Alsnog het raam uitquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:19 schreef franklop het volgende:
Columbiafan is dronken van geluk uit het raam gevallen
RIP

mevrouw Koffieplanter gooit zich door het raam heenquote:

Jij bent een emotionele jongen.quote:

quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
mevrouw Koffieplanter gooit zich door het raam heen

quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:20 schreef Klummie het volgende:
Polen weer weggevaagd door een Duitser.

Al die jaren van zijn 22-jarige levenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:21 schreef Columbiafan het volgende:
Wat heeft deze jongen het verdiend zeg, er altijd zo dicht bij en dan dit.![]()
![]()

Laat die maar een wereldbeker winnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb wel te doen met de Polen, vooral met Hula.

Johansson een medaille is ook prachtig.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Al die jaren van zijn 22-jarige leven
Ik gun het hem van harte overigens hoor, daar niet van

Iedereen eindigt naast de baan.quote:Op maandag 12 februari 2018 10:08 schreef franklop het volgende:
Benieuwd hoe de finale voor de vrouwen straks gaat..

Maren Lundby springt 5 meter verder dan iedereen.quote:Op maandag 12 februari 2018 10:08 schreef franklop het volgende:
Benieuwd hoe de finale voor de vrouwen straks gaat..

Dat sowieso, maar meer vanwege de wind eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2018 10:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maren Lundby springt 5 meter verder dan iedereen.

Wie denk je eindigt er op het podium? Lundby winst lijkt me duidelijk. Denk dat Sara, nu ze geen topfavoriet is, bevrijd gaat springen en zilver pakt. Voor brons gaat het tussen Althaus, Iraschko Stolz en Ito.quote:

Ik hoop dat Takanashi wint eigenlijk, die verdient echt wel een gouden medaille na de bizarre dominantie van de laatste jaren, en nu het juist (relatief) slecht gaat zou ik dat wel een mooi moment vinden. Het kan inderdaad ook best, nu ze geen topfavoriete is.quote:Op maandag 12 februari 2018 10:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie denk je eindigt er op het podium? Lundby winst lijkt me duidelijk. Denk dat Sara, nu ze geen topfavoriet is, bevrijd gaat springen en zilver pakt. Voor brons gaat het tussen Althaus, Iraschko Stolz en Ito.

Takanashi goud zou geweldig zijn, maar Lundby is zo soeverein in training dat het bijna bizar is.quote:Op maandag 12 februari 2018 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop dat Takanashi wint eigenlijk, die verdient echt wel een gouden medaille na de bizarre dominantie van de laatste jaren, en nu het juist (relatief) slecht gaat zou ik dat wel een mooi moment vinden. Het kan inderdaad ook best, nu ze geen topfavoriete is.
Kriznar op het podium zou me overigens ook niet eens verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |