abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2000 @ 22:22:00 #1
2465 De Parasiet
How about no?
pi_48478
Erg leuk, die meeting gisteren...
Maar vandaag wel een zure nasmaak.
Door een paar rotte appels en door mensen die zich absoluut raar gedragen.
ten eerste; waarom wil ik niet dat mijn foto's op fok staan?? Omdat er opeens bepaalde personen op ICQ zijn die conclusies verbinden aan die foto's en opeens niet meer normaal met me willen praten. Verder vind ik de foto's ok, gezellig en geven ze een goed beeld van de sfeer weer.
En dan de rotopmerkingen van priscella of moet ik zeggen Queen priscella?? De hele dag te beroerd om ook maar een woord met iemand te wisselen NAAST Ulxx of Re-man (not a borg) en toch klagen dat je mensen amper gesproken hebt. Eigen schuld lijkt me????
En dan het onderwerp Vixen from hell; moet Jungleman nu meteen zo achterlijk tegen haar doen nu hij heeft ontdekt dat ze niet HELEMAAL aan zijn eisen voldoet? Ga toch alsjeblieft weg.
En wat jullie verder ook voor associaties bij Knut en mij hebben; Knut is gewoon een heel aardige jongen en VERDER NIKS!
Mag ik alle fokkers die wel leuk en lief waren heeeel erg bedanken voor het toch nog herinneren van enkele hoogtepunten????
Thanks.
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_48479
Hee, meid, maak je niet druk en laat het gezijk voor wat het is. Je hebt een leuke dag gehad gisteren en dat is alles wat telt!
Mensen zullen altijd over en weer zijken en lullig doen, maar juist vandaag moet jij ze lekker links laten liggen!
Geniet van je verjaardag, ik zal er eentje op je drinken zometeen
  zaterdag 6 mei 2000 @ 22:37:00 #3
2465 De Parasiet
How about no?
pi_48480
heel erg dankjewel beatrice..
ik vond het ook leuk om jou tegen te komen...
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_48481
Het was erg gezellig.
Jammer dat ik er niet bij was
Maar de foto is toch leuk
  zondag 7 mei 2000 @ 00:17:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_48482
La Parasiet, ten eerste hebben we met z'n allen hier al zo'n 20 foto's gezien, die allen geplaatst waren door Jouzelf, en ik zie niet in waarom foto's van de meeting dan plotseling niet geplaatst kunnen worden.
Ten 2e zijn er na een meeting altijd mensen die het als minder leuk hebben ervaren , en mensen die het juist hardstikke leuk vonden en er leuke contacten aan over houden.

Ik snap persoonlijk niet waarom je daar topic voor opende.
Ik vind de foto's juist leuk!
(en herkende meteen heel veel mensen zonder dat ik ze ooit IRL heb gezien)

zondag 7 mei 2000 @ 00:20:00 #6
2465 De Parasiet
How about no?
pi_48483
die foto's van mezelf had ik uit eigen overweging geplaatst. hey quenda; lees maar een ander topic waarin staat waarom....
enne; dat van Sjak begreep je uiteindelijk wel he? ze mailde mij nog tijdens het topic dat het een grapje was, vandaar ik het spel meespeelde...
  zondag 7 mei 2000 @ 01:01:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_48484
dat van Sjak, dat wist ik al toen ik de eerste posting las, met het verslag van Sjak (analytisch vermogen, 10+)

maar maak je niet zo druk om een paar foto's.
oké, ik snap heus wel wat je bedoelt, er is geen filtertje over deze foto's gegaan en niemand vind zichzelf echt super op dit soort foto's, maar, je bent wie je bent, en daar veranderen filtertjes en een laag make-up echt niets aan!
Uiteindelijk valt je "masker" af, (brokkelen mag ook , en dan kom je je eigen "ik "tegen, meid......hoofd omhoog, en wees gewoon trots op wie en wat je bent , oké?

† In Memoriam † zondag 7 mei 2000 @ 11:08:00 #8
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_48485
Parasiet, als je problemen hebt met wat mensen die op 5 mei op de meet en greet waren wil je het dan s.v.p. met hun persoonlijk uitvechten en niet op het forum. Met modder gooien hier is niet echt leuk!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 7 mei 2000 @ 11:27:00 #9
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_48486
Parasiet (en ook voor al die anderen die er "bij betrokken" waren of dit gewoon willen weten):

ten eerste: er is nooit iets geweest tussen mij en Vixen, zal ook nooit gebeuren (=hetzelfde verhaal als jij en Knut, denk ik)

ten 2e: dat hele gedoe gister was niet n.a.v. de meeting, want ik wist gewoon al dat zij zo was; we kunnen gewoon leuk met elkaar praten en verder niets
Dat er dan wat op het Onzin verschijnt met "het is uit.." daar kan ik niets aan doen, want dat is eerder gebeurd en toen kwam het weer goed of dat deze keer weer gebeurd moet je niet aan mij vragen

Misschien dat ik zo nog ff wat plaats, maar dit wilde ik iig ff zeggen.

JM

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  zondag 7 mei 2000 @ 11:37:00 #10
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_48487
mocht iemand het prive op willen lossen:
Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_48488
quote:
op 05-06-2000 om 10:22 PM schreef De Parasiet het volgende:

Mag ik alle fokkers die wel leuk en lief waren heeeel erg bedanken voor het toch nog herinneren van enkele hoogtepunten????
Thanks.

Ik vond persoonlijk dat er alleen maar hoogtepunten waren en wel meer dan enkele.

* DIGGER heeft zich werkelijk prima vermaakt.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_48489
quote:
op 05-06-2000 om 10:22 PM schreef
[b]Rockbitch
(<----Knipoog !!!!!!) het volgende geblaat:

De hele dag te beroerd om ook maar een woord met iemand te wisselen NAAST Ulxx of Re-man (not a borg) en toch klagen dat je mensen amper gesproken hebt.
Ten eerste wat heb jij voor recht van spreken om te zeggen dat ik mij beroerd te voelde om met iemand een woord te wisselen? Had je zo graag met mij willen praten och arme jij ik heb het je maar gespaard. De manier hoe ik mij vermaak ziet er misschien anders uit in jouw ogen. Als ik mij niet geroepen voel om een praatje met iemand te maken moet ik mij dan aanpassen aan andere mensen? Dat doen zij ook niet. Ik heb het heel erg leuk gehad met een paar mensen die ik kende. Kijk, ik stap niet zo op iemand af en zeg: Hoi!!! Zo... jij bent dus Parasiet? Goh ennuh, hoe is het nu met je, nog steeds depressief?
Mensen verschillen in socialiteit. Ik heb er een andere kijk op. Ik heb iedereen gezien je ziet de mensen achter de topics/posts. Ik voel mij hier gelukkig bij. En dan nog iets het feit dat je zo'n topic opent wie wordt hier weer de boosdoener? Dat je mijn naam nog niet hebt vetgedrukt. En Para ik heb vele topics van je gelezen en het komt er op neer je hebt een anti- en je hebt een *ahum* fanclub? Ik hoor hier geen van beiden bij. Als jij je aangevallen wordt hupsakee topic! De mensen reageren waar eindigt het in? Och Para heeft gelijk... Ik had geschiedenis op school maar dmv. Fok ken ik jou hele geschiedenis van A t/m Z en het mooiste is ik ben nog lang niet uitgeleerd hier.

quote:
En dan nog iets van mevr. Jezus: En dan de rotopmerkingen van priscella of moet ik zeggen Queen priscella??

Ooh ooh sorry maar hier moet ik even van op de pot. Welke rotopmerkingen? Moet ik nou bij elke post een knipoogsmiley neerzetten: Wat moet Here Jezus wel niet denken van jou Topics of de Gelovigen onder ons ik heb een gulden in mijn zak dus God is altijd met mij. Cynisch ja dat ben ik. Cynisch ja dat ben jij maar ga niet zeuren of voel je pers. aangevallen door die opmerkingen tjeeeeezus tss ik moet hier echt van op de pot zeg! Vertel mij eens waar waren die opmerkingen geplaatst? In onzin toch? En? Man oh man doe toch niet zo aanstellerig en ga eens lachen om jezelf dat doe ik ook. Para ga toneelles nemen want je acteerprestaties zijn zo uitermate slecht gespeeld dat ik je Nomineer voor een virtuele Rasberry Fok!Award. In feite heb ik nog nooit zo'n briljant persoon gezien ik heb je op de meeting gezien en heb meegeluisterd en ik dacht bijmezelf hahaha wat een meid die houd alles voor het zooitje dan heb ik het niet over je gemoedstoestand je ziekte en nog meer wat ik op geschiedenisles geleerd heb maar ik denk dat jij wel het beste weet wat ik denk. (Voorspelbare reaktie: nee hoor vertel, wat bedoel je?) Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.

Nou nou Priscella toch wat een geschrijf niet?
Inderdaad om precies te zijn:
Woorden: 548
Tekens (exclusief spaties) :2.380 (!!!!!!!)
Tekens (inclusief spaties) :2.931 (!!!!!!!!)
Alinea's: 6
Regels: 33

Pfff, nou ik hoop dat dit nu ook uit de wereld is Priscella gaat haar handen niet meer vuil maken aan deze onzin.
Para/ Mariska het gaat je goed meid niet meer zeiken dan je pisstraal langer is.
Over en SchluSS. Dit is hoe ik er over denk en weet zeker dat dit aapje nog een staartje krijgt maar doe mij en jezelf een plezier en ga lachen:

Ja?

Ooh en P.S.: dank je dat je me koningin noemt ik wou mijn kroontje nog dragen naar de M&G maar ik wou jou niet passeren (en voor Para: tatrataaaaa ) maar je mag omdat jij het bent (en voor Para nog een: trataaaa ) me wel Priscella noemen we willen geen klasseverschil he?

En natuurlijk BIJ/NA ELKE ZIN HOORT DIT OOK TE STAAN:

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  maandag 8 mei 2000 @ 14:16:00 #13
2465 De Parasiet
How about no?
pi_48490
Wat een chaotische brei...ik kan er geen peil op trekken...
Misschien is tekstschrijven iets voor jou???
Het is zo onsamenhangend.....

>In feite heb ik nog nooit zo'n briljant persoon gezien ik heb je op de meeting gezien en heb meegeluisterd en ik dacht bijmezelf hahaha wat een meid die houd alles voor het zooitje dan heb ik het niet over je gemoedstoestand je ziekte en nog meer wat ik op geschiedenisles geleerd heb maar ik denk dat jij wel het beste weet wat ik denk. (Voorspelbare reaktie: nee hoor vertel, wat bedoel je?) Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.
<

Lieve Priscella; moet ik aan jou gaan bewijzen dat ik ziek ben??? nee dus. Vrijdag was een enorm fijne dag voor mij, het deed me die ENORME kutperiode die ik heb gehad weer vergetn. En moet ik als borderlinepersoonlijkheid de hele tijd maar boos en verdrietig zijn om te laten zien dat ik toch wel heel erg zielig ben?? Nee dus; depressieve mensen kunnen OOK lol hebben en zijn heus niet ALTIJD depressief, maar hebben er wel LAST van. Maar ja, nu ga ik wel weer erg diep voor je he?

Verder; meid, wie is er hier nu zielig? Je maakt je zelf druk om niks; ik dacht dat er allang al weer rust was op een forum.
Verder; laat iedereen in zijn waarde. We zullen er later nog een topic over beginnen.
Ik wil graag met iedereen goed omgaan en dat maakt de sfeer op dit forum zoiezo beter.
Dit forum is niet bedoeld als forum om je ezeik op uit te leven, maar om te discussieren met andere mensen.
Als je je dus hebt geergerd aan ons (of mij) op de meeting, stuur dan ff een mailtje...

Overall beste user 2022 maandag 8 mei 2000 @ 14:20:00 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_48491
quote:
[b]op 05-06-2000 om 10:22 PM schreef .
En dan de rotopmerkingen van priscella of moet ik zeggen Queen priscella?? De hele dag te beroerd om ook maar een woord met iemand te wisselen NAAST Ulxx of Re-man (not a borg)

huh?

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 8 mei 2000 @ 14:21:00 #15
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_48492
FokMeetings: meet old friends, make new enemies?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 8 mei 2000 @ 14:23:00 #16
2465 De Parasiet
How about no?
pi_48493
goh, dat was 1 persoon!!!!!!!!!!!!!!!!!

en dat kwam waarschijnlijk omdat Ted zelf naar haar toeging omdat er toevallgi even geen publiek was.

Kunnen we hier alsjeblieft over ophouden???

Overall beste user 2022 maandag 8 mei 2000 @ 14:25:00 #17
3928 Ulx
pi_48494
en Doc ook, dat zijn er al 5.

Nou, waarom heb jij eigenlijk niks tegen mij gezegd, Para?

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_48495
quote:
op 05-08-2000 om 02:16 PM schreef De Parasiet het volgende:
Wat een chaotische brei...ik kan er geen peil op trekken...
Misschien is tekstschrijven iets voor jou???
Het is zo onsamenhangend.....

Inderdaad dat is mijn bedoeling ook anders vat je alles veel te letterlijk op.

>In feite heb ik nog nooit zo'n briljant persoon gezien ik heb je op de meeting gezien en heb meegeluisterd en ik dacht bijmezelf hahaha wat een meid die houd alles voor het zooitje dan heb ik het niet over je gemoedstoestand je ziekte en nog meer wat ik op geschiedenisles geleerd heb maar ik denk dat jij wel het beste weet wat ik denk. (Voorspelbare reaktie: nee hoor vertel, wat bedoel je?) Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.
<

Lieve Priscella; moet ik aan jou gaan bewijzen dat ik ziek ben??? nee dus. Vrijdag was een enorm fijne dag voor mij, het deed me die ENORME kutperiode die ik heb gehad weer vergetn. En moet ik als borderlinepersoonlijkheid de hele tijd maar boos en verdrietig zijn om te laten zien dat ik toch wel heel erg zielig ben?? Nee dus; depressieve mensen kunnen OOK lol hebben en zijn heus niet ALTIJD depressief, maar hebben er wel LAST van. Maar ja, nu ga ik wel weer erg diep voor je he?

hahaha maar ja DAT bedoelde ik niet.

Verder; meid, wie is er hier nu zielig? Je maakt je zelf druk om niks; ik dacht dat er allang al weer rust was op een forum.
ja maar ik had deze topic nog niet gelezen en ik dacht ach mijn naam wordt genoemd mijn vingers jeukten snappie? Ik citeer: [quote]Dit forum is niet bedoeld als forum om je ezeik op uit te leven, maar om te [b]discussieren met andere mensen.

[/b]
Verder; laat iedereen in zijn waarde. We zullen er later nog een topic over beginnen.
Neehee aargh alweer? Begint het hele gedoetje weer overnieuw. Nee wichie laat maar zo dit is mijn laaste pers. reaktie voor jou
Ik wil graag met iedereen goed omgaan en dat maakt de sfeer op dit forum zoiezo beter.
Werk dan ook mee!
Dit forum is niet bedoeld als forum om je ezeik op uit te leven, maar om te discussieren met andere mensen.
Als je je dus hebt geergerd aan ons (of mij) op de meeting, stuur dan ff een mailtje...

Goed zo! Ik heb alles wat ik wou vertellen in die chaotische brei gezegd. Kom er maar wijs uit.

[/quote]

En nu zingen Para en ik:
Vreeeeede op aaaaarde
Vreeeeede op aaaaarde

Okay M@Zzel

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  maandag 8 mei 2000 @ 14:47:00 #19
2465 De Parasiet
How about no?
pi_48496
Zucht..ik zou zeggen; doe eens wat aan die koppigheid....(is een BEETJE vervelend voor sommige mensen)
  Overall beste user 2022 maandag 8 mei 2000 @ 14:54:00 #20
3928 Ulx
pi_48497
quote:
op 05-08-2000 om 02:47 PM schreef De Parasiet het volgende:
Zucht..ik zou zeggen; doe eens wat aan die koppigheid....(is een BEETJE vervelend voor sommige mensen)

nee, niet doen, gewoon zo blijven!!!

Pris, je bent veel leuker dan Para op deze manier!!!

maandag 8 mei 2000 @ 14:57:00 #21
2465 De Parasiet
How about no?
pi_48498
maak je nou niet verder belachelijk Ulxx..
  Overall beste user 2022 maandag 8 mei 2000 @ 15:02:00 #22
3928 Ulx
pi_48499
quote:
op 05-08-2000 om 02:57 PM schreef De Parasiet het volgende:
maak je nou niet verder belachelijk Ulxx..

Ok, ik zal stoppen. Je hebt gelijk. Mensen gaan je zo snel zien als een aandachtszieke aansteller. Dat wil ik niet.

maandag 8 mei 2000 @ 15:09:00 #23
2465 De Parasiet
How about no?
pi_48500
je was ooit zo aardig Ulxx...
  Overall beste user 2022 maandag 8 mei 2000 @ 15:12:00 #24
3928 Ulx
pi_48501
Het zal ook niet aan jezelf liggen, toch?
  maandag 8 mei 2000 @ 15:24:00 #25
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_48502
quote:
op 05-08-2000 om 02:23 PM schreef De Parasiet het volgende:
goh, dat was 1 persoon!!!!!!!!!!!!!!!!!

en dat kwam waarschijnlijk omdat Ted zelf naar haar toeging omdat er toevallgi even geen publiek was.

ik ben ,achteraf gelukkig, niet op die meeting aanwezig geweest, maar er moet me wel even van het hart La Para, dat je blijkbaar precies weet wie en met Priscilla heeft gesproken, hoelang en waarover

Sorry hoor, maar was er nix leukers te doen dan anderen in de gaten houden?

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Mei 2000).]

Admin maandag 8 mei 2000 @ 15:26:00 #26
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_48503
Over en sluiten..
* Danny is al dit gezeik zat.. .
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 11 januari 2003 @ 18:27:30 #27
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7841282
Slotje vergeten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Admin zaterdag 11 januari 2003 @ 18:31:53 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7841350
Leuke foto !!!! Leuke meeting
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zaterdag 11 januari 2003 @ 18:32:38 #29
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7841362
zie je nou wel dat vroeger alles leuker was
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Admin zaterdag 11 januari 2003 @ 18:33:46 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7841383
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:32 schreef just me het volgende:
zie je nou wel dat vroeger alles leuker was
DAT waren tenminste leuke rellen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zaterdag 11 januari 2003 @ 18:34:42 #31
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7841396
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

rellen mét inhoud en gevolgen!!

ow ja.. veel plezier op de meet vanavond
en graag verslagen van Rellen Roddels en Ruzies voor het nieuwe RRR-forum

[Dit bericht is gewijzigd door just me op 11-01-2003 18:36]

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 11 januari 2003 @ 18:36:11 #32
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_7841410
ik denkal...

topicshoppers...

[KNE]-Mod
  zaterdag 11 januari 2003 @ 18:38:34 #33
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_7841436
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:36 schreef ThE_ED het volgende:
ik denkal...

topicshoppers...

Wat is een topicshopper

In dat geval 1 wit
2 cola
1 ons ham
2 ons kaas ajb.

Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  zaterdag 11 januari 2003 @ 18:38:43 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7841439
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:36 schreef ThE_ED het volgende:

topicshoppers...

Hoeveel bied je?

Edit: typo.

[Dit bericht is gewijzigd door static op 11-01-2003 18:46]

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_7841613
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Toen waren er ook niet zoveel klonen. .
pi_7842441
Foei Static.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: