SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FF, Vakantie was heel erg geslaagd!
We zijn elke middag met V naar buiten geweest en daar sliep hij dan uren. Snachts was helaas minder, werd vaak wakker maar dat weten we aan de drukte overdag.
Heb heerlijk kunnen skiën maar ook veel tijd met V doorgebracht![]()
En er moest natuurlijk weer een foto gemaakt worden haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal toen niet de reden zijn geweest van wakker worden, hij lag net een minuutje. Bij slapende Flens is het een kunst om niet te lang te wachten anders is het wonder alweer voorbij.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:45 schreef FlyingFish het volgende:
Is hij met spierpijn wakker geworden pannenkoek? Dat kan toch haast niet anders denk ik soms...
Haha we hadden genoeg plek over in de wagenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ook helemaal dat bord meegenomen op vakantieklinkt idd als een geslaagde vakantie! Slaapt hij nu thuis weer als vanouds?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pitbull heeft nu echt z'n handen ontdekt en steekt er standaard eentje naar voren in een soort Superman pose![]()
Beide haha!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:19 schreef rena het volgende:
Oh Flav, wat leuk die vakantiefoto! Hij zal inderdaad wel lekker geslapen hebben op die frisse lucht, alleen jammer van de nachten! Wat een lange man heb jij trouwens of ben jij klein?
Arme O.!quote:Op dinsdag 13 februari 2018 20:05 schreef FlyingFish het volgende:
Leuk he dat samen spelen Twist! Die interactie is het mooiste van 2+ kinderen imo. Wij hadden vandaag weer even een huilende peuter aan tafel (want papa schepte voor zichzelf nog een keer op), zit Em naast hem heel hard te lachen om de geluiden die hij daarbij maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een fysiotherapeut kan je bij een diastase begeleiden.quote:Op woensdag 14 februari 2018 15:00 schreef twist02 het volgende:
Ja, die begeleiding lijkt me dus wel fijn, zodat je weet dat je niks doet wat het erger maakt
Ik weet niet precies hoe ver ze uit elkaar staan, maar als ik ze aanspan en m'n vingers op m'n buik leg, voel ik ze duidelijk zijwaarts aantrekken zeg maar. Dus dat ze van opzij tegen m'n vingers komen, in plaats van eronder.
Mom in Balance heeft ook een back in shapegroep. Misschien is dat wat? Ik heb daar een paar maanden fijn gesport na de bevalling. En het is specifiek voor vrouwen die net bevallen zijn, dus ze geven ook alternatieven als bepaalde oefeningen niet handig zijn met een diastase.quote:Op woensdag 14 februari 2018 18:02 schreef twist02 het volgende:
Burdie: niet echt specifieke oefeningen eigenlijk, liefst zou ik het hardlopen weer oppakken.
Maar het gaat me er meer om dat ik zelf dus niet zo goed weet wanneer je je spieren op de 'verkeerde' manier belast.
Wup, ja da's inderdaad ook wel een idee ja!
Hier gaat t sinds ie 5 maanden is ineens steeds beter/makkelijkerquote:Op woensdag 14 februari 2018 16:32 schreef Nanuke het volgende:
Op dagen dat Dirk naar kdv gaat slaapt hij 2x ruim anderhalf tot twee uur. Dagen thuis gaan momenteel met hooguit een keer een uur slaap, waarbij voor de rest vooral krijsen de nieuwe hit is. Ik heb geen idee wat ik fout doe, maar ik heb er flink hoofdpijn van. Wanneer leren die baby's ook alweer communiceren zonder huilen?
Ja iedereen dankjewel voor de tips, de handdoek luier helpt wel goed om zijn kleertjes droog te houden, hij lijkt er geen last van te hebben maar als hij zo doorgaat wil de kinderarts de hoeveelheid maagzuur in zijn maagje onderzoeken, maar dat willen we dus voorkomen, er is al genoeg aan hem geplukt in zijn korte leventje.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:31 schreef Hupje het volgende:
Mekamotut, er zijn al veel tips gegeven. Lang rechtop houden, altijd slab/doek om, pure jbpm van het merk Tammi, rechtop voeden ipv liggend, kleinere hoeveelheden, bedje schuin. Als hij vrolijk is en goed groeit, is het vervelend maar hoort het er kennelijk bij. Huilt hij veel en heeft hij ongemak, dan zou ik er toch naar laten kijken.
Nou wie weet. Hij heeft nog 11 dagen voor hij 5 maanden is. (Omg! 5! Maanden!) We hadden een heel fijne balans gevonden, en toen werd hij ziek en nu is t weer helemaal zoek. Nouja. We vinden het vast wel weer terug. Hij ligt as we speak wel gewoon te slapen voor de nacht, dus dat is fijn. Vandaag was gewoon even een baaldag, morgen vast weer beter. Of niet, en dan gaan we gewoon veel wandelen.quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hier gaat t sinds ie 5 maanden is ineens steeds beter/makkelijkerdaarvoor altijd vergelijkbaar als dirk
. Dirk is wat jonger toch? Wie weet heeft ie ook de vijf maanden update
Ah jemig, geen wonder dat je daarvan volschiet!quote:Op woensdag 14 februari 2018 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:
Mn vriend kocht vandaag ook een valentijnskaartje voor de kleine kapitein, je kon me opdweilen![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Naamswijziging met dank aan Vivi.
[ Bericht 4% gewijzigd door LuDann op 14-02-2018 23:49:21 ]
quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:09 schreef LeSage het volgende:
Vandaag mijn mannetjes echt gemist en blijkbaar had M. mij ook gemist, want hij huilde net de hele tijd en ligt nu eindelijk te slapen in mijn armen, zijn gezicht helemaal tegen me aan geduwd
Moederliefde.quote:Op woensdag 14 februari 2018 22:09 schreef LeSage het volgende:
Luwat een prachtige foto’s! Je twee kinderen samen
![]()
Ik las alles, maar na vakantie en meteen een werkdag van 8.30-18.30 is het foetsie.
Vandaag mijn mannetjes echt gemist en blijkbaar had M. mij ook gemist, want hij huilde net de hele tijd en ligt nu eindelijk te slapen in mijn armen, zijn gezicht helemaal tegen me aan geduwd
Zieke kinderen zijn ook wel echt de kers op de taart, zeg maar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 01:03 schreef Lemijn het volgende:
Welkom Lu & Bliksem. En fijn dat herstellen nu beter gaat, maar koken zou ik toch lekker nog even aan anderen overlaten hoor
.
Nou, die tamme halfslapende baby die ik van de crèche haalde en thuis niks meer wou, heeft al 2 keer alles en iedereen ondergespuugd. Mijn hemel wat ben ik blij dat ik morgen vrij ben zeg. Dan kan ik verder met wassen en hopelijk een beetje meeslapen. Dat zielige bleke snoetje na het spugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |