Gek is datquote:Op zondag 11 februari 2018 05:30 schreef franklop het volgende:
Koreanen hebben het weer niet lekker onder controle
de Chinezen hadden dat wel in 2008quote:
ES 4quote:
gaap, wat moet ik dan nu weer doen?quote:
een nieuwspost maken op FOK!sport?quote:Op zondag 11 februari 2018 05:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaap, wat moet ik dan nu weer doen?
Dan is de skiatlonquote:Op zondag 11 februari 2018 05:59 schreef DeLuna het volgende:
Stel het dan uit tot 7:15 > uur ofzo dan kan ik nog weer slapen
Matig, maar was er al bang voor.quote:
Nog een uurtje of zes wachten en je kunt er live bij zijnquote:Op zondag 11 februari 2018 06:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan maar even een potje curling pakken op de stream, denk ik.
Weet niet of ik dat ga kijken, er is dan al zoveelquote:Op zondag 11 februari 2018 06:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog een uurtje of zes wachten en je kunt er live bij zijn
Toni Nieminenquote:Op zondag 11 februari 2018 04:03 schreef heywoodu het volgende:
Gerard is overigens de op twee na jongste mannelijke kampioen ooit op de Winterspelen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 februari 2018 07:08 schreef franklop het volgende:
Kwalificatie dus helemaal geschrapt en gelijk finale morgen?
twitter:fissnowboard twitterde op zondag 11-02-2018 om 06:16:00Ladies @pyeongchang2018 Olympic slopestyle qualifiers are cancelled for today due to wind conditions. We'll try again tomorrow at 10:00 local time with a revamped programme. #slopestyle #snowboarding #PyeongChang2018 #olympics reageer retweet
Waarom doet ze niet mee met bijvoorbeeld de X-games dan?quote:Op zondag 11 februari 2018 05:34 schreef heywoodu het volgende:
Schijnbaar is er een 13-jarige Japanse die iedereen de moeder slopestylet maar te jong is om mee te mogen doen![]()
Prima vraag wel.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom doet ze niet mee met bijvoorbeeld de X-games dan?
Het hele veld 2 runs, waar meteen de medaljes verdeeld worden dus. Flopshow.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]twitter:fissnowboard twitterde op zondag 11-02-2018 om 06:16:00Ladies @pyeongchang2018 Olympic slopestyle qualifiers are cancelled for today due to wind conditions. We'll try again tomorrow at 10:00 local time with a revamped programme. #slopestyle #snowboarding #PyeongChang2018 #olympics reageer retweet
Beter dan dat vage moguls ofzo.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:44 schreef marcodej het volgende:
Wat een waardeloze 'sport' is dat slopestyle joh.
Ja maar dat was al even bekend, omdat er nu ineens 27 finalisten zijn. Erg matig allemaalquote:
Flopshowquote:Op maandag 12 februari 2018 01:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar dat was al even bekend, omdat er nu ineens 27 finalisten zijn. Erg matig allemaal
Wat is nu het plan dan?quote:Op maandag 12 februari 2018 01:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar dat was al even bekend, omdat er nu ineens 27 finalisten zijn. Erg matig allemaal
Alle 27 die twee runs doen. Ipv de finalisten die drie runs doen.quote:
Ah oké, dat gaat wel eventjes duren dan. En dan is het ook nog een uurtje uitgesteld.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle 27 die twee runs doen. Ipv de finalisten die drie runs doen.
Wordt ook een beetje moeilijk gemaakt dan denk ik door het commentaar? Zowel bij Eurisport als NOS zit er zo een gappie bij die enkel maar wat rondstrooit met de namen van al die tricks.quote:Op zondag 11 februari 2018 06:41 schreef Columbiafan het volgende:
Wel knap van de jongen van 17, maar verder blijf ik het een vreemde sport vinden die niet echt het olympische gevoel geeft. Wel indrukwekkend om te zien wat die jongens kunnen. Beetje moeilijk om te volgens als je geen kenner bent.
Bij de BBC was dat niet anders.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wordt ook een beetje moeilijk gemaakt dan denk ik door het commentaar? Zowel bij Eurisport als NOS zit er zo een gappie bij die enkel maar wat rondstrooit met de namen van al die tricks.
Edit. Al gevonden.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:51 schreef Collide het volgende:
[..]
Ah oké, dat gaat wel eventjes duren dan. En dan is het ook nog een uurtje uitgesteld.
Als 6de/7de.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ha kenner, enig idee hoe laat Maas start?
Maar zoals ik lees is het een uur uitgesteld en begint het pas 0300 en zij pas half 4?quote:
ze is normaal gesproken beter op de big air. Maar is wel sub-topquote:Op maandag 12 februari 2018 02:19 schreef Anonymousz het volgende:
Maakt Cheryl Maas kans op een medaille?
Een kansje, zeker nu er maar twee runs zijn.quote:Op maandag 12 februari 2018 02:19 schreef Anonymousz het volgende:
Maakt Cheryl Maas kans op een medaille?
Dat lijkt me ietwat voorbarig met een kleine twee weken te gaan.quote:Op maandag 12 februari 2018 02:22 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, zoals het er hier staat lijkt het net alsof het onderdeel maar geschrapt wordt.
Dat is volgens mij al tijdje bekend toch? Daarmee is nog niet gezegd dat het wel start na 11:15quote:
kwartier uitstel weer?quote:
Goed kijken. Ik juich omdat ik een snowboardster zagquote:Op maandag 12 februari 2018 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al tijdje bekend toch? Daarmee is nog niet gezegd dat het wel start na 11:15
dacht dat je Robert Gesink gespot hadquote:Op maandag 12 februari 2018 02:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed kijken. Ik juich omdat ik een snowboardster zag
ahhhquote:Op maandag 12 februari 2018 02:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens een reporter van het AD is de wind afgenomen nu en is er wel een grote kans dat het over een half uurtje begint.quote:Op maandag 12 februari 2018 02:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, volgens FIS ook.quote:Op maandag 12 februari 2018 02:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens een reporter van het AD is de wind afgenomen nu en is er wel een grote kans dat het over een half uurtje begint.
Bron? Want op de piste lijkt niemand het door te hebben en niemand meldt het verder.quote:
Werd gemeld op twitter. Inmiddels verwijderd.quote:Op maandag 12 februari 2018 02:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bron? Want op de piste lijkt niemand het door te hebben en niemand meldt het verder.
Is volgens mij niet waar idd.quote:Op maandag 12 februari 2018 02:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bron? Want op de piste lijkt niemand het door te hebben en niemand meldt het verder.
kansen voor Maas stijgen!quote:
Verwacht niet al teveel bij de vrouwen in het snowboarden..quote:Op maandag 12 februari 2018 03:17 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoop dat het wat spectaculairder wordt dan dit..
Oh... maken niet genoeg snelheid voor echte stunts of?quote:Op maandag 12 februari 2018 03:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verwacht niet al teveel bij de vrouwen in het snowboarden..
Stream.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh... maken niet genoeg snelheid voor echte stunts of?
Overigens kijk ik stream (lekker op de laptop), maar mijn commentaar loopt voor op beeld, ligt dat aan de stream of is dat ook op TV?
Het enige dat ik ze nadoe is het vallen.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:22 schreef franklop het volgende:
Het ziet er allemaal wat euh knullig uit
Ook een beetje ongeinteresseerd ofzoquote:Op maandag 12 februari 2018 03:22 schreef franklop het volgende:
De vrouwen (tot nu toe) kunnen er niet zoveel van maar ach.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:22 schreef franklop het volgende:
Bij de mannen ook al. Alsof die gasten helemaal niet trainen ofzoquote:
Het is een sport die ontzettend afhankelijk is van het weer. Als er dan veel wind staat koekoek tja.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij de mannen ook al. Alsof die gasten helemaal niet trainen ofzo
Maar daar vielen ze tenminste nog na een beetje puike sprongquote:Op maandag 12 februari 2018 03:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij de mannen ook al. Alsof die gasten helemaal niet trainen ofzo
Waren daar kanshebbers op een PLAK?quote:Op maandag 12 februari 2018 03:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar daar vielen ze tenminste nog na een beetje puike sprong
Ja.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waren daar kanshebbers op een PLAK?
Het is OS dus PLAK. Gouden PLAK.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:34 schreef skysherrif het volgende:
GOUD
Maar idd dit was op zeker en datl ijkt me ook slim ja
Haha ja.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:35 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland die hieraan meedoet is hetzelfde als een Jamaicaan die goud wint op de 10km schaatsen
Ok man.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:35 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland die hieraan meedoet is hetzelfde als een Jamaicaan die goud wint op de 10km schaatsen
Walgelijke Nederlandse mentaliteit wel. Wij willen overal aan meedoenquote:
Haha inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Walgelijke Nederlandse mentaliteit wel. Wij willen overal aan meedoen![]()
Doe alleen mee als je een kans hebt joh of blijf lekker thuis. Scheelt de belastingbetaler ook weer wat.
Gewoon negeren.quote:
Liever snowboarden kijken gewoonquote:
Wat moet ik hiermee lieve jongen?quote:Op maandag 12 februari 2018 03:38 schreef franklop het volgende:
Nog even ter informatie voor poep
https://data.fis-ski.com/(...)d=111022&type=result
Welterusten
quote:Op maandag 12 februari 2018 03:40 schreef skysherrif het volgende:
Doet me denken aan SSX op de playstation, toch wel 1 van de betere sportspellen.
quote:Op maandag 12 februari 2018 03:40 schreef skysherrif het volgende:
Doet me denken aan SSX op de playstation, toch wel 1 van de betere sportspellen.
Mwa niet echt. Hier doen ze veel simpele truuks in vergelijking met die game. Daar deed je gewoon 900+ draaienquote:
Vrouwen he. Broze heupjes etc.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vergelijk het niet graag.... Maar het verschil in niveau bij de sprongen en balans (lijken wel allemaal helikoptertjes) met de mannen begint wel gźnant te worden....
Ja, want Spelen en ik zou toch wakker zijn voor het skiėn en kunstschaatsen.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:44 schreef skysherrif het volgende:
Hadden jullie dit ook gekeken zonder Cheryl? (live)
Knaapjequote:Op maandag 12 februari 2018 03:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Moet jij niet eens naar bed knaapje?
Wel achterlijke tijden deze OS. Matig maja.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, want Spelen en ik zou toch wakker zijn voor het skiėn en kunstschaatsen.
quote:Op maandag 12 februari 2018 03:44 schreef skysherrif het volgende:
Hadden jullie dit ook gekeken zonder Cheryl? (live)
quote:Op maandag 12 februari 2018 03:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, want Spelen en ik zou toch wakker zijn voor het skiėn
Je gedraag je als een klein kindquote:Op maandag 12 februari 2018 03:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
KnaapjeIk had je vader kunnen zijn ouwe pik
Jij als een seniele ouwe gek koekoekquote:Op maandag 12 februari 2018 03:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je gedraag je als een klein kind.
De OS duren maar tot 25 februari.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:47 schreef franklop het volgende:
Misschien kunnen ze de 2e run even uitstellen tot er minder wind is
Welk onderdeel van skien is vannacht?quote:Op maandag 12 februari 2018 03:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, want Spelen en ik zou toch wakker zijn voor het skiėn en kunstschaatsen.
Waarvan akte.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij als een seniele ouwe gek koekoek
Ja deden ze gisteren ook al maja ze kunnen niet blijven uitstellen.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:47 schreef franklop het volgende:
Misschien kunnen ze de 2e run even uitstellen tot er minder wind is
Ja, laten we iedereen opnieuw laten gaan als het even tegen zit. "Maar ik voelde een windvlaag!"quote:Op maandag 12 februari 2018 03:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Windvlaag en dan mag je niet opnieuw? Beetje valsspel genot.
Niks, uiteindelijk.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welk onderdeel van skien is vannacht?
Niet ik voelde maar je zag duidelijk een enorme vlaag langskomen.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, laten we iedereen opnieuw laten gaan als het even tegen zit. "Maar ik voelde een windvlaag!"
Interesseert niemand eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2018 03:48 schreef franklop het volgende:
Big air gaat pas op 6 april gehouden kunnen worden
Hadden ze nu ook kunnen doen. Met al die windvlagen kan dat een BIIIIIG air worden.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:48 schreef franklop het volgende:
Big air gaat pas op 6 april gehouden kunnen worden
Maar dat wordt toch zo subjectief als de nete dan joh. 100% dat de halve wedstrijd dan bestaat uit geklaag van mensen die vinden dat ze ook opnieuw moeten mogen, protesten, etc. Schiet niet op.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet ik voelde maar je zag duidelijk een enorme vlaag langskomen.
Lijkt me met de wind ook eigenlijk beter dan hun standaard uitrustig.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:48 schreef skysherrif het volgende:
Die strakke kleding viel me ook op ja
Ze had de broek bijna net zo laag als Harlaut.quote:
Huh dubbele postgenot, kutinternetquote:Op maandag 12 februari 2018 03:52 schreef heywoodu het volgende:
Die heeft haar broek bijna net zo laag hangen als Harlaut
Sportief gezien neem ik aan? Dan eensch.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:51 schreef heywoodu het volgende:
Iwabuchi is als eerste het kijken waard
Compleet andere berichten ookquote:Op maandag 12 februari 2018 03:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh dubbele postgenot, kutinternet
Uiteraard, voor de sportliefhebber gaat het toch bovenal om het sportieve aspectquote:Op maandag 12 februari 2018 03:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sportief gezien neem ik aan? Dan eensch.
Je kan het ook door Swazilanders laten doen ja, maar goed, die hebben er dan weer minder verstand van.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:54 schreef Poepz0r het volgende:
Ook wel lekker dat er 2 van de 3 juryleden die overall jureren Amerikaans zijn en de favorieten ook Amerikaans zijn
Lekker klunenquote:Op maandag 12 februari 2018 03:54 schreef skysherrif het volgende:
Zou eigenlijk zo moeten slapen, niet dat ik nou zo vroeg op werk moet zijn, maar aangezien ik met de schaats ga moet ik wel erg vroeg weg.
Of Japanners of een ander land wat iets van doen heeft met deze sport of heeft USA het alleenrecht?quote:Op maandag 12 februari 2018 03:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kan het ook door Swazilanders laten doen ja, maar goed, die hebben er dan weer minder verstand van.
America first ouwe reus.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of Japanners of een ander land wat iets van doen heeft met deze sport of heeft USA het alleenrecht?
Gaan we dan gelijk weer of is er eerst pauze?quote:Op maandag 12 februari 2018 03:57 schreef franklop het volgende:
Nog 8 te gaan en dan straks nog een keer dit genot
Zal een relatief korte pauze zijn denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaan we dan gelijk weer of is er eerst pauze?
Ik denk dat er ff iets tussen zit, want het hele zwikkie moet ook nog weer omhoog.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaan we dan gelijk weer of is er eerst pauze?
Ook al een paar Volledig Geparkeerd zien staan.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:58 schreef franklop het volgende:
Er wordt hier meer gevallen dan in een gemiddelde Tour de France etappe
Gelukkig wel minder lekke banden
Ze kunnen beter de finishlijn even verplaatsen tot direct na de railsectie.quote:Op maandag 12 februari 2018 03:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat er ff iets tussen zit, want het hele zwikkie moet ook nog weer omhoog.
En de piste moet windvrij gemaakt worden.
Een van de nadelen van het hebben van dit soort X-Games-gedoe op de Spelen, je ziet het namelijk vrij vaak.quote:Op maandag 12 februari 2018 04:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat blije gedoe steeds na een prutrunpotsierlijk.
Dat is te zien ja.... Moet nog naar de orthodontist.quote:Op maandag 12 februari 2018 04:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is ook nog maar 15 ofzo?
16quote:Op maandag 12 februari 2018 04:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is ook nog maar 15 ofzo?
4quote:Op maandag 12 februari 2018 04:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben inmiddels te tel kwijt.... Hoeveel zijn er nou zonder val beneden gekomen 2?
4 dacht ikquote:Op maandag 12 februari 2018 04:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben inmiddels de tel kwijt.... Hoeveel zijn er nou zonder val beneden gekomen 2?
Als we die ene tellen die alles oversloeg minstens 3quote:Op maandag 12 februari 2018 04:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben inmiddels de tel kwijt.... Hoeveel zijn er nou zonder val beneden gekomen 2?
3 volgens mij.quote:Op maandag 12 februari 2018 04:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben inmiddels te tel kwijt.... Hoeveel zijn er nou zonder val beneden gekomen 2?
Nou er is dus ook iemand die bleef staan en nu vierde staatquote:Op maandag 12 februari 2018 04:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Dus als je blijft staan, heb je een medaille. Kort door de bocht.
Zonder die korte bocht zelfs wel als je blijft staanquote:Op maandag 12 februari 2018 04:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Dus als je blijft staan, heb je een medaille. Kort door de bocht.
Ja, die negeerde de schansen. Dan verdien je ook geen medaillequote:Op maandag 12 februari 2018 04:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou er is dus ook iemand die bleef staan en nu vierde staat
quote:Op maandag 12 februari 2018 04:10 schreef heywoodu het volgende:
"Ze heeft de totale controle"
*bam* op d'r neus
Mooi hehquote:Op maandag 12 februari 2018 04:10 schreef heywoodu het volgende:
"Ze heeft de totale controle"
*bam* op d'r neus
Eerlijk is eerlijk, tot dat moment had ze die controle ook echt welquote:
Hij had het ook voornamelijk over de rails.... Helaas is dat vandaag de helft van de piste....quote:Op maandag 12 februari 2018 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, tot dat moment had ze die controle ook echt wel
En rond de 30 als ze dan gevallen was.quote:Op maandag 12 februari 2018 04:14 schreef heywoodu het volgende:
Dit was 90+ geweest als ze die double cork wél gedaan zou hebben dan
Ja, ik bedoel uiteraard als ze die met succes gedaan hadquote:Op maandag 12 februari 2018 04:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En rond de 30 als ze dan gevallen was.
Bijna goud!quote:
''Het niveau bij de vrouwen is ontzettend gestegen''.quote:Op maandag 12 februari 2018 04:17 schreef heywoodu het volgende:
"Ook de dames zijn nu allemaal aan de double corks."
Uh, waarom dan niet in competitie?
Fixed.quote:Op maandag 12 februari 2018 04:22 schreef heywoodu het volgende:
Wel +1 hernia voor het proberen ondanks het gebrek aan snelheid
Mwah, voor hun is de X-Games belangrijker.quote:Op maandag 12 februari 2018 04:24 schreef skysherrif het volgende:
Lachwekkend voor ons dit, maar je zou hier maar 4 jaar voor hebben getraind.
Opvulling van de tijd. Gebeurt vaak.quote:
Voor de echte toppers misschien, niet voor de dames die hier niet voor de top-8 gaan, grofweg. Die doen namelijk niet mee aan de X-Games.quote:Op maandag 12 februari 2018 04:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, voor hun is de X-Games belangrijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |