Gek is datquote:Op zondag 11 februari 2018 05:30 schreef franklop het volgende:
Koreanen hebben het weer niet lekker onder controle
de Chinezen hadden dat wel in 2008quote:
ES 4quote:
gaap, wat moet ik dan nu weer doen?quote:
een nieuwspost maken op FOK!sport?quote:Op zondag 11 februari 2018 05:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaap, wat moet ik dan nu weer doen?
Dan is de skiatlonquote:Op zondag 11 februari 2018 05:59 schreef DeLuna het volgende:
Stel het dan uit tot 7:15 > uur ofzo dan kan ik nog weer slapen
Matig, maar was er al bang voor.quote:
Nog een uurtje of zes wachten en je kunt er live bij zijnquote:Op zondag 11 februari 2018 06:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan maar even een potje curling pakken op de stream, denk ik.
Weet niet of ik dat ga kijken, er is dan al zoveelquote:Op zondag 11 februari 2018 06:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog een uurtje of zes wachten en je kunt er live bij zijn
Toni Nieminenquote:Op zondag 11 februari 2018 04:03 schreef heywoodu het volgende:
Gerard is overigens de op twee na jongste mannelijke kampioen ooit op de Winterspelen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 februari 2018 07:08 schreef franklop het volgende:
Kwalificatie dus helemaal geschrapt en gelijk finale morgen?
twitter:fissnowboard twitterde op zondag 11-02-2018 om 06:16:00Ladies @pyeongchang2018 Olympic slopestyle qualifiers are cancelled for today due to wind conditions. We'll try again tomorrow at 10:00 local time with a revamped programme. #slopestyle #snowboarding #PyeongChang2018 #olympics reageer retweet
Waarom doet ze niet mee met bijvoorbeeld de X-games dan?quote:Op zondag 11 februari 2018 05:34 schreef heywoodu het volgende:
Schijnbaar is er een 13-jarige Japanse die iedereen de moeder slopestylet maar te jong is om mee te mogen doen![]()
Prima vraag wel.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom doet ze niet mee met bijvoorbeeld de X-games dan?
Het hele veld 2 runs, waar meteen de medaljes verdeeld worden dus. Flopshow.quote:Op zondag 11 februari 2018 07:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]twitter:fissnowboard twitterde op zondag 11-02-2018 om 06:16:00Ladies @pyeongchang2018 Olympic slopestyle qualifiers are cancelled for today due to wind conditions. We'll try again tomorrow at 10:00 local time with a revamped programme. #slopestyle #snowboarding #PyeongChang2018 #olympics reageer retweet
Beter dan dat vage moguls ofzo.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:44 schreef marcodej het volgende:
Wat een waardeloze 'sport' is dat slopestyle joh.
Ja maar dat was al even bekend, omdat er nu ineens 27 finalisten zijn. Erg matig allemaalquote:
Flopshowquote:Op maandag 12 februari 2018 01:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar dat was al even bekend, omdat er nu ineens 27 finalisten zijn. Erg matig allemaal
Wat is nu het plan dan?quote:Op maandag 12 februari 2018 01:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar dat was al even bekend, omdat er nu ineens 27 finalisten zijn. Erg matig allemaal
Alle 27 die twee runs doen. Ipv de finalisten die drie runs doen.quote:
Ah oké, dat gaat wel eventjes duren dan. En dan is het ook nog een uurtje uitgesteld.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alle 27 die twee runs doen. Ipv de finalisten die drie runs doen.
Wordt ook een beetje moeilijk gemaakt dan denk ik door het commentaar? Zowel bij Eurisport als NOS zit er zo een gappie bij die enkel maar wat rondstrooit met de namen van al die tricks.quote:Op zondag 11 februari 2018 06:41 schreef Columbiafan het volgende:
Wel knap van de jongen van 17, maar verder blijf ik het een vreemde sport vinden die niet echt het olympische gevoel geeft. Wel indrukwekkend om te zien wat die jongens kunnen. Beetje moeilijk om te volgens als je geen kenner bent.
Bij de BBC was dat niet anders.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wordt ook een beetje moeilijk gemaakt dan denk ik door het commentaar? Zowel bij Eurisport als NOS zit er zo een gappie bij die enkel maar wat rondstrooit met de namen van al die tricks.
Edit. Al gevonden.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:51 schreef Collide het volgende:
[..]
Ah oké, dat gaat wel eventjes duren dan. En dan is het ook nog een uurtje uitgesteld.
Als 6de/7de.quote:Op maandag 12 februari 2018 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ha kenner, enig idee hoe laat Maas start?
Maar zoals ik lees is het een uur uitgesteld en begint het pas 0300 en zij pas half 4?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |