quote:
Dit slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Helaas. Weer ten onrechte de Amerikaan
Dan wordt het wel heel druk in de finale.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:36 schreef franklop het volgende:
Als hier geen val of een PEN komt weet ik het niet meer
So far so good.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:36 schreef franklop het volgende:
Die kans is heel erg groot ja. Kan gunstig zijn voor Itzhak. Al zal vast wel weer de verkeerde een PEN krijgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:36 schreef franklop het volgende:
Die mist ie toch.quote:
Dat deed Liu de vorige heat ook, maar die is zelfs naar de finalequote:
Gifjes!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:40 schreef Remzz het volgende:
Heeft iemand het gifje dat Sjinkie die deur intrapt paraat?
Volgens mij kan dat niet? Ook als die chinees een penalty krijgt, is hij toch niet door?quote:
Hij ligt dan tweede, dus misschien wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet? Ook als die chinees een penalty krijgt, is hij toch niet door?
Die heb ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:40 schreef Remzz het volgende:
Heeft iemand het gifje dat Sjinkie die deur intrapt paraat?
Dat zou je nog ergens zo kunnen interpreteren inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij ligt dan tweede, dus misschien wel.
Spannend! Laten we snel een interview kijkenquote:
Misschien heb je gelijk. Maar hij verliest zijn tweede plek daar niet, dus zou het wel vreemd zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij ligt dan tweede, dus misschien wel.
Het was ook wel een hele rare actie van die Chinees. In principe wordt de Laat erdoor gehinderd en ligt tweede. Dus dan zou een advance kunnen. Maar ik denk dat ze niet zo zullen redeneren.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:44 schreef Max23 het volgende:
Dit wordt toch nog wel een lastige beslissing als ik die herhaling zo zie
iddquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:45 schreef Max23 het volgende:
NOS mist dit, want "hoe dan ook gaat de laat toch niet naar de a-finale"
Dat wordt een rare finale. Dadelijk wint die Fransman.quote:
Faal opmerkingquote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:45 schreef Steven184 het volgende:
Als je zolang nodig hebt voor beslissing, moet je misschien als jury helemaal geen beslissing maken
Hij werd wel duidelijk gehinderd, maar het was nog veel te ver voor de finish om er echt last van te hebben. Daarom had ik ook niet verwacht dat ze hem door zouden laten gaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
had niet het idee dat De Laat echt hinder had ondervonden.
Eurosport 3quote:Op zaterdag 10 februari 2018 12:48 schreef Eenskijken het volgende:
waar kijken jullie als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |