden :') :') :') kun je maar beter flink gaan sparen en ergens bij een flink bedrijf de reet van een CEO in gaan kruipen. Hier worden ook de 7s droog van.
Whehe
pi_177105666
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar het klinkt eigenlijk niet alsof je uberhaupt veel interesse hebt in een relatie.
Zoek gewoon nieuwe vrienden. :P
  zondag 11 februari 2018 @ 13:02:36 #66
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177105920
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar het klinkt eigenlijk niet alsof je uberhaupt veel interesse hebt in een relatie.
Zoek gewoon nieuwe vrienden. :P
_O_
  zondag 11 februari 2018 @ 13:05:01 #67
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177106022
Wat is eigenlijk de mannelijke variant van een lekker wijf?
pi_177106110
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is eigenlijk de mannelijke variant van een lekker wijf?
Een hunk?
pi_177106116
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is eigenlijk de mannelijke variant van een lekker wijf?
Volgens de meidenbladen uit de jaren '90: 'hunk'
pi_177106210
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:15 schreef BoesB het volgende:
Als man van achterin de twintig krijg ik steeds meer vragen over mijn status als vrijgezel.

Deze beantwoord ik meestal redelijk laconiek met 'Ajoh, dat komt wel goed' en 'ik vind het wel prima zo als vrijgezel'.

Echter merk ik al een paar jaar dat vrienden één voor één in de anonimiteit verdwijnen na het krijgen van een relatie / kinderen. Het aantal keren dat we per jaar afspreken is nog maar op één hand te tellen, en ik kan ook niet zeggen dat ik dit afspreken zelf bijzonder enerverend vind. Ik heb nu nog een handjevol vrienden over die nog wel iets wil doen in het weekend, maar ik voel nu ook aankomen dat dit gaat veranderen.

Het wordt voor mij ook wel eens tijd om mijn liefdesleven wat serieuzer te gaan nemen. Mensen roepen wel eens tegen me : Het moet voor jou toch niet moeilijk zijn om een vriendin te krijgen?

Op zich klopt dit ook wel, want er zijn met enige regelmaat wel dames die interesse tonen. Echter zijn dit eigenlijk bijna altijd dames die ik niet interessant vind. En mooier kan ik het niet maken : Dit is voor mij dan vooral omdat ik hen qua uiterlijk niet boeiend genoeg vind. Ze zijn niet lelijk of dik of onverzorgd, maar ze voldoen ook niet naar het type vrouw waar ik kennelijk min of meer onbewust naar op zoek ben.

Aan de andere kant denk ik wel eens : hoezo geef ik dit soort dames niet eens wat meer een kans? Het zijn misschien niet de types waar je op straat je hoofd voor zal omdraaien of waar ik ooit een keer de hele instagram van heb zitten uitpluizen omdat ze zo lekker zijn, maar ze zullen op zich prima geschikt zijn als vriendin : verzorgd, betrouwbaar, slank. Gewoon een keurige nette 7 qua uiterlijk.

Echter feit blijft dan, dat ik niet bepaald zal kunnen zeggen dat ik verliefd ben ofzo.

Zijn er hier mensen van zichzelf die kunnen / willen zeggen dat ze zelf ook een dergelijke keuze hebben gemaakt? En werkt dit op de korte/lange termijn?
Als ze wel 7+ qua uiterlijk zijn is het ook geen garantie dat het dan meteen goed gaat. Daarbij gaat alles wennen, ook een 7+ uiterlijk. Niet dat je dat uiterlijk niet meer waardeert maar ook niet continu meer kwijlend bij haar in de buurt meer bent.

Been there, done that, mijn laatste relatie had ik echt vanwege haar uiterlijk naar rechts geswiped op Tinder (lekker fout) maar ik heb het toch uiteindelijk beëindigd. Alleen om voor haar knappe kop te blijven is het soms niet waard.

En dat gezegd hebbende ben ik oprecht verliefd geweest op iemand met een uiterlijk in mijn ogen score 5.

Uiteindelijk gaat het toch om de persoon, de verpakking is bonuspunten en een leuk extraatje zeker de eerste paar keren dat je er mee in bed beland. Om het vol te houden moet het ook wel goed zijn op andere vlakken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177106239
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:06 schreef Myrr het volgende:
En wat heb je zelf te bieden dan? Als je eruit zou zien dat je zo'n chick zou kunnen krijgen, zouden ze zich aan je aanbieden. Ook knappe vrouwen zijn maar mensen met hormonen die afgaan bij het zien van iets voor hen aantrekkelijk. Helaas gebeurt dat niet dus settle maar gewoon met je '7' want zelf heb je blijkbaar ook niet veel meer te bieden. In ieder geval niet in karakter.

Als je met deze instelling een lekker wijf wil scoren om verliefd op te worden :') :') :') kun je maar beter flink gaan sparen en ergens bij een flink bedrijf de reet van een CEO in gaan kruipen. Hier worden ook de 7s droog van.
Dus omdat hij vrouwen in zijn posts reduceert tot cijfers, denk jij, goh laat ik TS eens afbranden om zijn 'niets te bieden (qua karakter)' om vervolgens af te sluiten met 'wordt rijk want daar vallen vrouwen op' ?

Over oppervlakkigheid gesproken zeg. Uiterlijk mag niets uitmaken, maar geld wel?
"Pools are perfect for holding water"
pi_177106263
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Dus omdat hij vrouwen in zijn posts reduceert tot cijfers, denk jij, goh laat ik TS eens afbranden om zijn 'niets te bieden (qua karakter)' om vervolgens af te sluiten met 'wordt rijk want daar vallen vrouwen op' ?

Over oppervlakkigheid gesproken zeg. Uiterlijk mag niets uitmaken, maar geld wel?
Als je met een oppervlakkige instelling iemand aan de haak wilt slaan kun je maar beter ook aan de oppervlakkige eisen van de andere partij voldoen. Geen rare gedachtegang mi.
  zondag 11 februari 2018 @ 13:14:56 #73
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177106306
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een hunk?
Is er ook een Nederlandse benaming?
pi_177106348
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Is er ook een Nederlandse benaming?
Een spetter. ;(
  zondag 11 februari 2018 @ 13:17:34 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177106376
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een spetter. ;(
Dat is positief. ‘Wijf’ is dat niet. Vind ik dan.
pi_177106506
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat is positief. ‘Wijf’ is dat niet. Vind ik dan.
Van allebei moet ik een beetje huilen als ik het in het echt hoor.
  zondag 11 februari 2018 @ 13:25:46 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177106572
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Van allebei moet ik een beetje huilen als ik het in het echt hoor.
Als iemand mij irl wijf zou noemen heeft ie een groot probleem.
pi_177106596
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als iemand mij irl wijf zou noemen heeft ie een groot probleem.
Wat als ze zouden zeggen 'je bent een topwijf'?
  zondag 11 februari 2018 @ 13:32:12 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177106702
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat als ze zouden zeggen 'je bent een topwijf'?
Kan ik niet zo erg waarderen.
  zondag 11 februari 2018 @ 13:38:43 #80
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177106847
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 11:27 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Er zullen ook wel vrouwen zijn die super veel waarde hechten aan uiterlijk.. maar als dat de ‘basis’ vormt van de relatie of de zoektocht daarnaar dan blijf je toch voor altijd alleen _O-
Ik heb een vriendin, elke man kijkt eerst naar uiterlijk en wil een mooie vrouw. Kut om te horen als vrouwen niet zo knap zijn, maar alleen mannen die echt niks te eisen hebben zullen zeggen dat het niet zo is.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177106850
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Als je met een oppervlakkige instelling iemand aan de haak wilt slaan kun je maar beter ook aan de oppervlakkige eisen van de andere partij voldoen. Geen rare gedachtegang mi.
Zijn alle eisen die je van te voren stelt dan niet per definitie nogal oppervlakkig? Je bent dan immers bezig met 'checken of iemand aan jouw beeld voldoet', wat me ten koste lijkt te gaan van daadwerkelijk voor iemand open staan in een poging er achter te komen hoe iemand is.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 11 februari 2018 @ 13:39:56 #82
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177106871
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eens. Krijg echter de indruk dat veel mannen vrouwen niet als medemens en individu zien, maar als decoratie of seksobject. En dus niet interessant om in te verdiepen. Dan wordt het ook lastig om oprechte interesse te hebben.
goede projectie.. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177106922
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin, elke man kijkt eerst naar uiterlijk en wil een mooie vrouw. Kut om te horen als vrouwen niet zo knap zijn, maar alleen mannen die echt niks te eisen hebben zullen zeggen dat het niet zo is.
Natuurlijk kijk je eerst naar het uiterlijk.. maar er zit er heus wel is eentje tussen die in jouw ogen een 5 is (misschien voor een ander een 7) waarbij het innerlijk het uiterlijk overtreft.. en dat hoeft niet perse ‘settelen’ for less te zijn.

De connectie tussen twee mensen gaat niet alleen om het ‘uiterlijk’
-
  zondag 11 februari 2018 @ 13:52:09 #84
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_177107169
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:42 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Natuurlijk kijk je eerst naar het uiterlijk.. maar er zit er heus wel is eentje tussen die in jouw ogen een 5 is (misschien voor een ander een 7) waarbij het innerlijk het uiterlijk overtreft.. en dat hoeft niet perse ‘settelen’ for less te zijn.

De connectie tussen twee mensen gaat niet alleen om het ‘uiterlijk’
Ik vind het nogal dom om mensen hun uiterlijk in cijfers uit te drukken, maar ik denk dat als het uiterlijk eerst al tegen valt en daarna iemand heel leuk blijkt te zijn, mensen eerder vrienden blijven of seksen voor een paar keer.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_177107266
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Zijn alle eisen die je van te voren stelt dan niet per definitie nogal oppervlakkig? Je bent dan immers bezig met 'checken of iemand aan jouw beeld voldoet', wat me ten koste lijkt te gaan van daadwerkelijk voor iemand open staan in een poging er achter te komen hoe iemand is.
Dat is het punt van die oppervlakkige instelling.
pi_177107487
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 10:25 schreef Krollie het volgende:
De fout die jij maakt is dat je jezelf niet de kans geeft om verliefd te worden op zo’n meisje.
Hij heeft zichzelf niet eens de kans haar te leren kennen.
Whatever...
pi_177107562
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik vind het nogal dom om mensen hun uiterlijk in cijfers uit te drukken, maar ik denk dat als het uiterlijk eerst al tegen valt en daarna iemand heel leuk blijkt te zijn, mensen eerder vrienden blijven of seksen voor een paar keer.
Naja ik gebruik dat in cijfers uitdrukken van uiterlijk door de TS, maar natuurlijk moet er een aantrekkingskracht zijn.. maar ik ben ook wel eens met minder knappe mannen geweest! En ja misschien heb je wel een punt misschien blijven die uiteindelijk alleen vrienden of FWB maar je hebt ook niet met iedereen een connectie en ik weiger te geloven dat de ‘connectie’ de verliefdheid is gekomen door ‘uiterlijk’
-
pi_177107620
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat is het punt van die oppervlakkige instelling.
Fijn dat we elkaar daarin dan begrijpen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 11 februari 2018 @ 14:09:13 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177107653
Waarom wil je eigenlijk een relatie? Om het gat te vullen dat je vrienden achter hebben gelaten, of omdat het je fijn lijkt een relatie te hebben?

Ik vind je 'eis' mbt uiterlijk niet het vreemde in je verhaal. Het hele zal ik de eerste de beste die zich komt aanbieden maar accepteren wel.

Je moet niet maar gaan voor wat zich aanbied aan je, als het gevoel er niet is is het er niet. Tuurlijk kan het dat als je met iemand omgaat dat gevoel toch kan komen, maar dat is niet iets wat je in een relatie moet proberen, want vaker gebeurd dat niet. Als dat tijdens gewone omgang gebeurd wordt het pas tijd om daar wat mee te doen.

Ga lekker flierenfluiten, daar ligt je hart nu nog, die vrouw die aardig is maar niet meer dan dat kan dat niet voor je wegnemen. Sta tijdens dat flierenfluiten open voor die vrouw die wel dat hele plaatje heeft voor je.
Evt kan je daar wat actiever voor rond kijken als je daar behoefte aan hebt. Maar ga niet voor 'minder', daarmee doe je jezelf, maar ook die ander tekort.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177107797
Ik persoonlijk zou nooit gaan voor een 7 als je daarbij je niet verliefd voelt. Het geeft een bepaald gevoel van voldoening als je een vriendin hebt waar je complimenten mee krijgt van anderen en vlinders in de buik hebt als je naar haar kijkt. Ik zou liever alleen blijven dan met 1 of andere tuthola gaan settelen die zonder make-up verandert in een cast member van the walking dead.
  zondag 11 februari 2018 @ 14:23:49 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177107951
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Zijn alle eisen die je van te voren stelt dan niet per definitie nogal oppervlakkig? Je bent dan immers bezig met 'checken of iemand aan jouw beeld voldoet', wat me ten koste lijkt te gaan van daadwerkelijk voor iemand open staan in een poging er achter te komen hoe iemand is.
Eisen qua karakter vind ik niet oppervlakkig, wel enkel eisen qua uiterlijk.
pi_177108212
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:25 schreef BoesB het volgende:

[..]

[..]

Denk ik dus ook..

Aan de andere kant : ik heb me, jaren terug toen ik 19 was, ook wel eens in een relatie laten lullen door een chick. Kwam er meer op neer dat ik geen nee kon/durfde te zeggen en ook nog nooit een relatie had gehad, dus ook niet wist wat me te wachten stond en altijd dacht ''eens even kijken wat het precies inhoudt en als het niet bevalt ben ik zo weer weg''. Niet beseffende dat het vlak voor kerst was en voor ik het wist zat ik tot over mijn hoofd in die familie van haar..
Je hebt gekeken wat een relatie volgens haar inhoudt dus. Het kan helpen als je dat zelf ook mede in wil en kan vullen. Het is helemaal niet zo vanzelfsprekend voor iedereen dat je binnen no time bij de familie zit.

quote:
Maargoed, er was toen niet echt sprake van verliefdheid bij aanvang (ben ik sowieso eigenlijk nooit). Maar het ''houden van'' kwam in de loop van die relatie vanzelf wel, omdat je toch in een bepaalde mate aan elkaar gaat hechten als je zo intensief met elkaar omgaat.
Ja en nee. Ja, je kan best wel om elkaar gaan geven, maar wat maakt het verschil tussen een huisgenoot waar je toevallig ook mee neukt en je geliefde? Natuurlijk mag je voor jezelf bepalen wat jij al dan niet voldoende vindt, maar wees er wel eerlijk over naar de andere partij. Genoeg vrouwen die er geen probleem mee hebben in de hoop dat je alsnog eckt van d'r gaat houden en niet meer zonder kan (net zoals het idee dat mensen die geen kinderen willen ook echt wel omkeren enzo), dus het hoeft een relatie niet in de weg te staan.

Maar, wat zoek je in een vrouw? Eentje die genoeg liefde voor jou denkt te hebben dat ze er op wil wachten? Eentje die misschien te weinig eigenliefde heeft en het by proxy bij jou hoopt en misschien zelfs moet halen? Of die ene die juist zo stevig in d'r schoenen staat dat ze denkt fuck it, I like it en ik zie het wel? Als zo een verschil je wel interesseert (en idealiter zou je dat binnen een liefdesrelatie wel moeten willen denk ik), hoe herken je zo een verschil in motivatie?

quote:
Misschien ben ik ook nog wel een soort van competitief op een hele kinderachtige manier, dat ik per se wil komen aanzetten met een chick waar mijn vrienden hun hoofd voor omdraaien in plaats van met een doorsnee gemiddelde blonde Sanne met een paardenstaart lopend op all stars die verder niet echt opvalt ofzo...
Als je het daarom gaat, dan is het misschien interessant om eens verder te kijken dan uiterlijk alleen. Kijk en luister eens wanneer jullie bij elkaar zijn. Zou je niet net zo goed de blits kunnen maken met een levendige latina die niet stilletjes met d'r slagroompuntje in het dameshoekje op een verjaardagsfeestje blijft hangen? Of met een nympho, zodat al je matties lekker kunnen fantaseren over iedere dag moeten seksen. Of eentje die geen kinderen wil ofzo..

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:51 schreef BoesB het volgende:

[..]

Het type vrouw dat ik echt aantrekkelijk vind is ook zeldzamer. Dat zijn overigens geen blonde poppen met grote borsten o.i.d. maar vrouwen die voor mij (op welke manier dan ook) iet speciaals hebben.

In het verleden heb ik hier wel scharrels mee gehad, maar ik was toen jonger waardoor ik nog geen echte relatie wilde. De laatste 3/4 jaar heb ik zelf 0,0 effort meer besteed aan het actief benaderen van vrouwen, waardoor het enige dat er dus op dit gebied gebeurd is, de vrouwen zijn die mij wél hebben benaderd. En dat zijn dus de types waar ik het al over heb, waar ik niet in het bijzonder in geïnteresseerd ben.
Wat maakt hen speciaal dan? Als je daar iets van een gemene deler in zou kunnen vinden, zou het misschien kunnen helpen om er meer mee in contact te komen. Niet alleen situaties waar je jezelf in kan plaatsen, zoals een ondernemend type niet op de bank bij je thuis hopen tegen te komen, maar ook dat je binnen je netwerk meer de go to guy wordt gezien en zo makkelijker in contact komt.

quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 08:55 schreef BoesB het volgende:

[..]

Klopt, maar tegelijkertijd denk ik ook dat hoe meer jij bij een persoon het ''wauw'' gevoel hebt, hoe meer je ook in een relatie bereid bent om je aan die persoon aan te passen of hoe meer je bereid bent je voor die relatie in te zetten..

Op zich hoeft 'gemiddeldheid' helemaal geen probleem te zijn, ik denk dat veel vrijgezelle mensen (vooral vrouwen) in mijn leeftijdscategorie meer hun best gaan doen om bepaalde positieve punten in mensen te zien, waar ze misschien jaren geleden nog hadden gezegd ''dat is niets voor mij''

De vijver om uit te vissen wordt natuurlijk ook steeds kleiner.
Ik denk ook dat als je wat ouder bent en je iets beter jezelf kent en daarmee ook beter weet wat je wil en daar een en ander op aanpast. Andere levensfase ook, dus sowieso andere behoefte. Het hoeft dus niet wanhoop te zijn om je te bedenken dat je liefde misschien ook op iets anders dan een hitsig lijf zou kunnen scoren.

Zou wel een beetje oppassen met denken dat het vooral een wauwgevoel zou zijn, waardoor jij en anderen meer bereid zouden zijn om dingen te doen en aan te passen binnen een relatie. Juist ook omdat er dus ook wel echt wanhopige en klapperende eierstokken rondlopen, maar het ook met gebrekkige eigenwaarde en andere ongein. Dan is het misschien wel een wauw op het uiterlijk en enige stabiliteit wat betreft en carrière enzo, maar is dat wie je bent cq wil zijn?

Als je toch geen hoteldebotel lovey dovey typje bent, misschien kun je dan beter insteken op gewoon een leuke tijd hebben eerst. Niet zozeer voor de neukieneuk gaan, maar kijken naar andere gemeenschappelijke dingen.
Stel, je hebt een passie voor kunst ofzo. Dan zou je kunnen kijken of je eens met een groepje singles op excursie kan gaan naar verschillende steden. Zonder druk gewoon gezelligheid en kijken of je van daaruit een klik met iemand ontwikkelt. Als je daar meer mee omgaat en er gehecht aan raakt, zoals bovenstaand hier ergens, dan heb je denk ik een realistischere en stevigere basis om samen echt een relatie te ontwikkelen.
Dat is een hele andere manier van openstellen dan een mwah de kans geven je alsnog te wauwen en voor menigeen ook een stuk bevedigender, omdat je sowieso dingen onderneemt die je leuk vindt enzo.
  zondag 11 februari 2018 @ 15:19:46 #93
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177109244
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin, elke man kijkt eerst naar uiterlijk en wil een mooie vrouw. Kut om te horen als vrouwen niet zo knap zijn, maar alleen mannen die echt niks te eisen hebben zullen zeggen dat het niet zo is.
Ik blijf me afvragen waarom mijn pa dan bij mijn moeder is gebleven na de geboorte van 4 kinderen. Schoonheid vergaat en uiteindelijk zijn we allemaal rimpelig en oud met een beetje overgewicht.
pi_177109343
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:19 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik blijf me afvragen waarom mijn pa dan bij mijn moeder is gebleven na de geboorte van 4 kinderen. Schoonheid vergaat en uiteindelijk zijn we allemaal rimpelig en oud met een beetje overgewicht.
Vanwege de kinderen waarschijnlijk.
pi_177109408
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Eisen qua karakter vind ik niet oppervlakkig, wel enkel eisen qua uiterlijk.
Raar.

Als ik een vrouw 'met humor' zoek, en daarbij elke vrouw die daar niet aan voldoet geen blik waardig gun, lijkt me dat verdomde oppervlakkig van me. Omdat ik niet meer bezig ben om die vrouwen echt te willen leren kennen, maar puur bezig ben te checken of ze wel aan mijn beeld voldoen. En dan is humor ook nog eens behoorlijk subjectief.

En dan vallen al die eisen die vrouwen voor mannen hebben (ambitie, succesvol, financieel verantwoordelijk en zelfstandig, goed in bed) vast allemaal onder de karaktereigenschappen?

[ Bericht 19% gewijzigd door probeer op 11-02-2018 15:30:40 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 11 februari 2018 @ 15:28:05 #96
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177109455
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:25 schreef probeer het volgende:

[..]

Raar.

En dan vallen al die eisen die vrouwen voor mannen hebben (ambitie, succesvol, financieel verantwoordelijk en zelfstandig, goed in bed) vast allemaal onder de karaktereigenschappen?
Dat zijn toch geen karaktereigenschappen die je daar opnoemt....?
pi_177109542
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen karaktereigenschappen die je daar opnoemt....?
Goed punt. Zie mijn edit.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 11 februari 2018 @ 15:33:06 #98
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177109587
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Goed punt. Zie mijn edit.
Ondanks je uitgebreide antwoord wordt het voor mij wat ingewikkeld. Kan het even in één zin?
pi_177110275
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ondanks je uitgebreide antwoord wordt het voor mij wat ingewikkeld. Kan het even in één zin?
Dat die vermeende oppervlakkigheid in mijn ogen niet veel te maken heeft met op welke eisen je selecteert (of dat nou karaktereigenschappen zijn, waar diegene wel enigszins zelf invloed op heeft, of dat het uiterlijk is, waar diegene veel minder eigen invloed op heeft). Maar dat het juist die a-priori eisen an sich zijn wat het oppervlakkig maakt. Omdat je bezig bent om te kijken of diegene wel aan jouw beeld voldoet, en minder met wie diegene zélf is. Met een eisenlijstje daten is afvinken. Je bent puur en alleen aan het kijken naar 'geschiktheid'. Als een soort sollicitatie. Zonder eisenlijstje daten is positief verrast worden door zaken die je aantrekkelijk vindt, zelfs wanneer je van te voren nog niet eens wist dat je die zaken aantrekkelijk vond.

In één zin: het hanteren van eisen creëert de oppervlakkigheid, niet welke eisen dat nou precies zijn.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 11 februari 2018 @ 16:04:34 #100
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177110470
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:58 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat die vermeende oppervlakkigheid in mijn ogen niet veel te maken heeft met op welke eisen je selecteert (of dat nou karaktereigenschappen zijn, waar diegene wel enigszins zelf invloed op heeft, of dat het uiterlijk is, waar diegene veel minder eigen invloed op heeft). Maar dat het juist die a-priori eisen an sich zijn wat het oppervlakkig maakt. Omdat je bezig bent om te kijken of diegene wel aan jouw beeld voldoet, en minder met wie diegene zélf is. Met een eisenlijstje daten is afvinken. Je bent puur en alleen aan het kijken naar 'geschiktheid'. Als een soort sollicitatie. Zonder eisenlijstje daten is positief verrast worden door zaken die je aantrekkelijk vindt, zelfs wanneer je van te voren nog niet eens wist dat je die zaken aantrekkelijk vond.

In één zin: het hanteren van eisen creëert de oppervlakkigheid, niet welke eisen dat nou precies zijn.
Ik ben het niet met je eens. Als ik dit soort dingen heel belangrijk vind in een man, zoals evenwichtigheid, betrouwbaarheid, zelfspot etc. etc. dan getuigt dat toch niet van oppervlakkigheid? Het zijn zaken die ik heel erg belangrijk vind. Daarmee sluit ik anderen niet uit overigens. Het zijn overigens geen eisen, nee, meer eigenschappen waar ik me toe aangetrokken voel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')