etappes 14,17 en 19 zijn denk ik de grootste kansen op een sprint. Dat is als de laatste kilometer niet te steil is, kan ik op het PCS profiel niet goed zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima punt, ik zie echter niet veel etappes in een sprint eindigen. Heb je een voorstel?
PCS powered by LaFlammeRougequote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
etappes 14,17 en 19 zijn denk ik de grootste kansen op een sprint. Dat is als de laatste kilometer niet te steil is, kan ik op het PCS profiel niet goed zien.Wat een gruwelijke ronde als je hier als sprinter opgesteld wordt
Als je echt een sprint wil in Spanje, is waarschijnlijk Madrid je enige veilige keuzequote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PCS powered by LaFlammeRouge
Etappe 14:
[ afbeelding ]
Vuelta officiele site
[ afbeelding ]
Ja wie heeft gelijk?
We roepen hulp van @Rellende_Rotscholier en @Koffieplanter in. Welke etappes worden wel een sprint?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je echt een sprint wil in Spanje, is waarschijnlijk Madrid je enige keuze
Zo'n gehandicaptenveld maakt het voorspellen juist leuker, tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou de sprint eerder doen, weinig sprinters zullen deze Vuelta uitrijden ...
de verdeling is wel goed zoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorstel:
Heuvel: etappe 2 Benidorm - Calpe
Tijdrit: etappe 11 Jurancon - Pau
Berg: etappe 15 Tineo - Santuario del Acebo
Sprint: etappe 21 Fuenlabrada - Madrid
En OS.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er nog interesse in prono 2020?
Tevens dan WK TTT schrappen en het invoeren van EK ITT en Road Race.
Ik ook.quote:
Zeker zekerquote:Op maandag 17 februari 2020 10:31 schreef rubbereend het volgende:
hebben we ook weer iemand die de organisatie op zich wil nemen?
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker zekerGa zo wel een topic openen
Eenieder die de laatste jaren meegedaan heeft taggen kan geen kwaad denk ikquote:Op maandag 17 februari 2020 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker zekerGa zo wel een topic openen
Voorstel lijkt me prima, al is de eerste etappe al wat snel natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:07 schreef rubbereend het volgende:
misschien is het met het oog op het begin van de Giro wat etappes te kiezen?
volgens mij moet iedereen zijn voorspelling voor de Giro nog inleverenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voorstel lijkt me prima, al is de eerste etappe al wat snel natuurlijk.
Dat is waar, dat is dezelfde deadline natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij moet iedereen zijn voorspelling voor de Giro nog inleveren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |