Gratis eredivisie bij KPN genotquote:
Hoe laat gaat de supermarkt dicht?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:59 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe lang duurt deze ceremonie, moet nog naar de supermarkt en wil niet te veel missen?
Dit is je eerste ceremonie?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:59 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe lang duurt deze ceremonie, moet nog naar de supermarkt en wil niet te veel missen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de supermarkt dicht?
ga dan om 2 uur naar de superquote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:59 schreef Columbiafan het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar flink honger en geen eten is huis. Ik heb dit geloof ik allemaal een beetje slecht gepland.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ga dan om 2 uur naar de super
Ik zou voor de NOS gaan, Nicolien Sauerbreij is ook niet wat om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef F1gamer het volgende:
Kan ik beter eurosport of npo1 kijken voor de opening?
Nou ja, bij het skiën en snowboarden is dat primaquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zou voor de NOS gaan, Nicolien Sauerbreij is ook niet wat om naar te luisteren.
Ow dat zeker, het idee ontgaat me alleen dat ze er bij de openingsceremonie bij zit.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, bij het skiën en snowboarden is dat prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |