Ik krijg daarbij de melding dat het ‘prive’ is en als ik meen dat ik er toegang tot moet hebben.. dat ik dan contact op moet nemenquote:Op zondag 11 februari 2018 02:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
Wat zo het je?
Verzoekje voor toegang doe je hier:quote:Op zondag 11 februari 2018 02:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik krijg daarbij de melding dat het ‘prive’ is en als ik meen dat ik er toegang tot moet hebben.. dat ik dan contact op moet nemen
Klopt. Regelen dus.quote:Op zondag 11 februari 2018 02:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik krijg daarbij de melding dat het ‘prive’ is en als ik meen dat ik er toegang tot moet hebben.. dat ik dan contact op moet nemen
moet je voor aanmelden en aangeven dat je 18+ bent.quote:Op zondag 11 februari 2018 02:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh ja, da's waarquote:Op zondag 11 februari 2018 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, dit wist ik niet.
spam=lifequote:Op zondag 11 februari 2018 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, dit wist ik niet.
Och ja.. ik kan al ‘mijn’ dm’s niet inzien.. waar ik natuurlijk op wacht.. dus nog een maandje voordat ik de kelder in kan.. is ook te doenquote:Op zondag 11 februari 2018 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, dit wist ik niet.
Kelder is weer wat andersquote:Op zondag 11 februari 2018 02:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och ja.. ik kan al ‘mijn’ dm’s niet inzien.. waar ik natuurlijk op wacht.. dus nog een maandje voordat ik de kelder in kan.. is ook te doen![]()
Tot die tijd kan je me op snapchat toevoegen
Adem in, adem uit.quote:Op zondag 11 februari 2018 02:32 schreef Murdera het volgende:
serieus, ben ik de enige die boos is dat je met zo'n naam en zo;n naam voor het nummer, het niet over burritos gaat?
Daar ging het niet om.quote:Op zondag 11 februari 2018 02:33 schreef Anneloos het volgende:
Ik kan het ook allemaal niet meer bijhouden.. maar waarom hoor ik thuis in de kpd?
Ik kreeg mijn KPD rechten automatisch.quote:Op zondag 11 februari 2018 02:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar
Dat red ik wel denk ik
Automatisch?quote:Op zondag 11 februari 2018 02:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn KPD rechten automatisch.
Ik wil mijn onschuldigheid terug.
Ergens zijn we een zijweg ingeslagen.quote:Op zondag 11 februari 2018 02:33 schreef Anneloos het volgende:
Ik kan het ook allemaal niet meer bijhouden.. maar waarom hoor ik thuis in de kpd?
Smerige types... Allemaal...quote:Op zondag 11 februari 2018 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Komt inbegrepen bij crewrechten geloof ik.
Neuh. Ik kijk er ook eigenlijk niet.quote:
Die komen vanzelf. Geduldquote:Op zondag 11 februari 2018 02:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt weten wat je bedoeld als je alleen >>> kpd zegt...
I demand answers
Maak er zelf eenquote:Op zondag 11 februari 2018 02:36 schreef Murdera het volgende:
[..]kan toch niet. ik wil een burrito nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |