Dat zet het toch even in een ander daglicht.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 09:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel erg gek, zo groot is daar nu ook weer niet.
[ afbeelding ]
Hoewel dat broekje het er ook niet beter op maakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit is een prachtig voorbeeld van waarom ik altijd vind dat enorme tieten (m.n. neppe) je er altijd 'zwaarder' en ook ouder (maar niet op een goeie manier) uit doen zien. En nee, komt niet door het broekje.
Nee, die luier doet echt helemaal niets voor haar figuur.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 10:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoewel dat broekje het er ook niet beter op maakt.
Zeg maar rustig 95%.quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:30 schreef Guanabana het volgende:
Mijn god, wanneer leren al die jonge vrouwen nou eens maat te houden met de lippenspuit. Ik zie er zoveel bij wie het er echt niet uitziet.
Er staat 'wedding', dus denk niet dat ze echt gaat trouwenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 07:47 schreef Aoibhin het volgende:
Gaat Court weer trouwen?Of zou het een publiciteitsstunt zijn?
https://www.instagram.com(...)-by=courtneyastodden
quote:megsy_unimum It’s just a promo guys, to help fill seats for her concert, I’d say tickets aren’t selling well. She’s not getting married
Viel mij ook op! Vond het rode mooier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He who fucks nuns will later join the church.
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
U vraagt wij draaien;quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 15:39 schreef Guanabana het volgende:
Hoeft niet lelijk te zijn. Ik zou het met kleren aan willen zien, deze foto's zijn op deze manier geen porem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |