quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik bedoel ook eigenlijk alleen de huldigingen, voor de rest moet iedereen daar lekker doen wat hij niet laten kan. Ik volg dan wel alle onderdelen op de streams.
Waarna Zjak ons gaat vertellen dat alles op de training al samen viel!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Roest breekt de geluidsbarrière op de 1500 en gaat de platina plak pakken.
Zjak had ook al het idee dat het er ergens altijd al inzat.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarna Zjak ons gaat vertellen dat alles op de training al samen viel!
Viel wel mee toch? Hij zei dat hij dacht dat brons er misschien in zit, over goud heeft hij niet gesproken.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zjak had ook al het idee dat het er ergens altijd al inzat.
Niemand schaatst voor bloemen! Het gaat om het ere metaalquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:55 schreef franklop het volgende:
Kramer morgen in voorlaatste rit. Na Bloemen.
Uit Lettele.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achtereekte, waar komt die dan vandaan jongens
Volgens mij zei hij dat 'dit' ergens zat en had hij het niet over misschien brons ofzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Hij zei dat hij dacht dat brons er misschien in zit, over goud heeft hij niet gesproken.
Later had hij er volgens mij over dat ze maximaal brons verwachtten.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat 'dit' ergens zat en had hij het niet over misschien brons ofzo.
Dit is een keiharde fluke inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:18 schreef Ericr het volgende:
Achtereekte is de vrouwelijke Olaf Zinke of Andre Hoffmann. Die gaat hierna net zoveel winnen als ze hiervoor deed, niks. Dit soort kampioenen zijn in ieder geval heel uitzonderlijk. Meeste hebben toch wel een keer ergens minimaal podium gereden.
Achtereekte doet hiermee in de olympische ranking beter dan bijvoorbeeld Rintje Ritsma en dat moet bizar voelen voor haar.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsja, het is ook gewoon rechtvaardiging voor al die andere Nederlanders die in de subtop rondrijden en dromen van een groot succes, het kán dus wel gewoon. (al verwacht ik niet dat Linda de Vries ooit goud gaat pakken, laat staan Reina Anema..)
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |