quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef lorrie03 het volgende:
die petitie om johan te laten terugkeren. Al meer dan 2500 handtekeningen
heerlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef lorrie03 het volgende:
0,2 % van 500.000 kijkers, nou daar zullen ze wakker van liggen zegquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef lorrie03 het volgende:
Niet lief.quote:
en na 4 jaar zijn die mensen zo verslaafd aan het programmaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
0,2 % van 500.000 kijkers, nou daar zullen ze wakker van liggen zeg
zoveel alquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef lorrie03 het volgende:
natte droom vastquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Baldr heeft gedroomd over Johan awww
quote:
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik ga 24 uur op een loopband staan terwijl ik vastgeketend ben aan een hek en 24 uur niets eet.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:05 schreef rowan634 het volgende:
nu over de boterruzie van bas en gina
Eerst de petitie tekenen.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:09 schreef Charmian het volgende:
over die jas bij rene, maar ik snap nog steeds niet over welke show ze het hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
nee.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:
Waar beschuldigden ze hem van ?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:05 schreef Zeyina het volgende:
René weer liegen dat hij barst
[ afbeelding ]
Die zien we volgende week dus naar alle waarschijnlijkheid terugquote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef lorrie03 het volgende:
Gaan ze straks ook naar de Tweede Kamer?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef lorrie03 het volgende:
ja, bereid je er maar vast voor opquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die zien we volgende week dus naar alle waarschijnlijkheid terug
Dat zouden de schuimpjes dan moeten zijn, zit er vast wel eentje tussen die dat wel wil doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan ze straks ook naar de Tweede Kamer?
Maandag staat ie al weer aan de poort met ze lasapparaatquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, bereid je er maar vast voor op
quote:
Ze spraken hem er net op aan en René snapt werkelijk niet dat hij al in de betaaldingen van Paypal stond. Hij had dat écht niet gedaan. En als ze hem niet vertrouwden dan moesten ze de codes maar veranderen (dat hebben Linda en Mehmet vanmorgen al gedaan)quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:10 schreef Zeyina het volgende:
Linda en Mehmet gaan straks met René zitten.
Want René heeft online een jas besteld van ¤ 386,- Maar René heeft dat geld zelf niet.
Blijkbaar heeft René de inlog gegevens nog.
René heeft die jas per ongeluk afgerekend ofzo?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:09 schreef Charmian het volgende:
over die jas bij rene, maar ik snap nog steeds niet over welke show ze het hebben
Ja, die bedoelde ik ook. Misschien wil Johan wel mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:19 schreef Charmian het volgende:
Dat zouden de schuimpjes dan moeten zijn, zit er vast wel eentje tussen die dat wel wil doen.
Dankquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:20 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
Ze spraken hem er net op aan en René snapt werkelijk niet dat hij al in de betaaldingen van Paypal stond. Hij had dat écht niet gedaan. En als ze hem niet vertrouwden dan moesten ze de codes maar veranderen (dat hebben Linda en Mehmet vanmorgen al gedaan)
Ook had Linda de bestelling geannuleerd.
René zwamt alle kanten uit.
Mehmet zei hem. Ik snap het niet, dan laat straks maar zien hoe je het hebt gedaan dan gisteravond, dan kunnen we zien hoe die betaling in Paypal komt
Al komen er 5000 , zie ik hem niet terug komen .quote:Op zaterdag 10 februari 2018 15:53 schreef lorrie03 het volgende:
René, mislukte Billyquote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:20 schreef Zeyina het volgende:
Ze spraken hem er net op aan en René snapt werkelijk niet dat hij al in de betaaldingen van Paypal stond. Hij had dat écht niet gedaan. En als ze hem niet vertrouwden dan moesten ze de codes maar veranderen (dat hebben Linda en Mehmet vanmorgen al gedaan)
Ook had Linda de bestelling geannuleerd.
René zwamt alle kanten uit.
Mehmet zei hem. Ik snap het niet, dan laat straks maar zien hoe je het hebt gedaan dan gisteravond, dan kunnen we zien hoe die betaling in Paypal komt
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
René heeft die jas per ongeluk afgerekend ofzo?
Zat weer in zichzelf bozig te praten dat ze hem -de meest integere persoon, zeker binnen Utopia- in een kwaad daglicht probeerden te zetten.
Visagiste van de fotoshoot (of kapster)quote:
De ham vraag is, wat doet hij er mee?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 16:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maandag staat ie al weer aan de poort met ze lasapparaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |