quote:
golddiggerquote:Op zondag 11 februari 2018 11:01 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Carlijn
Goldigger?quote:
Die denkt "wtf doe ik hier?!"quote:
Weet je niet wat een igger is?quote:
Koude vingers ook, zo te zien.quote:
Nope.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weet je niet wat een igger is?
Ik ook niet.quote:
Jammer dat we niet het Russische volkslied te horen gaan krijgen!quote:
Dat verklaart een hoop.quote:
Benieuwd wat ze afspelen als een Rus wintquote:Op zondag 11 februari 2018 11:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Jammer dat we niet het Russische volkslied te horen gaan krijgen!
Een Stalinorgel.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze afspelen als een Rus wint
De Olympische hymne.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die walgelijke Olympische hymne die nergens naar klinktquote:Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Olympische hymne toch?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Olympic Hymn.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Drs P - Dodenritquote:Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is wel eens voorgekomen dat een land geen volkslied had op een WK Voetbalquote:Op zondag 11 februari 2018 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 februari 2018 11:09 schreef northernlight81 het volgende:
Mooier gaat het waarschijnlijk niet worden deze spelen 🤗
Vloog een keer van Hong Kong naar Amsterdam, vloog ik over Omsk, kwam wel heel dichtbij zo dat nummer.quote:
Hoeveel werst was je af van Omsk?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vloog een keer van Hong Kong naar Amsterdam, vloog ik over Omsk, kwam wel heel dichtbij zo dat nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |