Met zowel coke, speed of ritalin begint weldra mijn maag te knorren van de honger.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Coke is toch echt wel een eetlustremmer maar misschien is het ook wel een frustratie eter
Speedquote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met zowel coke, speed of ritalin begint weldra mijn maag te knorren van de honger.
Speed is wel 100 jaar geleden voor me. Ik moet al kotsen als ik het ruikquote:
Hij reageerde anders wel als een gebeten hond toen Ancilla Tilia hem daarmee confronteerde in een of andere talkshow. Dan had hij daar net zo goed kunnen zeggen "ok you got me, big fucking whoop". Ik begrijp sowieso niet waarom er zo'n groot taboe rust op het snuiven van een lijntje coke, de hele showbizzwereld snoept er van. Niet meer of minder opzienbarend dan het drinken van een glas wodka.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Breaking..![]()
Volgens mij heeft Gordon er nooit een geheim van gemaakt dat hij regelmatig zijn neus poedert.
Ik vond die lucht juist helemaal niet vervelend, op een gegeven moment was er ook speed in de omloop dat naar appels rook.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:13 schreef the-eye het volgende:
[..]
Speed is wel 100 jaar geleden voor me. Ik moet al kotsen als ik het ruik
Coke eigenlijk ook, op een gegeven moment ben je het gewoon zat
Die ene kerel van de lama’s (de normale jongen) heeft ook zo’n stiekem coke snuif gezichtquote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij reageerde anders wel als een gebeten hond toen Ancilla Tilia hem daarmee confronteerde in een of andere talkshow. Dan had hij daar net zo goed kunnen zeggen "ok you got me, big fucking whoop". Ik begrijp sowieso niet waarom er zo'n groot taboe rust op het snuiven van een lijntje coke, de hele showbizzwereld snoept er van. Niet meer of minder opzienbarend dan het drinken van een glas wodka.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
In ieder geval meer dan dat er vluchtelingen hebben opgevangen 2 jaar terug wrs.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik denk dat 80% van de BN`ers snuiven
Ja kom nou zeg, die snuiven alle nachtkastjes leeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan dat er vluchtelingen hebben opgevangen 2 jaar terug wrs.
Yup, meer wel dan niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
Precies!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een ongelooflijke jankhoer is het toch ook.
Wendy van Dijk is het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
Die zit ook vol erop.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wendy van Dijk is het hier niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |