quote:dit is deeltje twee alweer
Op zondag 22 december 2002 16:39 schreef snickel het volgende:
Nog zo'n topic?
hot-item dus
- Robert Maaskant (Go Ahead Eagles)
- Henk ten Cate (NAC)
- Johan Neeskens (NEC)
Laat gullit maar komen ofzo. alles beter dan die van Marwijk.
quote:minder serieuse kandidaat:
Op zondag 22 december 2002 16:42 schreef amnesiac het volgende:
Mogelijke serieuze kandidaten (volgens mij):- Robert Maaskant (Go Ahead Eagles)
- Henk ten Cate (NAC)
- Johan Neeskens (NEC)
quote:Kan Feyenoord meteen geld reserveren voor de afkoopsom
Op zondag 22 december 2002 16:46 schreef CAZZO het volgende:[..]
minder serieuse kandidaat:
Aad de Mos (clubloos)
quote:Van Marwijk is een goede trainer maar niet voor een topclub, hij straalt gewoon te weinig uit. Ok het spelersmateriaal van Feyenoord kan ook wel wat kwalitatieve impulsen gebruiken.
Op zondag 22 december 2002 16:50 schreef Noca het volgende:
stfu, van Marwijk is een trainer van wereldformaat.Zal het nou nooit eens aan de spelers liggen?
quote:Tuurlijk. Maar het is goedkoper om een trainer te ontslaan dan 14 spelers.
Zal het nou nooit eens aan de spelers liggen?
of maybe wil Johan komen whahaha
quote:leo vogelzang
Op zondag 22 december 2002 16:36 schreef amnesiac het volgende:
Een vervolg op ...Wie moet Bert van Marwijk opvolgen?
quote:natuurlijk ligt het ook aan de spelers maar Bert traint ze en stelt ze op dus is Bertje de hoofdverantwoordelijke
stfu, van Marwijk is een trainer van wereldformaat.Zal het nou nooit eens aan de spelers liggen?
quote:Mja maar wie gaat er zo'n goede trainer ontslaan, en ik moet zeggen dat van Marwijk wel degelijk uitstraling heeft. Hij kan erg goed zijn woordje doen en durft ook te zeggen wanneer het wat slechter was, in tegenstelling tot Koeman die bij een verloren wedstrijd (wat verdient is) durft te zeggen dat ze verdient hadden te winnen...
Op zondag 22 december 2002 16:52 schreef keeper het volgende:[..]
Tuurlijk. Maar het is goedkoper om een trainer te ontslaan dan 14 spelers.
quote:Ja UEFA-cup winnen is ook niks he...
Op zondag 22 december 2002 16:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
natuurlijk ligt het ook aan de spelers maar Bert traint ze en stelt ze op dus is Bertje de hoofdverantwoordelijke
en statische gezien is Bert de slechsfte trainer van de afgelopen tien jaar in de Kuip
quote:Je Vader!
Op zondag 22 december 2002 16:54 schreef vincent20166 het volgende:
Wie is Bert van Marwijk?
serieus: Gullit natuurlijk!
quote:das volgens de paupers maar een troostprijsje
Op zondag 22 december 2002 16:56 schreef Noca het volgende:[..]
Ja UEFA-cup winnen is ook niks he...
quote:Ja maar hij heeft niet de uitstraling die een man al nodig heeft voor een top-club!
Op zondag 22 december 2002 16:55 schreef Noca het volgende:[..]
Mja maar wie gaat er zo'n goede trainer ontslaan, en ik moet zeggen dat van Marwijk wel degelijk uitstraling heeft. Hij kan erg goed zijn woordje doen en durft ook te zeggen wanneer het wat slechter was, in tegenstelling tot Koeman die bij een verloren wedstrijd (wat verdient is) durft te zeggen dat ze verdient hadden te winnen...
quote:Toch denk ik wel dat die paupers van je em graag zouden winnen
Op zondag 22 december 2002 16:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
das volgens de paupers maar een troostprijsje
Bert
Jij wisselt verkeerd, nu wisselen WIJ,
[Dit bericht is gewijzigd door Gravit op 22-12-2002 17:02]
quote:Ach je ziet het gewoon zo vaak, bij veel clubs. Na een tijdje is een chemistry uitgewerkt. Dat zag je ook in het laatste jaar van Van Gaal bij Ajax. Toen ging het in de competitie ook klote. En het jaar erna onder Olsen wonnen we weer de dubbel.
Op zondag 22 december 2002 16:59 schreef his1 het volgende:
Ja maar hij heeft niet de uitstraling die een man al nodig heeft voor een top-club!
Tactisch is van Marwijk een wonder te noemen, maar volgens mij kan hij helemaal niet zo goed overweg met zijn spelers, zo dat van hooijdonk hem in bescherming moet halen...tegenover de selectie
quote:Jij moet je vocabulaire eens uitbreiden, met je paupers.
Op zondag 22 december 2002 16:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
das volgens de paupers maar een troostprijsje
De uefa cup was een prachtige prijs natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat de f'noorders graag wat beter willen presteren in de HCE.
Maar het is nog vroeg in het seizoen eigenlijk. Wie weet hoe de ploegen na de winterstop uit de verf komen?
Ik denk niet dat het de helpt om NU bert te ontslaan in de winterstop. Laat ze maar lekker opladen in de ws en dan eens 1 of 2 wedstrijden kijken hoe het gaat. Kan een fit f'noord dan nog net presteren, dan kan je eens kijken of het een bert ligt of niet....
Wim Jansen
Arie Haan
Aad de Mos
John Metgod
Leo(eindelijk ben ik thuis) Beenhakker(wou weer het gras voelen)
Bora Milutinovic
Zo langs de kant is het makkelijk praten he..
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:06 schreef kezmania het volgende:
Paar mensen die goed in de kuip passen:Wim Jansen
Arie Haan
Aad de Mos
John Metgod
Leo(eindelijk ben ik thuis) Beenhakker(wou weer het gras voelen)
Bora Milutinovic
Bert blijft gewoon!
quote:Dat ligt aan de groep ben ik bang.
Op zondag 22 december 2002 19:52 schreef mitt het volgende:
Heb niet het gevoel dat Van Marwijk de groep nog iets kan bijleren zo .
quote:voor een groot deel wel, Paauwe en van Wonderen spelen wedstrijden al op de automatische piloot..er moet nodig verfrist worden.
Op zondag 22 december 2002 19:52 schreef olavski het volgende:[..]
Dat ligt aan de groep ben ik bang.
quote:+ spelers
Op zondag 22 december 2002 20:04 schreef wicker het volgende:
Aad de Mos met de gehele staf van Kv Mechelen lijkt me wel goed voor Feyenoord.
Kan Jorien zo voor een prikkie overnemen, krijgen ze er ook nog een gratis stadion bij
quote:
Op zondag 22 december 2002 20:15 schreef amnesiac het volgende:[..]
+ spelers
Kan Jorien zo voor een prikkie overnemen, krijgen ze er ook nog een gratis stadion bij
quote:Die komt echt de Kuip niet meer in hoor... (Behalve in tijdens Feyenoord - Ajax ofzo)
Op zondag 22 december 2002 19:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Leo de Kakkerlak het wordt..
Zijn wij daar ook weer van af.
van Marwijk is een goede trainer, maar zoals elke club het wel eens heeft, heeft Feyenoord nu ff een dipje, en dat los je niet op door gelijk bij de eerste de beste tegenslag, van Marwijk de laan uit testuren!
Ik zou zeggen, wacht het seizoen af, en kijk dan verder.......
quote:Precies, zo erg is het nou ook weer niet, ze staan nog steeds 3de en zo veel punten achter is niet onoverkombaar. Een trainerswissel in het midden van het seizoen geeft ook niet altijd een lekker resultaat, of hij moet opeens 5 spelers mogen kopen. Want met een selectie van een ander spelen is ook niet ideaal.\
Op zondag 22 december 2002 21:33 schreef Galagus het volgende:
Sjonge jonge, waar hebben jullie het over!!van Marwijk is een goede trainer, maar zoals elke club het wel eens heeft, heeft Feyenoord nu ff een dipje, en dat los je niet op door gelijk bij de eerste de beste tegenslag, van Marwijk de laan uit testuren!
Ik zou zeggen, wacht het seizoen af, en kijk dan verder.......
Laat hem nou maar ff lekker zitten....
De 2e plek halen jullie nog wel
En ja, je kunt wel zeggen dat t aan de spelers ligt, maar ook dat kan deels de schuld van de trainer zijn. Als trainer moet je ingrijpen als spelers dreigen te verzwakken/niet genoeg inzet tonen en ik heb nou niet t idee dat Bert dat doet...
Sjezus zeg, wat heeft Feyenoord een hoop k-supporters als ik dit allemaal zo lees. Blijf ook eens achter het team (staf + spelers) staan als het iets minder gaat.
quote:Nou coach, wat had je anders gezien in de laatste 2 maanden ?
Op maandag 23 december 2002 15:02 schreef FLR het volgende:
En ja, je kunt wel zeggen dat t aan de spelers ligt, maar ook dat kan deels de schuld van de trainer zijn. Als trainer moet je ingrijpen als spelers dreigen te verzwakken/niet genoeg inzet tonen en ik heb nou niet t idee dat Bert dat doet...
quote:Wees eens realistisch en je zal zien dat dit een dramatisch seizoen gaat worden. Wij staan achter de club, daarom willen wij dat het anders gaat. Zoals het er nu naar uitziet is een nieuwe trainer de beste oplossing .
Op maandag 23 december 2002 16:16 schreef Evertje het volgende:
Ja, het is inderdaad de schuld van Bertje dat Feyenoord e UEFA-cup heeft gewonnen.Sjezus zeg, wat heeft Feyenoord een hoop k-supporters als ik dit allemaal zo lees. Blijf ook eens achter het team (staf + spelers) staan als het iets minder gaat.
quote:Ben je alleen een echte supporter dan als je blijft klappen nadat je zonder enige inzet heb verloren?? Ben alleen een echte supporter als al die broodvoetballers en trainers maar positief blijft benaderen zonder ooit je kritiek te uiten??
Op maandag 23 december 2002 16:16 schreef Evertje het volgende:
Ja, het is inderdaad de schuld van Bertje dat Feyenoord e UEFA-cup heeft gewonnen.Sjezus zeg, wat heeft Feyenoord een hoop k-supporters als ik dit allemaal zo lees. Blijf ook eens achter het team (staf + spelers) staan als het iets minder gaat.
Feijenoord kan altijd op mijn steun rekenen, en ik weet zeker dat dat ook geldt voor de rest van de (Feijenoord)forum bezoekers. Maar iedereen wil ook dat Feijenoord het beste presteert, en soms zal je gewoon de CLUB moeten steunen door geen steun te geven aan de PASSANTEN.....
quote:Wel een dure grap. Die jongens van KV verdienen niet niks, en hebben nogal dubieuze contracten.
Op zondag 22 december 2002 21:27 schreef LoekB het volgende:[..]
Mooi een substadionnetje + flink wat reservespelers erbij
quote:Wat ik heb gezien? Een Van Persie die langzamerhand kapot gaat. Een Collen die er in de wedstrijd altijd wel staat, maar vanwege drankavontuurtjes nu op lijst overbodige spelers staat. Een Loovens die naar een basisplek aan t groeien is, maar die in de ogen van BvM te jong en onervaren is. Een Ono die een draak van een wedstrijd mag spelen, maar nooit gewisseld wordt. De superaankoop Lurling die genoeg speelt, want hij moet slagen. Een Pardo die in mijn ogen te weinig speelt.
Op maandag 23 december 2002 16:19 schreef Choller het volgende:[..]
Nou coach, wat had je anders gezien in de laatste 2 maanden ?
Vertel 's.
En over dat kutsupportersgezeur. Zie het verhaal van Staanplaats. Als dit het maximale is wat men uit deze selectie kan halen en er gewoon wel elke week met volle inzet ingaan, dan kun je er nog mee leven. Maar de potentie van dit team is groter, want het is toch het team dat vorig jaar de Uefa-cup won. En aan het eerste kwartier van zondag, de wedstrijd tegen Twente en nog een paar wedstrijden te zien, moet men beter kunnen. En mag men dan niet zeuren als dat er niet komt?
quote:Ik nam je al niet serieus...
Op dinsdag 24 december 2002 09:33 schreef JohanDerksen het volgende:
Loovens vind ik maar een heel matige speler nog. Misschien wordt het in de toekomst nog wat, maar momenteel vind ik Steve Olfers veel beter. Die speelt aan de overkant van de Maas en doet zeker niet onder voor zo'n De Nooyer.
Gullit nee... die heeft het veel te druk met het Praten tegen de NOS.
quote:jij hebt gister zeker voetbalinsite gekeken
Op dinsdag 24 december 2002 09:33 schreef JohanDerksen het volgende:
Loovens vind ik maar een heel matige speler nog. Misschien wordt het in de toekomst nog wat, maar momenteel vind ik Steve Olfers veel beter. Die speelt aan de overkant van de Maas en doet zeker niet onder voor zo'n De Nooyer.
quote:Het lijkt erop
Op dinsdag 24 december 2002 15:13 schreef Duiveltja het volgende:[..]
jij hebt gister zeker voetbalinsite gekeken
quote:Louis van Gaal
Op zondag 2 februari 2003 16:32 schreef LoekB het volgende:
Nou, wie?
quote:Zo'n type zou Feyenoord idd goed doen, maaruh... neeeh.
Op zondag 2 februari 2003 16:34 schreef amnesiac het volgende:[..]
Louis van Gaal
quote:john de wolf?
Op zondag 22 december 2002 16:36 schreef amnesiac het volgende:
Een vervolg op ...Wie moet Bert van Marwijk opvolgen?
quote:Is een optie ja.
Op zondag 2 februari 2003 16:38 schreef bastardjimmy het volgende:[..]
john de wolf?
quote:Sjun-poker-de-Wolf een serieuze optie?
Op zondag 2 februari 2003 16:40 schreef LoekB het volgende:[..]
Is een optie ja.
.
quote:Arie Haan.
Op zondag 27 april 2003 17:46 schreef SCH het volgende:
Peter Bosz
quote:
Op zondag 27 april 2003 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Arie Haan.
En dan krijgt de hele selectie SARS.
Whehehe..
quote:
Op maandag 3 februari 2003 09:19 schreef hoppe het volgende:
Ze hebben een man als Co Adriaanse nodig.
quote:Nee helaas moet ik bekennen dat Co niet de juiste man voor fnoord is. Zou natuurlijk wel leuk zijn want dan speelt fnoord helemaal niet klaar.
Op zondag 27 april 2003 17:49 schreef LoekB het volgende:[..]
.
Ik weet niet of John de Wolf zijn diploma heeft maar dat zou ik echt een goede trainer voor fnoord vinden. Maar dat van Marwijk weg moet is zeker.
Ik heb een schijt hekel aan fnoord maar ik vind wel dat er meer uit deze ploeg te halen is dan van Marwijk nu doet!
Bosz of Fraser ofzo.
Maareh volgens bij heeft Van Marwijk in de winter zijn contract met nog een jaar verlengd en gezien de laatste resultaten zie ik geen reden om hem de laan uit te sturen.
quote:Jullie winnen toch steeds?
Op zondag 27 april 2003 17:45 schreef LoekB het volgende:.
.
quote:Nog wel ja, maar deze mazzel houdt is een keer op...
Op zondag 27 april 2003 17:55 schreef keeper het volgende:[..]
Jullie winnen toch steeds?
quote:maar wel een europacup.. en ws drie jaar kwalificatie voor de CL. da's ook wel oke
Op zondag 27 april 2003 17:53 schreef GerardVanAs het volgende:
van Marwijk zal nou toch wel een keer ontslagen worden, 3 jaar lang geen kampioenschap.
quote:dan zeg je toch gewoon dat het voetbal er verzorgd uit zag en dat ze meer balbezit hadden.
Op zondag 27 april 2003 17:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Nog wel ja, maar deze mazzel houdt is een keer op...
quote:Of zoals Adriaanse vandaag ons weer tracteerde op een nieuwe term: voor de scorebord-journalisten waren ze veel beter, maar de wedstrijd had een ander verloop verdiend.
Op zondag 27 april 2003 17:57 schreef Frenkie het volgende:[..]
dan zeg je toch gewoon dat het voetbal er verzorgd uit zag en dat ze meer balbezit hadden.
Ofzo .
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:02 schreef LoekB het volgende:
Kschop hem alvast omhoog..
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 04-05-2003 13:20]
quote:Bertje maakt gewoon dit seizoen af en zal daarna vervangen worden door een Metgod ofzo!
Op zondag 4 mei 2003 13:14 schreef LoekB het volgende:. Bert. Als je vandaag niet wint, kun je echt oprotten!
quote:Idd. Als we vandaag verliezen, maakt de rest van dit seizoen toch niks meer uit... (Alleen die AC).
Op zondag 4 mei 2003 13:21 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Bertje maakt gewoon dit seizoen af en zal daarna vervangen worden door een Metgod ofzo!
Blijf lekker zitten Bert, ben alleen bang dat 't niet lang meer duurt.
En we gunnen Cart_man ook z'n pleziertje
quote:Na deze oefencampagne lijkt het waarheid te gaan worden. Ik vrees dat het geen leuk seizoen voor de Feyenoorders zal worden.
Op zondag 27 april 2003 17:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Nog wel ja, maar deze mazzel houdt is een keer op...
quote:Een promovendus dus, die voor het eerst sinds '88 (als ik het goed gehoord had) weer in de premiere league zit. Maar wel met een aantal leuke spelers als Berger, oud Vitesse speler Stefanovic, Sheringham, Zivkovic en natuurlijk ook Wapenaar.
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:01 schreef olavski het volgende:
2-0 verloren tegen een matige Engelse club.
We zullen zien.
quote:Alles beter dan de huidige selectie, kun je Bertje niet eens de schuld van geven.
Op zondag 10 augustus 2003 01:07 schreef speknek het volgende:
Al was het Bassie de Clown, alles beter dan van Marwijk!
Blame the fucktards.
4e plek is haalbaar, niet hoger en daar mag je me op afrekenen. Bestuur van F. moet wakker worden, maar dat gaat op voor meerdere bestuursfuncties
quote:Ik mag toch aannemen dat Van Marwijk verantwoordelijk is voor het samenstellen van deze selectie.
Op zondag 10 augustus 2003 01:20 schreef olavski het volgende:[..]
Alles beter dan de huidige selectie, kun je Bertje niet eens de schuld van geven.
Blame the fucktards.
quote:Denk dat maar niet.
Op zondag 10 augustus 2003 09:48 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Ik mag toch aannemen dat Van Marwijk verantwoordelijk is voor het samenstellen van deze selectie.
Geen wonder dat Bertje weg wou naar Schalke. Het lijkt mij het bestuur te zijn die hier verantwoordelijk voor is.
quote:23 oktober 2002, das alweer bijna een jaar geleden... vermoed dat het echt niet zo'n vaart zal lopen. Jorien en Bert mogen elkaar volgens mij wel. Bert blijft in het zadel, mag een paar aankopen doen, wordt 3e of 4e, Jorien noemt dit jaar een overgangsjaar (oude garde nieuwe garde) en Bert mag nog een jaartje blijven.
Op woensdag 23 oktober 2002 22:39 schreef keeper het volgende:
Nav de nodige opmerkingen van wat mensen in [CL 1e ronde] Dynamo Kiev - FEYENOORD waar bijv LoekB Bertje van Marwijk weg wil hebben:Wie zou feyenoord wel weer een goede impuls kunnen geven?
Of moet Bertje gewoon blijven?
Daarna niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde:
- Martin Jol
- Huub Stevens
- Co Adriaanse
quote:Jol gaat naar Manchester, en Stevens staat binnekort op straat. Die moeten we hebben.
Op dinsdag 16 september 2003 00:24 schreef sjun het volgende:
Voorlopig niemand. Bert van Marwijk kan namelijk gewoon weer opnieuw beginnen te bouwen aan een ploeg en dan heb je wat krediet nodig in plaats van druk.Daarna niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde:
- Huub Stevens
quote:Precies, neemt niet weg dat er een andere trainer moet komen die inziet dat 4-2-4 niet de juiste oplossing is.
Op dinsdag 16 september 2003 19:12 schreef methodmich het volgende:
Alsof een andere trainer van van den Berg en de Nooijer wel goede spelers maakt...
quote:Da's waar. Een andere trainer zou ze misschien ook niet opstellen.
Op dinsdag 16 september 2003 19:41 schreef Cart_man het volgende:[..]
Precies, neemt niet weg dat er een andere trainer moet komen die inziet dat 4-2-4 niet de juiste oplossing is.
quote:Als hij Boutahar en Olfers weer mee terug neemt en van den Berg weer naar RKC stuurt, dan vind ik het wel best
Op zaterdag 27 september 2003 16:57 schreef HeyFreak het volgende:
Martin Jol, die heeft wel een topclub verdiend denk ik....
quote:Inderdaad als die van der berg maar oprot en laat um paauwe van wonderen schreuder en song meenemen!
Op zaterdag 27 september 2003 17:03 schreef Cart_man het volgende:[..]
Als hij Boutahar en Olfers weer mee terug neemt en van den Berg weer naar RKC stuurt, dan vind ik het wel best
quote:Nou ja zeg, jullie fnoorders staan er toch om bekend jullie cluppie te steunen in voor- en tegenspoed
Op zondag 14 september 2003 14:18 schreef Loek-B het volgende:
BERT.O-P-K-A-N-K-E-R-EN.
Het is genoeg geweest nu...
quote:Ik kies niemand, ik gaf alleen een suggestie
Op zaterdag 27 september 2003 16:57 schreef methodmich het volgende:
John Metgod kies je ook alleen maar omdat je hoopt dat zijn naam enige hulp van bovenaf met zich mee zal brengen...
Misschien Van Hanegem weer? Toch maar een assistent.
V.
quote:De club steun je op dit moment alleen met het oproepen tot aftreden van een bepaalde personen.
Op zaterdag 27 september 2003 17:07 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Nou ja zeg, jullie fnoorders staan er toch om bekend jullie cluppie te steunen in voor- en tegenspoed
Overigens zou ik wel weer Van Hanegem willen zien in de Kuip, de man kan zo schitterend praten over de club, en is zoveel Feijenoorder dat het nog steeds een schande mag worden genoemd dat hij geen functie vervuld binnen de CLUB!
quote:Als Jorien ook eens optyft (de dingen die hij voor Feyenoord gedaan heeft niet vergetend overigens), dan zijn er ook meer Rotterdamse bedrijven die in Feyenoord willen investeren.
Op zaterdag 27 september 2003 19:36 schreef Staanplaats het volgende:Overigens zou ik wel weer Van Hanegem willen zien in de Kuip, de man kan zo schitterend praten over de club, en is zoveel Feijenoorder dat het nog steeds een schande mag worden genoemd dat hij geen functie vervuld binnen de CLUB!
quote:Huub is me toch niet knettergek.
Op zaterdag 27 september 2003 18:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Huub Stevens gaat naar Vitesse
Ik hoop voor Van Marwijk dat hij vandaag wint, anders zou het weleens het zakje kunnen zijn.
wake up.
quote:Ja, die mag ook gaan. Misschien dat het baantje van technisch directeur iets is voor van Hanegem...
Op zondag 28 september 2003 15:37 schreef popolon het volgende:
Baan is de paljas die Feyenoord de nek om draait, niet Van Marwijk.wake up.
Maar het is de taak van de trainer om met de spelers die je hebt een eenheid op het veld neer te zetten, die bereid is om voor elke punt te knokken. Ik vind nou niet bepaald dat van Marwijk daar in geslaagd is, helemaal nu niet. Dus hoewel hij misschien niet de beslissende stem heeft in het aankoopbeleid, hij heeft er wel een stem in, toch doet hij het gewoon niet goed. Hij faalt gewoon in het smeden van een hecht team dat er staat, het is een ongeregeld zooitje. Bovendien hanteert hij een verkeerd systeem. 4-3-3 of 4-4-2 zou een stuk beter zijn dan de 4-2-4 die Bert gebruikt.
En tja, wie zou hem moeten opvolgen ? Stevens, Jol of Neeskens lijken me goede vervangers, al zou Gullit ook een goede zijn, maar die is denk ik niet echt haalbaar.
quote:Ik vraag me af welke trainer met dit matige elftal wél een 'goede' prestatie neerzet.
Op zondag 28 september 2003 15:45 schreef DaMart het volgende:[..]
Leuk verhaal
quote:Als Van Marwijk het niet eens is met de selectie die hij 'geboden' krijgt dan moet hij maar z'n conclusies trekken...
Op zondag 28 september 2003 15:55 schreef popolon het volgende:[..]
Ik vraag me af welke trainer met dit matige elftal wél een 'goede' prestatie neerzet.
quote:Ook met de vorige selectie met Bosvelt, van Hooydonk, Kalou en Emmerton speelde Feyenoord matig en had hij veel meer uit dat team moeten halen.
Op zondag 28 september 2003 15:55 schreef popolon het volgende:[..]
Ik vraag me af welke trainer met dit matige elftal wél een 'goede' prestatie neerzet.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:13 schreef speknek het volgende:
Dick Advocaat weet wel een hechte spelersgroep te smeden.
Ik geef van Marwijk nog 1 kans, tegen Willem II.
En anders mag Stevens komen. .
quote:WillemII? Thuis? Zelfs voor Feyenoord een makkie
Op zondag 19 oktober 2003 17:04 schreef RedGuy het volgende:[..]
.
Ik geef van Marwijk nog 1 kans, tegen Willem II.
En anders mag Stevens komen.
.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 14:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Waarom proberen ze het niet met Metgod en/of Been!?
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 21:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Lothar Mattheus heeft net ontslag genomen bij Partizan...
quote:Hoe ironisch, een Duitser die de club van rotterdam weer moet opbouwen
Op zaterdag 13 december 2003 21:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Lothar Mattheus heeft net ontslag genomen bij Partizan...
quote:Ik vind dat nog best goede ideeën. Of Fräser en de Wolf, om de verdediging wat alerter te laten voetballen. Dan had je ook nog een penalty tegen gehad, maar weet je in ieder geval dat je de rest van de wedstrijd nog maar tegen tien man en een onzijdig persoon had gespeeld.
Op maandag 20 oktober 2003 15:00 schreef sqlsmurft het volgende:of Ruud Heus & John de Wolf....
of Gaston Taument & Regi Blinker
Sommige dingen moet je zelfs niet opperen...
quote:Hebben zij wel een trainersdiploma?
Op zaterdag 13 december 2003 23:12 schreef speknek het volgende:[..]
Ik vind dat nog best goede ideeën. Of Fräser en de Wolf, om de verdediging wat alerter te laten voetballen. Dan had je ook nog een penalty tegen gehad, maar weet je in ieder geval dat je de rest van de wedstrijd nog maar tegen tien man en een onzijdig persoon had gespeeld.
quote:Heeft van Marwijk die? En zoja wat zegt dat over het nut ervan?
Op zaterdag 13 december 2003 23:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hebben zij wel een trainersdiploma?.
Da's een leuke grap, succes.
Hoofdcoach Lothar
Assistenten verdediging (John de Wolf, Ruud Heus en John Metgod.)
Assistenten Middenveld (Henk Fraser, van Wonderen (speler/coach)
Assisten spitsen (Josef Kiprich en John van Loen.)
Het ziet er wel lacherig uit maar het zal wel beter gaan lopen als je het mij vraagt.
quote:Over het nut valt idd te twisten, maar het is nou eenmaal een vereiste om in Nederland aan de slag te gaan als hoofdcoach..
Op zaterdag 13 december 2003 23:19 schreef speknek het volgende:[..]
Heeft van Marwijk die? En zoja wat zegt dat over het nut ervan?
quote:Even wat verbeteren
Hoofdcoach Lothar
Assistenten verdediging (Fred Oster, Martin Brozius en Pipo de CLown.)
Assistenten Middenveld (Viola Holt, Anton Geesink (speler/coach)
Assisten spitsen (Reinout Oerlemans en Daphne Deckers.)Het ziet er wel lacherig uit maar het zal wel beter gaan lopen als je het mij vraagt.
quote:Niet alleen op de linies, ook op de bank is het tijd voor een wissel.
Op zaterdag 13 december 2003 23:31 schreef Chadi het volgende:
Van marwijk gaat echt niet weg gestuurd worden hoor. Feyenoord heeft kwalitatief minstens op elke linie nog een speler nodig om mee te doen met PSV en AJAX.
quote:En nog loopt het beter, zou dit soms iets met Bert te maken hebben.
Op zaterdag 13 december 2003 23:30 schreef popolon het volgende:[..]
Even wat verbeteren
quote:ikke?
Op zondag 14 december 2003 12:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Stevens, Gullit, Jol, Been, Metgod, Maaskant.... whoever..... iemand?
quote:Neeskens
quote:Heeft Feyenoord daar wel geld voor???
Op zondag 14 december 2003 12:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik blijf er gewoon bij dat ze vorige zomer BvM naar Schalke hadden moeten laten gaan, nu wordt ie gegarandeerd buitengescopt voor h et eind van het seizoen!
quote:Stevens is de afgelopen week wel bij de kuip gezien ....
quote:
UTRECHT - 14/12/03 Lothar Matthäus heeft in Boedapest zijn handtekening gezet onder een contract als bondscoach van Hongarije. De recordinternational van Duitsland volgt bij de Hongaarse nationale ploeg Imre Gellei op. De vorige bondscoach stapte eind november op na de mislukte EK-kwalificatiecampagne. Matthäus wil met Hongarije naar het WK van 2006 in Duitsland.De 42-jarige coach nam afgelopen vrijdag om persoonlijke redenen ontslag bij Partizan Belgrado. Met die club werd Matthäus vorig seizoen kampioen en deze zomer plaatste Partizan zich via de voorrondes zelfs voor het hoofdtoernooi van de Champions League. Daarin werd de ploeg vierde in de poule met Real Madrid, FC Porto en Olympique Marseille.
quote:potdomme jammer
Op donderdag 18 december 2003 14:15 schreef keeper het volgende:
Der Lothar wordt het iig niet.
[..]
quote:Jan lolbroek heeft het VBL-forum ook gevonden..
Op donderdag 18 december 2003 13:55 schreef Klopper het volgende:
Bert van Marwijk, is dat niet die trainer van een of andere amateurclub
Ik dacht dat het iets met een F was...
quote:Zij winnen helaas wel van NAC...
Op donderdag 18 december 2003 13:55 schreef Klopper het volgende:
Bert van Marwijk, is dat niet die trainer van een of andere amateurclub
Ik dacht dat het iets met een F was...
quote:Feyenoord heeft financiele zaken beter voor elkaar dan ajax, wij hebben tenminste de afgelopen jaren geen verlies gemaakt.
Op zondag 14 december 2003 12:44 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Heeft Feyenoord daar wel geld voor???
quote:Okay dan, nu nog een aankoopbeleid dat deugd, en je bent bijna supporter van een echte club..
Op donderdag 18 december 2003 17:49 schreef Viper-X het volgende:[..]
Feyenoord heeft financiele zaken beter voor elkaar dan ajax, wij hebben tenminste de afgelopen jaren geen verlies gemaakt.
.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:49 schreef Viper-X het volgende:[..]
Feyenoord heeft financiele zaken beter voor elkaar dan ajax, wij hebben tenminste de afgelopen jaren geen verlies gemaakt.
.
quote:Remember vorig seizoen, 10 miljoen euro verlies? En na de (zeer goede) verkoop van een aantal spelers nog steeds maar nét in de plus staan aan het eind van dit seizoen. En waarschijnlijk hadden ze ook op heel wat CL-inkomsten gerekend.
Op donderdag 18 december 2003 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ok, ajax lijkt meer geld te hebben, maar dat valt echt mee, die hebben gewoon meer schuld. Feyenoord vertikt het (helaas) om is een paar miljoen te investeren...
quote:
Op donderdag 18 december 2003 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Okay dan, nu nog een aankoopbeleid dat deugd, en je bent bijna supporter van een echte club..
.
quote:Ajax heeft niet op CL-inkomsten begroot, niet de feiten uit het oog gaan verliezen. Vorig jaar had Ajax nog een negatief resultaat, dit jaar zal Ajax door de inkomsten uit de Cl en de verkoop van spelers RUIM in de plus komen. Kijk, dat feyenoord nou zijn beste speler voor nog geen 6 ton verkoopt...
Op donderdag 18 december 2003 17:59 schreef Viper-X het volgende:[..]
Remember vorig seizoen, 10 miljoen euro verlies? En na de (zeer goede) verkoop van een aantal spelers nog steeds maar nét in de plus staan aan het eind van dit seizoen. En waarschijnlijk hadden ze ook op heel wat CL-inkomsten gerekend.
.
Ok, ajax lijkt meer geld te hebben, maar dat valt echt mee, die hebben gewoon meer schuld. Feyenoord vertikt het (helaas) om is een paar miljoen te investeren...
quote:Ik las tenminste dat ze aan het eind van dit seizoen een klein beetje winst zouden maken... Ik bedoel dat ajax niet veel rijker is dan ajax, maar gewoon meer uitgeeft.
Op donderdag 18 december 2003 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ajax heeft niet op CL-inkomsten begroot, niet de feiten uit het oog gaan verliezen. Vorig jaar had Ajax nog een negatief resultaat, dit jaar zal Ajax door de inkomsten uit de Cl en de verkoop van spelers RUIM in de plus komen. Kijk, dat feyenoord nou zijn beste speler voor nog geen 6 ton verkoopt...
Met je laatste zin ben ik het eens, het aan- en verkoop'beleid' van Feyenoord is nog slechter als dat van FC Volendam. .
quote:FC Volendam? Wij hebben niet eens geld om te kopen...
Op donderdag 18 december 2003 18:17 schreef Viper-X het volgende:Met je laatste zin ben ik het eens, het aan- en verkoop'beleid' van Feyenoord is nog slechter als dat van FC Volendam..
Maar goed, zes miljoen voor Lazovic betalen is niet echt weloverwogen. Spelers die zoveel kosten, horen toch zeker direct rendement te hebben.
quote:Volgens mij is er dik ge-investeerd en heeft Feijenoord nog heel wat terug te betalen aan Jorientje.
Op donderdag 18 december 2003 17:59 schreef Viper-X het volgende:Feyenoord vertikt het (helaas) om is een paar miljoen te investeren...
quote:Sorry, noemde gewoon een van de degradatie-kandidaten als voorbeeldje.
Op donderdag 18 december 2003 19:29 schreef Maja het volgende:[..]
FC Volendam? Wij hebben niet eens geld om te kopen...
Maar goed, zes miljoen voor Lazovic betalen is niet echt weloverwogen. Spelers die zoveel kosten, horen toch zeker direct rendement te hebben.
Als je Lazovic voor 6 miljoen koopt, kan er ook wel 4 miljoen voor Bosschaart bij... .
Maar dit is erg off-topic, het gaat hier over wie Bertje gaat opvolgen, niet over de aankopen van Feyenoord. .
De spelers die er rond lopen zijn gewoon niet goed genoeg.
Neem Kuijt bv. Leuke spits voor een subtopper maar niet voor een topper. Lurling dito.
Ono en van Persie zijn de enige die topclubwaardig zijn en dat is gewoon te weinig. Lodewijks vergeet ik, excuus. Nee laat Jorien en Baan nou maar lekker opdonderen.
Jorien zei in het feyenoordkrantje dat hij minimaal tweede wil worden. Dat houd dus eigenlijk in dat hij eerste wil worden met Feyenoord. Wat een debiele opmerking. Een voorzitter die dat zegt terwijl er zoveel kwaliteit is weggegaan/verkocht moet zo reeel zijn dat een tweede of eerste plek er niet in zit. Die vent is gewoon niet goed bij zijn hoofd.
quote:Feijenoord is Jorien welgeteld nog zo'n 450.000 euri schuldig
Op donderdag 18 december 2003 19:34 schreef Furby het volgende:[..]
Volgens mij is er dik ge-investeerd en heeft Feijenoord nog heel wat terug te betalen aan Jorientje.
quote:Doen we Lurling gewoon voor die prijs terug naar H'veen, zijn we van hem én van Jorientje af.
Op vrijdag 19 december 2003 12:01 schreef rubbereend het volgende:[..]
Feijenoord is Jorien welgeteld nog zo'n 450.000 euri schuldig
Van een Ghaly maak je geen Bosvelt en van een Swerts geen Emerton. Geen één trainer.
quote:Maar een andere trainer zal hopelijk wel met een andere veldbezetting spelen, en ook de echte talenten zoals Pardo, Kalou en Breinburg meer laten spelen en inzien dat Schreuder, vd Berg, Swerts, de Nooijer, en Lurling geen Feyenoord waarige spelers zijn.
Op vrijdag 19 december 2003 16:18 schreef methodmich het volgende:
Zal je zien dat de opvolger van Bert tegen dezelfde problemen aanloopt...Van een Ghaly maak je geen Bosvelt en van een Swerts geen Emerton. Geen één trainer.
Maar het belangrijkste van alles een andere trainer zal hopelijk wel spelers beter maken wat van Marwijk totaal niet kan en wat toch wel een hoofdtaak van een trainer is.
Ik kan geen een speler opnoemen die door van Marwijk beter is geworden.
Spelers zoals Ono en van Persie staan gewoon bijna stil in hun ontwikkeling omdat van Marwijk gewoon de capaciteiten niet heeft om dat soort speler beter te maken en dingen bij te leren.
Co Adriaanse kan subtoppers aanzienlijk beter maken, maar kan "sterspelers" niks meer leren, zo leerde zijn Ajax-tijd.
Bert liet bij Fortuna jonge jongens toch aanzienlijk groeien en slaagt daar bij Feyenoord, met toch weer iets betere spelers, ook niet echt in.
quote:Dat klopt.
Op vrijdag 19 december 2003 17:01 schreef methodmich het volgende:
Misschien ligt dat aan het niveau.Co Adriaanse kan subtoppers aanzienlijk beter maken, maar kan "sterspelers" niks meer leren, zo leerde zijn Ajax-tijd.
Bert liet bij Fortuna jonge jongens toch aanzienlijk groeien en slaagt daar bij Feyenoord, met toch weer iets betere spelers, ook niet echt in.
Daarom denk ik ook dat Bert voor de subtop een goede trainer is maar voor Feyenoord te kort komt.
Het feit dat hij de kwaliteiten niet heeft om sterspelers beter te maken compenseert hij niet met andere kwaliteiten.
Hoewel het niet direct bij de stad Rotterdam past denk ik dan direct aan Rudi Völler, de man die zelfs een matige Duitse ploeg weer aan het voetballen kreeg.
Gezien deze vermoedelijk onbetaalbaar is voor Feyenoord moesten ze toch Co Adriaanse maar eens gaan polsen
quote:Ik denk dat Huub Stevens in de winterstop gaat komen.
Op zondag 21 december 2003 15:57 schreef sjun het volgende:Gezien deze vermoedelijk onbetaalbaar is voor Feyenoord moesten ze toch Co Adriaanse maar eens gaan polsen
Zo niet, moet Feyenoord eens proberen Stevens te bewegen langs te komen en anders moeten ze maar eens bellen met Egil Olsen.
quote:Dit ligt echt niet aan Van Marwijk, die wordt gewoon genaaid door Van den Herik en de rest van het bestuur.
Op zondag 21 december 2003 16:22 schreef Viper-X het volgende:. Opk*nk*r*n nu.
.
quote:Klopt, maar ach, Bert is gewoon niet de geschikte trainer voor Feyenoord... Waarom draait Jong Feyenoord al een hele tijd zo goed, maar merken we er bij Feyenoord1 niks van? Er moet gewoon wat veranderen binnen 2 maanden, want dit kan zo niet langer door blijven gaan!
Op zondag 21 december 2003 17:26 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Dit ligt echt niet aan Van Marwijk, die wordt gewoon genaaid door Van den Herik en de rest van het bestuur.
Maar de grootste 'dader' is natuurlijk Baan... De media (en de club) zou hém af moeten maken i.p.v. Bert.
Ik wil zíjn kop zien rollen . En Bertje mag een eervol afscheid.
quote:Misschien mag ie intern wel niemand overhevelen???
Op zondag 21 december 2003 17:33 schreef Viper-X het volgende:[..]
Klopt, maar ach, Bert is gewoon niet de geschikte trainer voor Feyenoord... Waarom draait Jong Feyenoord al een hele tijd zo goed, maar merken we er bij Feyenoord1 niks van? Er moet gewoon wat veranderen binnen 2 maanden, want dit kan zo niet langer door blijven gaan!
Maar de grootste 'dader' is natuurlijk Baan... De media (en de club) zou hém af moeten maken i.p.v. Bert.
Ik wil zíjn kop zien rollen
. En Bertje mag een eervol afscheid.
Ik verwacht binnenkort wel het ontslag waarop Van Marwijk een zeer grote rel gaat veroorzaken en we heel wat dingen krijgen te horen over de organisatie "Feyenoord"
quote:Haha kunnen ze niet gewoon de bloedtoevoer richting je hersens afsluiten, gebruiken doe je die dingen toch niet..
Op zondag 21 december 2003 15:57 schreef sjun het volgende:
Je moet iemand hebben die matige spelers en topppers weet te motiveren. Tevens moet hij werkvoetbal kunnen laten prevaleren boven techniek. Feyenoord heeft het immers altijd van inzet moeten hebben conform het karakter van de stad Rotterdam.Hoewel het niet direct bij de stad Rotterdam past denk ik dan direct aan Rudi Völler, de man die zelfs een matige Duitse ploeg weer aan het voetballen kreeg.
Gezien deze vermoedelijk onbetaalbaar is voor Feyenoord moesten ze toch Co Adriaanse maar eens gaan polsen
Rudi Völler, Co Adriaanse...
quote:Gebeurt niet, sfeer onder supporters is te gespannen daarvoor. Gaat helemaal fout zo.
Op zondag 21 december 2003 17:34 schreef twi het volgende:
Bert blijft gewoon tot het einde van het seizoen. Simpel
Vandaag weer geweldige acties die trainer. Wisselen doet hij alleen 10 minuten voor het einde. Motiveren van de spelers wil helemaal niet lukken en hij is volgens mij een voorstander van mietjesvoetbal. In plaats van aanvallen/tegenstander aanpakken, zie je de spelers allemaal terugvallen tot achter de doellijn
quote:Stevens is natuurlijk niet voor niks bij Hertha BSC de laan uit getrapt. Wachten op Jol duurt nog een half seizoen, Israël blijft vast bij den Haag, Wotte lijkt me nog wat te licht en die jongen vqan RBC wiens naam me ff niet te binnen schiet mag eerst ook nog wel ff rijpen.
Op zondag 21 december 2003 20:49 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Haha kunnen ze niet gewoon de bloedtoevoer richting je hersens afsluiten, gebruiken doe je die dingen toch niet..
Rudi Völler, Co Adriaanse...
Misschien kan René van der Eycken dan worden gepolst. Die doet momenteel met Twente aardige dingen. Voor Feyenoord zou een man als Co Adriaanse naar mijn idee een ideale oplossing zijn. Van den Herik moet maar eens voorbij gaan aan de kortzichtigheid van sommige fans zoals Feyenoord ook jaren geleden Johan Cruijff voor een seizoen binnenhaalde en prompt kampioen werd met een smetje in de wedstrijd tegen Ajax (8-1).
De prachtige Erasmusbrug is immers ook niet door een Rotterdamse architect vormgegeven... Ben van Berkel van het Amsterdamse architektenbureau Van Berkel & Bos was hiervoor verantwoordelijk. Wellicht moet er in Rotterdam wederom een Amsterdams accent worden gelegd voor een nieuwe trots van de stad.
Co.... gewoon aantreden als Jorien van den Herik je belt.
quote:Een ding is zeker, die club van jullie wordt helemaal verscheurd als 't zo blijft. Maar ik denk vooralsnog niet dat Jorien zo gek is om een afkoopsom aan Bert te betalen. Bovendien durft Bert zelf niet te gaan. En gelijk heeft hij.
Op zondag 21 december 2003 22:03 schreef Cart_man het volgende:[..]
Gebeurt niet, sfeer onder supporters is te gespannen daarvoor. Gaat helemaal fout zo.
Vandaag weer geweldige acties die trainer. Wisselen doet hij alleen 10 minuten voor het einde. Motiveren van de spelers wil helemaal niet lukken en hij is volgens mij een voorstander van mietjesvoetbal. In plaats van aanvallen/tegenstander aanpakken, zie je de spelers allemaal terugvallen tot achter de doellijn
quote:Van der Eyken werd verguist tot een week of wat terug. Nu wint 'ie van Ajax en Feyenoord en moet 'ie ineens trainer worden van laatstgenoemde? Als ik hem was zou ik N'Kufo ook gelijk meenemen, topteam gelijk!
Op maandag 22 december 2003 00:38 schreef sjun het volgende:[..]
Stevens is natuurlijk niet voor niks bij Hertha BSC de laan uit getrapt. Wachten op Jol duurt nog een half seizoen, Israël blijft vast bij den Haag, Wotte lijkt me nog wat te licht en die jongen vqan RBC wiens naam me ff niet te binnen schiet mag eerst ook nog wel ff rijpen.
Misschien kan René van der Eycken dan worden gepolst. Die doet momenteel met Twente aardige dingen. Voor Feyenoord zou een man als Co Adriaanse naar mijn idee een ideale oplossing zijn. Van den Herik moet maar eens voorbij gaan aan de kortzichtigheid van sommige fans zoals Feyenoord ook jaren geleden Johan Cruijff voor een seizoen binnenhaalde en prompt kampioen werd met een smetje in de wedstrijd tegen Ajax (8-1).
De prachtige Erasmusbrug is immers ook niet door een Rotterdamse architect vormgegeven... Ben van Berkel van het Amsterdamse architektenbureau Van Berkel & Bos was hiervoor verantwoordelijk. Wellicht moet er in Rotterdam wederom een Amsterdams accent worden gelegd voor een nieuwe trots van de stad.
Co.... gewoon aantreden als Jorien van den Herik je belt.
Denk trouwens dat Feyenoord best eens baat kan hebben bij een buitenlandse trainer.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 22-12-2003 00:44]
quote:
Op maandag 22 december 2003 00:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een tijdelijke oplossing misschien en dan denk ik aan een Jimmy Calderwood ofzo? Feyenoord heeft wel een Schotse uitstraling. Ik denk dat Feyenoord over de landsgrenzen moet kijken en dan vooral richteing het Verenigd Koninkrijk. Feyenoord kwam vanmiddag weer compleet ongemotiveerd en bang over terwijl ze toch voornamelijk werkers in het team hebben.
quote:
Op maandag 22 december 2003 00:43 schreef twi het volgende:Denk trouwens dat Feyenoord best eens baat kan hebben bij een buitenlandse trainer.
GMTA enzo
Wie moet Jorien opvolgen?
Over Baan wil ik het niet eens hebben
J.
Maar die kortzichtige supporters moet je idd hun zin niet geven... Die wouden Pierre weg en hebben daarmee zelfs hun publiekslieveling Bosvelt weggejaagd, en kijk is wat er nu van Feyenoord overgebleven is, en hoeveel Pierre nog steeds scoort in Turkije. Niet naar luisteren naar die 'supporters' dus. .
Ze kunnen natuurlijk ook een poging wagen om Henk ten Cate bij Barça weg te kopen.
Ik denk echter dat Co Adriaanse gewoon de beste man op die plek is bij Feyenoord. Er moet een nieuwe generaatie worden opgebouwd. Er moet wat met de jeugd gedaan worden want Feyenoord heeft het geld niet voor aankoop van versterkingen. Er moet met beleid worden gecoacht. Er moet een man met visie komen te staan die eventueel in conclaaf gaat met van den Herik. De trainer in kwestie moet betaalbaar zjin voor Feyenoord, moet tegen de druk bestand zijn en moet als het even kan bijzonder gemotiveerd zijn om aan deze klus bij Feyenoord te gaan beginnen.
quote:Dit vind ik toch wel een verrassende insteek... Calderwood
Op maandag 22 december 2003 00:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een tijdelijke oplossing misschien en dan denk ik aan een Jimmy Calderwood ofzo? Feyenoord heeft wel een Schotse uitstraling.
Desalwelteplus is een buitenlandse trainer alleen een meerwaarde als je veel nederlandse spelers in de selectie hebt en geen bepalende buitenlanders waardoor je dit moet compenseren om in europa potten te breken. Ik denk dus dat het beter is om een nederlandse trainer ervoor te zetten die ook gepokt en gemazeld is wat betreft europeesvoetbal.
Persoonlijk lieer ik Neeskens aan ajax, maar een dergelijke trainer zou uitstekend geschikt zijn. Weet wat er op het hoogste niveau gevraagd wordt van een elftal en kan dat overbrengen. Stevens zou kunnen maar ik raak daar steeds minder van overtuigd. Is meer een onderbuikgevoel.
Adriaanse past voor geen meter bij feijenoord en lijkt me in geen enkel geval een kandidaat.
Erwin Koeman zou ik wel degelijk een goede trainer vinden voor Feijenoord of Ruud Gullit.
Ook al heeft hij niet de juiste referenties: Maaskant van RBC. die gast heeft een bepaalde flair waardoor hij zijn elftal nooit negatief aan een wedstrijd laat beginnen. Dat is iets waardoor feijenoord het nu al bij de aftrap moeilijk heeft. Martin Jol heeft teveel tijd nodig om er iets van te maken en zal het daarom niet gaan redden. Verkeerde moment om erin te stappen.
tijdens het typen van deze post is deze top3 ontstaan:
1) Maaskant
2) Neeskens
3) Gullit
quote:Deed ik niet
Op maandag 22 december 2003 11:47 schreef Cart_man het volgende:
Flikker nou eens op met het aanwijzen van Co als nieuwe trainer van Feijenoord. Doodvallen, dat mag hij.
Wat vind je van Neeskens dan? die wordt steeds serieuser naar voren geschoven
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:47 schreef Cart_man het volgende:
Flikker nou eens op met het aanwijzen van Co als nieuwe trainer van Feijenoord. Doodvallen, dat mag hij.
quote:Co heeft recentelijk nog duidelijk uitgelegd dat hij niet naar feijenoord gaat omdat hij zich nog teveel verbonden voelt met ajax.
Op maandag 22 december 2003 01:00 schreef Viper-X het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet echt veel problemen met Adriaanse hebben. Die gast heeft een tyfus-hekel aan ajax gekregen, en wil maar wat te graag te ajax (en dan vooral de supporters) dwarszitten door met Feyenoord te presteren... Als hij nou ajax met eer verlaten had na goede prestaties, dan was het heel anders geweest. Maar geloof me : hij heeft nu net zo'n hekel aan die club als de mensen in de Kuip.
Kortom ik geloof jou niet, maar Co wel. AZ is zijn laatste kunstje en ik hoop voor hem dat het een mooi kunstje wordt.
quote:Beetje vreemd... Hij wou eigenlijk niet eens naar de Arena met AZ, omdat hij het gebouw haatte, maar deed het omdat het team hun trainer natuurlijk niet kon missen. En daarna dat hij zo graag wraak wou nemen door te winnen.
Op maandag 22 december 2003 12:39 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Co heeft recentelijk nog duidelijk uitgelegd dat hij niet naar feijenoord gaat omdat hij zich nog teveel verbonden voelt met ajax.
Zelfs met alle negatieve dingen blijft hij een ajacied.
Als je nog een beetje ajacied was, twijfelde je niet over zoiets lijkt mij. .
Maar ik denk ook niet dat hij naar Feyenoord komt... Zou er alleen niet zo heel veel problemen mee hebben áls ie zou komen.
quote:Ja, ja wij hebben Bosvelt weggejaagd, hoe verzin je het.
Op maandag 22 december 2003 01:00 schreef Viper-X het volgende:
Maar die kortzichtige supporters moet je idd hun zin niet geven... Die wouden Pierre weg en hebben daarmee zelfs hun publiekslieveling Bosvelt weggejaagd, en kijk is wat er nu van Feyenoord overgebleven is, en hoeveel Pierre nog steeds scoort in Turkije. Niet naar luisteren naar die 'supporters' dus..
En er moeten ook niet gelijk teveel verwachtingen komen van die nieuwe coach, want dan kan hij alleen maar falen met dit spelersmateriaal. Seizoen is toch al verpest, dus van Marwijk mag het afmaken voor hij naar Duitsland gaat.
quote:Bosvelt ging óm Pierre weg toch?
Op maandag 22 december 2003 12:48 schreef Luni het volgende:[..]
Ja, ja wij hebben Bosvelt weggejaagd, hoe verzin je het.
quote:Als je de nieuwe coach pas na dit seizoen laat komen, krijg je nóg een rotseizoen... Je kunt beter deze 2e seizoenshelft als een soort hele lange 'voorbereiding' voor de trainer gebruiken om te wennen, expirimenteren, enz.
Op maandag 22 december 2003 12:49 schreef RedGuy het volgende:
Co is niks voor Feyenoord, punt.En er moeten ook niet gelijk teveel verwachtingen komen van die nieuwe coach, want dan kan hij alleen maar falen met dit spelersmateriaal. Seizoen is toch al verpest, dus van Marwijk mag het afmaken voor hij naar Duitsland gaat.
quote:Co wou niet naar de Arena omdat ie bang was voor de supporters ivm spreekkoren enzo.
Op maandag 22 december 2003 12:45 schreef Viper-X het volgende:[..]
Beetje vreemd... Hij wou eigenlijk niet eens naar de Arena met AZ, omdat hij het gebouw haatte, maar deed het omdat het team hun trainer natuurlijk niet kon missen. En daarna dat hij zo graag wraak wou nemen door te winnen.
Als je nog een beetje ajacied was, twijfelde je niet over zoiets lijkt mij.
.
Maar ik denk ook niet dat hij naar Feyenoord komt... Zou er alleen niet zo heel veel problemen mee hebben áls ie zou komen.
Daarnaast had ie het moeilijk om naar de plek terug te gaan waar hij op mindere leuke manier is ontslagen. Maar Co is nog steeds Ajacied.
Net zoals Cruyf, ging naar Feyenoord... Maar was nog steeds een Ajacied. Maar wou toen het Ajax bestuur dwars zitten.
Maar Co zou niet naar Feyenoord willen, die heeft het nu teveel naar z'n zin bij AZ en zou het liefst ooit weer terugkeren bij Ajax.
quote:Eerder werd al aangegeven dat misschien het grootste manco van van Marwijk is dat hij de echte talenten niet kan laten groeien. Maaskant heeft hier naar mijn idee te weinig ervaring mee. Om dan zo'n gok te nemen, dat is beter als je al een redelijk team hebt staan. Neeskens en Gullit zie ik wel zitten. En zijn dan ook mijn voornaamste keuzes.
Op maandag 22 december 2003 11:21 schreef sqlsmurft het volgende:
1) Maaskant
2) Neeskens
3) Gullit
quote:Loek houd nou gewoon je kankerbek en ga je echte club aanmoedigen, jood.
Op maandag 22 december 2003 12:30 schreef Viper-X het volgende:[..]
. Met m'n reactie hierboven bedoel ik dit soort mensen dus.
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:06 schreef Cart_man het volgende:[..]
Loek houd nou gewoon je kankerbek en ga je echte club aanmoedigen, jood.
quote:
Op maandag 22 december 2003 12:57 schreef Ajaxno1 het volgende:
en zou het liefst ooit weer terugkeren bij Ajax.
quote:Een tijdelijke oplossing om de boel op de rails te zetten, dat heeft Feyenoord nodig, dus een type Korbach of Calderwood. Geen begaafde trainers op technisch gebied, wel op motivatie gebied
Op maandag 22 december 2003 11:21 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Dit vind ik toch wel een verrassende insteek... Calderwood
Schotse uitstralingEn het ergste is dat je het nog serieus meent ook!
Calderwood is absoluut geen toptrainer en heeft alleen als assistent zijn meerwaarde voor zwolle gehad in de eerste divisie.
quote:Qua uitstraling van de club en metname de supporters is het weldegelijk te vergelijken met de Schotse mentaliteit. Spelers als Larsson en Van Hooydonk hebben dit ook aangegeven en daar basseer ik mijn stelling op
Verder vind ik niks schots aan feijenoord. Ze hebben inderdaad een EC1 finale tegen Celtic gespeeld en ze verkopen hun beste spelers voor een prikkie aan Rangers of Celtic. Voor de rest kan ik niet zoveel bedenken waarmee Feijenoord ineens schots is. Schots en scheef wat beleid betreft ja maar dat bedoel je vast niet.
quote:Een goede en geschikte Nederlandse trainer is er op dit moment niet te vinden volgens mij.
Desalwelteplus is een buitenlandse trainer alleen een meerwaarde als je veel nederlandse spelers in de selectie hebt en geen bepalende buitenlanders waardoor je dit moet compenseren om in europa potten te breken. Ik denk dus dat het beter is om een nederlandse trainer ervoor te zetten die ook gepokt en gemazeld is wat betreft europeesvoetbal.
quote:Erwin Koeman wordt op korte termijn hoofdtrainer van PSV dus die valt sowieso af, Gullit wordt aan de technische staf van het Nederlands elftal toegevoegd en zal niet direct naar Feyenoord gaan
Persoonlijk lieer ik Neeskens aan ajax, maar een dergelijke trainer zou uitstekend geschikt zijn. Weet wat er op het hoogste niveau gevraagd wordt van een elftal en kan dat overbrengen. Stevens zou kunnen maar ik raak daar steeds minder van overtuigd. Is meer een onderbuikgevoel.
Adriaanse past voor geen meter bij feijenoord en lijkt me in geen enkel geval een kandidaat.
Erwin Koeman zou ik wel degelijk een goede trainer vinden voor Feijenoord of Ruud Gullit.
quote:Maaskant is idd een goede kandidaat, maar Feyenoord heeft in het verleden wel vaker problemen gehad met een jonge trainer. Verbeek was ook een coming man, maar is compleet mislukt bij Feyenoord. Als je aan zo'n klus wil beginnen moet je m.i. wat meer ervaring hebben
Ook al heeft hij niet de juiste referenties: Maaskant van RBC. die gast heeft een bepaalde flair waardoor hij zijn elftal nooit negatief aan een wedstrijd laat beginnen. Dat is iets waardoor feijenoord het nu al bij de aftrap moeilijk heeft. Martin Jol heeft teveel tijd nodig om er iets van te maken en zal het daarom niet gaan redden. Verkeerde moment om erin te stappen.
quote:Alleen Neeskens lijkt me op langere termijn een goede keuze. Maar hij kan niet voor een directe omslag zorgen en dat heeft dit Feyenoord juist nodig. Daarom eerst een tijdelijke oplossing, waarna je een goede lange termijn planning moet gaan maken.
1) Maaskant
2) Neeskens
3) Gullit
quote:Sterker nog ik hem dit horen zeggen op TV:
Op maandag 22 december 2003 13:12 schreef Viper-X het volgende:[..]
.
.
Interviewer: "Zou je ooit nog terugkeren bij Ajax, nu ook van Gaal weer terug is"
Co: "Waarom niet, maar voorlopig niet. En als ik terugkeer dan zou ik daar eerst beter over denken en praten, zodat dit me geen 2e keer overkomt. Want ondanks alles ligt mijn hart bij Ajax."
quote:Loek, nu ga je een stap te ver. Ik hoop echt vurig in mijn hart je ooit eens tegen te komen bij Feijenoord en anders kom ik wel naar Raalte...
Op maandag 22 december 2003 13:11 schreef Viper-X het volgende:[..]
. Vraag me af wie hier de jood is. Jij lijkt Feyenoord eerder kapot te willen hebben.
Jij weet niet eens wat het is om Feijenoordsupporter te zijn. Blijf maar lekker naar pagina 666 kijken elke zondag en kom maar weer lekker brullen op het internet na afloop van een wedstrijd. ---edit door golfer: hou je aan de policy en de FAQ!----
Ja een nieuwe trainer, nee niet Co Adriaanse.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 22-12-2003 13:54]
quote:Ow das waar ook, echte clubliefde komt in Rotterdam niet voor!!
Op maandag 22 december 2003 13:22 schreef Viper-X het volgende:
Mm, heb je toch gelijk dat Co een echte ajacied is. Hoe dom kun je wezen?.
.
OWNED!!
quote:Ik bedoel : Zie je v. Marwijk over 4,5 jaar al terugkomen naar Feyenoord?
Op maandag 22 december 2003 13:25 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ow das waar ook, echte clubliefde komt in Rotterdam niet voor!!
quote:Als Van der Herik daar weg is, Jah!
Op maandag 22 december 2003 13:29 schreef Viper-X het volgende:[..]
Ik bedoel : Zie je v. Marwijk over 4,5 jaar al terugkomen naar Feyenoord?
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 22-12-2003 13:49]
Ik bedoel dat types als jij liever dít Feyenoord hebben, met kutspelers en een trainer die Feyenoord eerder aan achteruitgang dan progressie helpt, die verder hun bek houden, dan een beter Feyenoord met spelers als v. Hooijdonk die kritiek durven te hebben. (Óok aan het zeer gevoelige legioen).
Jij was ook zo'n type Feyenoorder die Cruijf niet wou hebben, maar later wel feest stond te vieren toen ze kampioen werden. .
En houd je mond over supporter zijn... Types als jou brengen de club eerder schade toe dan vooruitgang. .
Feyenoord moet presteren, hóe maakt me even niet zo heel veel uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 22-12-2003 13:36]
quote:Euh ik vind het nog niet eens zo erg hoor.. Dat kanker gaat wat te ver misschien....
Op maandag 22 december 2003 13:33 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Zeg jochie waar ben jij mee bezig
quote:Wat gaat jou dat aan jochie...
Loek heeft dit keer de verkeerde snaar geraakt.
quote:Meet Cart_man. Wel een lieve jongen hoor
quote:Jij bent echt een Type Ajacied hoor!!!
Op maandag 22 december 2003 13:35 schreef Viper-X het volgende:
Gezellig, Cart_man, ik zet het bier alvast koud..
Ik bedoel dat types als jij liever dít Feyenoord hebben, met kutspelers en een trainer die Feyenoord eerder aan achteruitgang dan progressie helpt, die verder hun bek houden, dan een beter Feyenoord met spelers als v. Hooijdonk die kritiek durven te hebben. (Óok aan het zeer gevoelige legioen).
Jij was ook zo'n type Feyenoorder die Cruijf niet wou hebben, maar later wel feest stond te vieren toen ze kampioen werden.
.
En houd je mond over supporter zijn... Types als jou brengen de club eerder schade toe dan vooruitgang.
.
Feyenoord moet presteren, hóe maakt me even niet zo heel veel uit.
Bij Ajax gaan we idd zeiken zodra alles kut gaat, bij Feyenoord blijven ze erachter staan..
Ik denk dat je toch maar voor Ajax moet gaan worden!
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 22-12-2003 13:48]
quote:En dat bepaal jij?
Op maandag 22 december 2003 13:38 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Dat gaat te ver
quote:Wat een onzin. Omdat ik geen hooligan ben, ben ik meteen een jood?
Op maandag 22 december 2003 13:38 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Jij bent echt een Type Ajacied hoor!!!
Bij Ajax gaan we idd zeiken zodra alles kut gaat, bij Feyenoord blijven ze erachter staan..
Ik denk dat je toch maar voor Ajax moet gaan worden!
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 22-12-2003 13:48]
quote:Bekend met het fenomeen "Normen en Waarden"
Op maandag 22 december 2003 13:39 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
En dat bepaal jij?
edit:
en om mijn bijdrage aan dit topic te besluiten een stukje uit de FAQ:
quote:
Geen discriminerende spreekkoren of andere strafbare (hooligan) zaken hier posten.Geuzennamen en algemeen erkende aanduidingen van supporters van andere clubs worden (oogluikend) toegestaan, maar associaties van die namen met zaken buiten het voetbal worden niet getolereerd.
Elkaar ziektes of doodsverwensingen toevoegen wordt niet getolereerd. Bedenk ook als je met een ziekte smijt dat er een aantal ziektes zijn waar users op harde wijze IRL mee geconfronteerd zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 22-12-2003 13:47]
quote:En aangezien iedereen daar last van heeft, jah zelfs jij! Hoef je niet gelijk zo te gaan zeiken op een user en doen of ie helemaal fout is...
Op maandag 22 december 2003 13:40 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
De meeste geweldsdelicten worden gepleegd door mensen die zichzelf als "lieve jongen" zien. Als je toch zo lief bent wees dan ook wat intelligenter in je taalgebruik. Krijg hier een Louis van Gaal gevoel van. Als je je gelijk niet kunt krijgen gewoon harder schreeuwen en dreigen. Beetje triest.
quote:Jij hebt nog nooit naar iemand geroepen die je zowat van je fiets reed (bijv) dat ie een k*nk*r sukkel was?
Op maandag 22 december 2003 13:41 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Bekend met het fenomeen "Normen en Waarden"
daar valt dit namelijk onder. Ik mag toch hopen dat dit voor iedereen te ver gaat.
quote:Sorry hoor poepie, zal het niet meer doen.
Op maandag 22 december 2003 13:41 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Bekend met het fenomeen "Normen en Waarden"
daar valt dit namelijk onder. Ik mag toch hopen dat dit voor iedereen te ver gaat.edit:
en om mijn bijdrage aan dit topic te besluiten een stukje uit de FAQ:
[..]
bron: FAQ Voetbalforum
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat ik geen hool ben Loek, ben je nu echt zo achterlijk of lijkt dat maar zo.
Lekker makkelijk om af te geven op een supporter die er uit en thuis staat, dat hij de club kapot maakt. Met supporters als jou, Loek, was er GVD niet eens een club!
Dat iemand elke week bij z'n club zit, hoeft voor mij nog geen reden te zijn om al hun daden en acties goed te keuren.
quote:Loekje, doe ons allemaal een lol en zet gewoon je computertje uit.
Op maandag 22 december 2003 16:09 schreef Viper-X het volgende:
En als jullie wat meer respect hadden voor mega-belangerijke spelers als v. Hooijdonk, stonden we nu geen 4e en waren we nu niet uitgeschakeld in de UEFA cup..
quote:of jij niet overal zo op reageren
Op maandag 22 december 2003 16:16 schreef Viper-X het volgende:
Doen jullie de rest een lol en schakel jullie computer uit..
quote:Weing zin om de hele Pierre discussie weer te beginnen, Van Hooijdonk is voor mij een gesloten boek, met prachtige en minder mooie herinneringen. Maar de reden dat Van hooijdonk had nagenoeg alleen met geld te maken, en niet met het ontbreken van respect bij een (gedeelte) van de achterban.
En als jullie wat meer respect hadden voor mega-belangerijke spelers als v. Hooijdonk, stonden we nu geen 4e en waren we nu niet uitgeschakeld in de UEFA cup..
Dat iemand elke week bij z'n club zit, hoeft voor mij nog geen reden te zijn om al hun daden en acties goed te keuren.
Dat is enige wat ik nog zeg over van Hooijdonk.
Je hoeft van mij het ook niet met alles en iedereen eens te zijn. Maar de manier waarop je sommige supporters neerzet, vind ik ronduit respectloos en wekt irritatie op. Zeker omdat jezelf de Kuip nauwelijks van binnen heb gezien..
Ohja ontopic: Nieuwe trainer? Willem!
Al is het alleen al om de schitterende interviews en nabeschouwingen
quote:Jij lult jezelf zo tegen iedere keer, het is gewoon om te lachen.
Ten eerste kan ik me nog herinneren dat veel Feyenoorders het eens waren dat Pi-air maar moest gaan als hij zijn contract niet wou uitdienen, niemand van deze mensen heeft echter ooit getwijfeld aan de dingen die Pi-air voor ons gedaan heeft!
Jij was diegene die eerst hier het hardste tegenin ging, en op het moment dat je de achtergrond wist, was je ineens 180 graden van mening veranderd, en brulde je het hardste dat Pi-air (de geldwolf) maar moest opzouten.
Zelfde verhaal bij Bert van Marwijk.
Als jij echt zo begaan bent met Feyenoord zou ik me eerst maar eens wat beter laten informeren over `je´ club.
Bosvelt is vertrokken vanwege conflicten met het bestuur en BvM, en dus absoluut niet omdat Pi-air ging, en zelfs het vertrekken van Pi-air is iets wat niet door de supporters komt.
Bij jou is de 6 op je afstandbediening weggeroest van het veelvuldig intoetsen, je zou je eens wat vaker in het stadion moeten laten zien, als je zo begaan bent met ´je´ club!
-amen-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |