Zo hoort de 50km langlaufen ook te zijn, maar ze doen hier eerst de 50km (mannen) en op de slotdag de veel minder epische 30km (vrouwen)quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja dat wel natuurlijk, maar marathon is meestal op slotdag bij de sluitingceremonie dan medaille uitreiking wat ik altijd wel leuk vind
Lekker rondjes lopenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt hele marathon is altijd in het stadion.
Dat is de winterversie van snelwandelen toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo hoort de 50km langlaufen ook te zijn, maar ze doen hier eerst de 50km (mannen) en op de slotdag de veel minder epische 30km (vrouwen)
Die eindeloze parade van alle deelnemende landen altijdquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
die van de Zomerspelen duren nog langer
Dit is volgens mij de eerste opening ooit die ik zie, of ik ieder geval mij herinner. Valt me niks tegen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
die van de Zomerspelen duren nog langer
Daar kijk ik juist voorquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die eindeloze parade van alle deelnemende landen altijd
nog welquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
Is er nog een Holland Heineken house?
Klopt, net zo'n cultevenement voor de echte bazen der bazenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de winterversie van snelwandelen toch?
Dat zou wel een dingetje zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:17 schreef rubbereend het volgende:
En dan nu op de achtergrond een mooie paddenstoelwolk geleverd door Kim
24 februari de hele dag vrijquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, net zo'n cultevenement voor de echte bazen der bazen
ze slaan de eerste 15 ritten overquote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Een uur te laat beginnen met live sport uitzenden
Om 01:05 zitten wij klaar voor curling.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze slaan de eerste 15 ritten over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |