Dat kan, maar dat gebeurt niet. Nooit ook eigenlijk, bij de Spelen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee ze noemen IS islamic state, and je kunt iran gewoon iran noemenen china gewoon china
quote:
hij gaat nog een medaille ophalenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:59 schreef heywoodu het volgende:
Man man man wat gaaf, Kasai met de vlag is nu al mijn olympische hoogtepunt
Jazeker, elke wedstrijd weer.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:00 schreef showtimer het volgende:
Doet zij nog aan getekende snorretjes?
Daar werd ik oon wel even emotioneel van ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:59 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb wat gemist denk ik. Wat is er met Kasai en waarom werd iedereen hier net emotioneel?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:59 schreef heywoodu het volgende:
Die lopen alleen maar rondjes toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef richolio het volgende:
worden die dansers in het midden niet moe
Cocaine.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef richolio het volgende:
worden die dansers in het midden niet moe
Het is zijn 8e spelen (een record wat betreft de winterspelen).quote:Op vrijdag 9 februari 2018 13:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist denk ik. Wat is er met Kasai en waarom werd iedereen hier net emotioneel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |